Cyrene Alışverişim

   Geçenlerde mail kutuma düşen, neredeyse gözden kaçırmak üzere olduğum bir mail ile harika bir alışveriş yaptım ve yeni bir marka keşfettim. Sizlerle bu alışverişin detaylarını paylaşmak istiyorum.

   Paketim elime geçtiğimde biraz şaşırdım çünkü son zamanlarda yurt dışından blogumda yazdığım ya da yazmadığım o kadar fazla kargo geldi ki () bu alışverişi yaptığımı unutmuşum. Sanırım dünyanın en güzel hissi ,severek aldığın ürünün kargosunu unutmak ve eline geçip kutuyu açınca tekrar mutlu olmak!

   Perşembe gecesi siparişi verdim, pazartesi günü paketim elimdeydi. Türkiye kargo hız standartlarının üzerinde hızları olduğunu söylemeliyim.



   Kargo poşetini çıkarınca balonlu poşetle 4 kat sarılmış bir kutu ile karşılaştım.



   Yılbaşı temalı, beyaz çam ağacı ve kar taneleri desenli kırmızı şık bir kutu ile karşılaştım. Öyle ki, kırmızı rengi sevmeyen ben bile kutuya bayıldığımı söylemeliyim.



   Çok isteyerek yaptığım bir alışveriş olduğundan mı bilmem ancak isimlerinin yazdığı bant ile birbirine tutturulmuş kağıt bile hoşuma gitti. Sanırım ürünler cam olmadığı için kutunun içerisinde ekstra bir güvenlik önlemi (baloncuk, kağıda sarılma gibi) bulunmuyordu.



   Ve bu manzara ile karşılaştığımda fotoğraf makinemi kenara koyup, her ürüne tek tek baktım. Bu kadar çok şey almış mıydım?



   Ben Yılbaşı Hediye Setleri içerisinde bana uygun olan bu üçlüyü aldım, sırasıyla; Hydra Radiance Awakening Nazik Yüz Temizleme Köpüğü, Moisture Boost Hydrating Aloe Vera Yüz Bakım Toniği ve %2 AHA Günlük Cilt Aydınlatıcısı.
   Benim aldığım bu set Karma ve Hassas ciltler için hazırlanmış, incelemek için buraya , yağlı ciltler için hazırlanmış seti incelemek içinse buraya bakabilirsiniz.



   Yaptığım alışverişin yanında ise -herhangi bir talepte bulunmadığım halde- denemem için bir sürü tester ürün göndermişler. Özellikle bloglarda Bioderma 'ya muadil gösterilen makyaj temizleme suyunu merak ediyordum, bir an önce kullanmak istiyorum.

   Yazının genelinden anlaşıldığı üzere çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Umarım cildim bu ürünlerle anlaşır ve Cyrene markasından daha pek çok ürün alırım. Çünkü piyasadaki pek çok ürüne göre daha temiz içerikleri var ve fiyatları da diğer temiz içerikli ürün satan markalara göre baya uygun.
   Tüm bu ürünlere 89 TL ödeyerek sahip oldum ve kargo ücreti ödemedim. Eğer siz de Cyrene ürünlerini deneyimlemek istiyorsanız kesinlikle herkese önereceğim bir alışveriş olduğunu söyleyebilirim.

   Henüz ikinci vizeler ve ödevler bitmemişken haftaya da finalleri başlayacak bir öğrenci olarak blogumu boşlamak zorunda kalabilirim, bunun için şimdiden özür diliyorum.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

2 yorum:

  1. Cyrene makyaj temizleme suyu benim de Biodermaya en yakın olarak gördüğüm ve severek kullandığım bir ürün. Cyrene'in tamamen Türk markası olduğunu da hatırlatmak istedim.

    YanıtlaSil
  2. @Guzellik Hikayesi Cyrene benim için çok yeni bir marka, umarım kullandığım süre boyunca güzelliklerini keşfederim.

    YanıtlaSil