Bitenler ve Çöpe Gidenler - 15

   Selam! Vizelerimden dolayı blogumu biraz boşladım, neyse ki bir kaç gün sınav falan yok ben de azıcık gecikmiş Ekim Ayı biten ürünlerimi ve yorumlarımı sizlerle paylaşabileceğim.

   Lafı çok uzatmadan neler bitirdiğime daha yakından bakalım;

Yes to Cucumbers Soothing Daily Calming Nemlendirici: Hakkında yazdığım inceleme yazısını okumak için tık tık.

Rival de Loop Hydro Göz Kremi: Uygun fiyatlı, paraben ve parfüm içermeyen ve hassasiyet yaratmayan bir göz kremi. Hafif bir nemlendirme sağlıyor, kuru göz altları için yeterli gelmeyecektir. Kolay emiliyor ancak emilene kadar az da olsa yapış yapış his bırakıyor. Ben bir daha almam, 25 yaş altı sadece nemlendirme özelliği arayan yağlı karma ciltlilere öneririm.

Clinique Liquid Facial Soap Mild: Daha önce yağlı ciltler için olanını denemiş, cildimi kuruttuğu için memnun kalmamıştım. Bu ürün karma-kuru ciltler için formülize edilmiş, cildime daha iyi uyum sağladığı için daha çok sevdim. Maalesef klasik koku bu jelde de var. Alacak yüz temizleyicisi bulamazsam tam (400 ml) veya online özel (150 ml) boyunu alabilirim. Bitirdiğim 30 ml lik boyutunun da baya bereketli olduğunu söylemeliyim.

Babyprin: Üst üste gelen bazı olumsuzluklardan ve vücuduma en son kim bilir ne zaman C vitamini girmesinden dolayı yüzümde daha önce hiç görülmemiş sivilceler baş gösterdi. Ben de bu sebeple asetilsalisilik asit içeren Babyprin ile kendime cilt bakım maskesi yaptım. Bu mu iyi geldi, başka uyguladığım kırk farklı üründen biri mi bilemiyorum ancak sivilcelerimin geçtiği için mutluyum.



Yves Rocher Yumuşatıcı ve Besleyici Çocuk & Yetişkin Şampuanı: Bu aralar saçlarım ne kuru ne de yağlı. İnanılmaz bir şekilde normal! Ve bu şampuan saçlarımla iyi anlaştı. 2. şişeye devam ediyorum, umarım ilişkimiz bozulmaz.

Superdrug Lusty Vücut Spreyi: Her ne kadar vücut spreyi dese de sıvı değil gaz yapıda. Bu sebeple deodorant demek daha doğru olur sanırım. Bu bitirdiğim ikinci şişe, elimde yedeği var. Benim tanımlamamla; temiz, sabun ve lüks kokuyor. Alüminyum içermiyor, hayvan deneyleri yapmıyorlar. Keşke bu kadar çabuk bitmeseler. Bir indirim yakalarsam depolarım.

Avon Incandessence Vücut Spreyi: Kokusu bana hitap etmedi, zaten içerisindeki alkol oranı çok yüksek olduğu için daha keskin bir koku verdi. Vücudumda yanmaya sebep olduğu için de bir daha almam.

Ossion+ El & Vücut Kremi Bamboo: Bambu kokusu ile soğuk havalarda severek kullandığım bir el kremi, evde yedekler var ancak bitince alacağımı sanmam, çünkü koruyucu olarak paraben içeriyor.



L'oreal Paris Volume Million Lashes Excess Maskara: Kullanmaya başlayalı 1 ay olmuştu daha ama bir kaç gün önce sapıttı. Makyajımı tamamladım, evden çıkmak için aynaya öyle bir baktım, göz kapağımın üstüne bulaşmış. Özenli bir şekilde o kısımlarını sildim, tam evden çıkarken annem "Kızım göz altların niye siyah siyah"dedi, nolmuş ki diye banyoya gittim, maskara göz altlarıma dökülmüş. Göz makyajımı komple silip yeniledim, bu sefer de kirpiklerim yapış yapış oldu! Tamam zaten ilk kullandığımdan beri hiçbir zaman kirpiklerimi tek tek ayırmadı ama o gün nefret ettim bu maskaradan. Evden yarım saat geç çıkmak da cabası! Ay almam bir daha asla.

Rimmel Stay Matte Long Lasting Pressed Pudra 001 Transparent: Fondöten, bb krem gibi renkli cilt ürünleri kullanmadığım için kullanacağım pudranın renk vermesini istemem. Sadece yağlı görünümü hafifletse yeter. Rimmel 'in pudrası da bu iş için harika ancak annem odamı temizlerken 3 kere yere düşürünce artık hayır gelmeyecek bir hale geldi sevgili pudram. Ben de kendisinden soğumadım değil bu kadar adi bir ambalajı olduğu için. The Balm Sexy Mama 'yı almayı düşünüyorum bu ürün yerine.

Naj Oleari Cookie Makyaj Seti 01: Yıllar yıllar önce bana hediye gelen, içinde toz farlar, rujlar, allık, allık fırçası ve ayna bulunan çok tatlı bir setti ancak neredeyse hiç kullanmadım. İçindeki palet kısmını atıyorum kutu ve ayna ile yapacak bişi bulurum elbette. ^_^



Johnson's Baby Gentle Cleansing Islak Mendil: Bu üründen bir tane daha bitirmiştim, yorumlarım aynı olduğu için buraya kopyalıyorum. "Aynı markanın "ekstra hassas" çeşidini sevmedim diye illa burnumdan fitil fitil gelmeli miydi? O kadar ağır bir parfüm kokusu var ki, bunu alıp bebeklerinize yaklaştırırsanız yavrucakların burun hücreleri iflas eder. Bir de ben bunları elimi yüzümü silmek için almıştım." Elbette bir daha almam.

Watsons Mini Islak Mendil Çiçek Kokulu: Son bir kaç aydır raflarda görüyorum, 4 adet paket ve her bir pakette 8 tane mendil var. İçerisinde koruyucu olarak parabenin pek çok çeşidi orta sıralarda yer alıyor. Tekrar almam.

Benri Islak Cep Mendili: Maalesef içerisinde parfüm var, sadece ellerimde kullandığım için sorun etmiyorum. Yeniden alabilirim.

Watsons mini kağıt mendil x2: Virüsten ben de payıma düşeni alıp grip olduğum için Ekim ayında iki paket kağıt mendil bitirmişim gördüğünüz gibi.

   Evet, Ekim Ayı biten ve çöpe giden ürünlerim bunlardı. İçlerinden sizlerin de kullandığınız ürünler var mı?

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!


4 yorum:

  1. Babyprin ile yaptığın maskeyi merak ettim. Avon vücut spreylerini severek kullanıyorum. Hatta her ya 2 şişe bitiriyorum diyebilrim. Yves ürünleri ise <3

    YanıtlaSil
  2. @yabanmersini çok basit bir maske, istersen hakkında bir yazı hazırlayabilirim. Avon 'un parfüm kokulu vücut spreylerini beğenmedim ancak Naturals serisininkilere bayıldım! Ooo ne güzel, güle güle kullan. Yves Rocher 'in gerçekten sevilesi ürünleri var :)

    YanıtlaSil
  3. Bitenler yazıları hep en sevdiğim yazı olmuştur. Sexy Mama'dan da çok memnun kalacağına eminim.

    YanıtlaSil
  4. @Guzellik Hikayesi benim de en sevdiğim yazılardandır bitenler yazıları. Umarım memnun kalırım, teşekkürler yorumun için.

    YanıtlaSil