İbeking Alışverişim

   Selam güzellerim! Bugün sizlere musmutlu bir alışveriş yazısı yazıyorum. Haftanın ilk iki günü staj yaparken saatlerce ayakta kalıp, madde sentezi ve saflaştırma işlemleri ile uğraşarak çalışmak biraz yorucu oluyor. Bugün hocamdan izin aldım ve bir yandan dinlenirken son yaptığım alışverişin yazısını yazayım dedim.

   Yine stajla başlayıp spor salonu ile sonlandırdığım bir günün akşamında eve dönmeye çabalarken artık bir blogum olduğunu bilen güzel arkadaşım B. bana instagramda gördüğü bir fotoğrafı gönderip, "ibeking" i daha önce duyup duymadığımı sordu. Bilmiyorum, dur bi' bakayım dememle bir sürü güzellikle karşılaşmam bir oldu. Eve varınca kapsamlı bakacağım, dedim ve elbette kapsamlı bakmakla kalmadım, kendime güzel bir alışveriş listesi hazırladım. Bu sırada arkadaşım B. 'nin de listesi zaten hazır beni bekliyormuş.

   Cuma akşamı / gecesi yaptığımız alışveriş Pazartesi günü elimize geçti . Bana da bu cici şeyleri sizlerle paylaşmak kaldı.

   Kutuyu ilk gördüğümde biraz küçük geldi gözüme, acaba siparişlerin yarısı gelmedi mi diyerek gereksiz bir hüzne kapıldım. Elbette ne kadar düzenli bir paketleme yaptıklarını tahmin edememiştim!


   Kapağı açınca böyle güzel bir not ve sunum ile karşılaştım! Sunum önemli ve benden tam not aldıklarını söylememe gerek yok, değil mi?

Aldıklarımızın toplu fotoğrafı;


Arkadaşımın aldıkları:

   ibeking 'in arama kısmına altta yazan isimleri yazarak ürünlere ve fiyatlarına ulaşabilirsiniz.
   Belle and Boo Çiçek Kart, Animal Love Defter I am a Bear , Lost Mini Defter Beyaz, İnce Teneke Kalem Kutusu Beyaz, 0.5 Basmalı Kalem Beyaz, Shabby Chic 0.5 Uç Beyaz Pembe, Desenli Kağıt Bant - 3 Ayıcıklı

   Allah 'ım öyle güzeller ki, acaba kızın eşyalarını kargoda kaybolmuş deyip vermesem mi? Şaka bir yana, mıncıklayamasam da aklımın kaldığı bir kaç şey oldu; ayıcıklı defterin üzerinde sert plastikten şeffaf bir kap var ve çok sağlam. İnce teneke kalem kutusu ise çok tatlı! Ama benim gibi kalem kutunuzda bile bir sürü şey taşıyan insanlardansanız uzaktan aşk yaşayacağınız bir ürün. 0.5 uç ise o kadar uzuuun ki! Eğer tatlım memnun kalırsa ben de alırım kesinlikle!

Benim aldıklarım:

   Kağıt Bebek Etiket Seti, Mr. Mustache Siyah Bıyık, Mavi Krem Kumaş Defter, İçi Desenli Kilitli Defter/Mavi , Vintage Makas, Çiçek Kalem, Dantel Cetvel, Daktilo Kart Tutucu Siyah x2, 30 'lu Good Luck Kart Seti

   *Kart tutucu neden iki tane derseniz; biri kendime, diğeri ise seçmeme yardımcı olan güzel mi güzel bir arkadaşıma hediye, shh, henüz kendisi de bilmiyor!

   *Küçüklüğümde kilitli günlükler çok popülerdi ve sitede görünce bir muzurlukla aldım, içerisindeki sayfalar bile desenli! Hadi bakalım, 22 yaşından sonra annemin aklına deli şüpheler sokma vakti :))

   *Bıyık! <3

   *Leylek şeklindeki vintage makası almak için elbette bir bahaneye ihtiyacım vardı, ben de "Aaa, çeyizime koyarım!" düşüncesi ile aldım. Elbette ortada ne bir eş, ne bir ev, ne de ev eşyaları içeren bir çeyiz var (7 kocaya varacak kadar sahip olduğum el emeği çeyizler bu denklemde sıfır alınacak) :)) Biz kızlar kendimizi pek çok kez kandırıyoruz :)

   *Çiçek kalem ve dantal cetvel o kadar ciciler ki! Sarılıp uyuyasım geliyor!

   *Veee Kağıt Bebek Etiket Seti benim bu kutuda aşk yaşadığım ürünlerden biri, küçükken bir sürü Barbie bebeğim olduğu halde -sanırım gazetelerden çıkıyordu- kağıt bebeklere ayrı bir sevgim vardı. (Barbie bebekleri de çok severdim ama kağıt bebekleri bir tık daha fazla sevdim.) Ve bu stickerlar o kadar tatlılar ki, yıllar sonra yeniden aşkım depreşti. Kızlar hâlâ kağıt bebek bulabileceğim bir yer var mı acaba?

Şunların tatlılığına bakar mısınız?!

   ibeking kendisini "ıvır zıvır severlerin dükkanı" olarak tanımlıyor. Bu tanıma katılmakla beraber, dikkat bu site sizi şirinlik komasına sokabilir, diye bir uyarı koymalarını da talep ediyorum!

   Elbette herkese tavsiye ediyorum, mesela ben kısa bir süre sonra tekrar bir alışveriş yapacağım.
Mesela bu alışverişte hiç bant almadım, bu sebeple bir sonraki alışverişimde bir sürü bant alacağım (Bantların yanında dolusuyla 'ıvır zıvır' aldı.)
   Aklımda bunlar var;
https://www.ibeking.com/Rainbow-Ekstra-Kalin-Bant,PR-1828.html
https://www.ibeking.com/4lu-Simli-Bant,PR-1830.html
https://www.ibeking.com/Ekru-Dantel-ant,PR-1842.html
https://www.ibeking.com/5li-Ince-Bant-Seti,PR-2053.html

   Böyle bir site ile beni tanıştırdığı için arkadaşım B. 'ye ve site kurucularına binlerce teşekkür ediyorum!

   Son zamanlarda dinlemeden duramadığım, pek bilinmeyen bir şarkı ile yazımı sonlandırıyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

                     

2 yorum:

  1. Ayyyyyyyyy bunlar harika!!! Şirinlikten ölüyo hepsi! Makası çeyizine almana bittim:D :D Arkadaşınınkileri de verme bence:p Hiç duymamıştım bu siteyi ya öğrendiğim çok iyi oldu böyle siteler keşfettikçe paylaş lütfen! Tüm sitedeki ürünleri seç, eve gönder tuşu olmalı:) Güle güle kullanın tatlıııım! Buarada mimlediim;)

    YanıtlaSil
  2. Di mi, di mi? Çok şirinleeer! Annem hep sıkıştırır, paranı çar çur etme çeyizine çatal kaşık seti al, tencere tabak al diye, ben de bir yerden başladım işte ^_^ Teşekkür ederim canım, aaa hemen geliyorum! :*

    YanıtlaSil