İnceleme: Sephora Collection Mono Universal Beige N˚08 Tekli Far

   Elimdeki kozmetik ürünlerin son kullanma tarihlerini kontrol ederken severek kullandığım bir ürünün tarihinin geçtiğini gördüm ve atmadan önce sizlere tanıtmak istedim.
   Bu ürün, makyaj çantamdan ayırmadığım Sephora Universal Beige N˚08 isimli tekli bir far, ancak ben onu amacı dışında kullanıyordum. Ürün hakkındaki yorumlarımı ve ne amaçla kullandığımı yazının ilerleyen satırlarında bulabilirsiniz.
   Son kullanma tarihini nasıl kontrol ettiğime ise en yakın zamanda blogumda yer vereceğim.

 Sephora Collection Mono Universal Beige N˚08, yeşil çay özleri ile zenginleştirilmiş, ıslak ve kuru olarak kullanılabilen bir göz farı.



 Mat, açık vanilya renginde, tüm göz kapağında baz renk olarak kullanıma uygun. İlk sürüşte opak değil, kat kat uygulayarak opak opak bir görüntü elde edilebilir. Pigmentasyonu orta.
 Asla tozutma yapmıyor; bu özelliği ile Sephora Collection Mono Universal Beige N˚08, muadili olan pek çok baz renk fardan üstün konumda oluyor.



 İçerik olarak sıradan kötülükte; içerisinde Talc ve Mica başta olmak üzere sağlığımızı tehlikeye atan maddeler mevcut; ancak sahip olduğumuz neredeyse her toz üründe içerik listesi üç aşağı beş yukarı bu şekilde.



 Sephora Collection Mono Universal Beige N˚08, 2 gram ve açıldıktan sonra 6 ay içerisinde bitirilmesi gerekiyor.
 Sephora markalı ürünler Fransa 'da üretiliyor ve sadece Sephora mağazalarında satışa sunuluyor.


Peki ben makyaj çantamdan ayırmadığım Sephora Collection Mono Universal Beige N˚08 'i ne amaçla kullanıyordum?

 Makyaj yapmadan evden çıktığım günlerde göz kapaklarımı nötrlemenin yanı sıra, matlaştırıcı pudra olarak da burnumun üzerine uyguluyordum. Yapısı opak olmadığı için cakey dediğimiz un kurabiyesi görünüm bırakmadan cildimi saatlerce mat tutuyordu.

   Şimdilerde makyaj çantama atmak için yağ emici mendil arayışına girdim. Önerilerinizi merak ediyorum.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder