Bitenler ve Çöpe Gidenler - 43

   Merhabalar! Okulların açılmasıydı, İzmir kaçamağıydı derken, yeniden bir bitenler ve çöpe gidenler yazısıyla geç de olsa bloguma döndüm. Kısa süren Şubat ayında neler bitirdiğime gelin birlikte bakalım;


CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ:

Vichy Purete Thermale Arındırıcı Peeling: Hassas cildimle anlaşacak bir peeling arayışındayken Recete.com 'dan bu ürünü aldım. Kremsi yapıda ve içerisinde mavi tanecikler bulunuyor, ciltten arındırması kolay. Cildi çizmiyor ancak peeling özelliği konusunda pek de başarılı değil. Yeniden almam.

Avon Naturals Radiance Rose Face Cream: Hediye gelen bu kremi yüzüme uygulamaktan çekindiğim için el kremi olarak kullandım. Yoğun gül kokusu ve elde bile emilmesinin uzun sürmesi sebebiyle isabetli bir karar olduğunu düşünüyorum.


CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ (Tek Kullanımlık):

Watsons Deep Cleansing Nose Pore Strip: Watsons boykotundan önce aldığım burun bantlarını nihayet bitirebildim. İşlevsiz ve kötü kokulular.

Nuxe Nuxuriance Ultra Replenishing Night Cream: Kabarık içerik listesinin ilk üçü su gliserin ve tatlı badem yağı olan, bu besleyici ve yoğun içeriğe rağmen çok hızlı emilen anti aging gece kremi. Henüz yirmili yaşlarda olduğum için tam boyunu almayı düşünmüyorum. Olgun kuru ciltlere öneririm.

Bioderma Hydrabio Serum: Renksiz, jelimsi, çabuk emilen bir serum. Her ne kadar nem veren seri içerisinde satılsa da ben nemlendirmesini çok vasat buldum. Belki cilt bakımında kıvamlı bir essence olarak uygulanabilir ancak ben tam boyunu almayacağım.

Dior One Essential Intense Skin Detoxifiant Booster Serum: Bu ürün yarı akışkan, neredeyse renksiz, çabuk emilen ancak baskın bir parfüm kokusuna sahip. Tam boyunu almayı düşünmüyorum.

Pai Rosehip BioRegenerate Oil: Kuşburnu yağı cilde iyi gelen yağların başında olarak lanse ediliyor son zamanlarda. Ben de çeşitli markaları deniyorum. Pai Rosehip BioRegenerate Oil, turuncu renkli ve ağır kokulu bir yağ. Emilim hızı normal ve kesinlikle uygularken göz altına değdirmemek gerekiyor, yoksa sabahına küçük sivilcemsi kabartılar oluşuyor. Tam boyunu almam.



TIRNAK, MAKYAJ ve SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ:

L'oreal Elseve Kırılma Karşıtı Onarıcı Şampuan: Annemin favori şampuanı. Yeniden alınır.

Cyrene Biomimetic Keratin Deep Conditioning Hair Mask: Yoğun yapılı, boğucu şekerli kokusu ve sıradan nemlendirmesi ile en sevmediğim saç maskelerinden biri oldu. Şekerli kokuları seviyorsanız yıkadıktan sonra kokunun bir süre saçta kalması hoşunuza gidebilir.

Golden Rose Yeşil Göz Kalemi: Annemin azimle bitirdiği ve yıllarca imzası olan göz kalemi. Artık satılmadığı için yerini MAC Slate aldı.

O.P.I RapiDry Top Coat: Sephora 'dan aldığım O.P.I Pop Art Make The Statement oje setinin içinden çıkan şeffaf renk oje. Adındaki hızlı kurutma iddiasını yerine getiremediğini düşünüyorum. Tam boyunu almam.


DEODORANT & PARFÜMLER ve VÜCUT BAKIM ÜRÜNLERİ:

Adidas Protect Cotton Milk Shower Milk: Pamuk sütü içerikli yumuşacık bebek kokulu bir duş jeli. Nemlendirme özelliği duşta krem ürünleri kadar yüksek olmasa da cildi hafif yumuşak bırakıyor. Spor sonrası yorgunluk ile duş almayı keyifli hale getirebilir.

Cereali & C Latte di Riso & Mandorle Body Milk: İtalya 'dan gelen bir arkadaşımın hediyesiydi pirinç sütlü ve bademli vücut kremi. Kokusundan çok hoşlanmadığım gibi nemlendirmesini de vasat buldum.

Superdrug Lusty Body Spray: Temiz ve lüks kokusunu sevsem de bir deodoranta göre çok çabuk bittiğini de söylemeliyim. Yine Watsons boykotu sebebiyle yenisi alınmayacaklardan. Elimde son bir yedeği kaldı.

Similar Minelli EDT: Giorgio Armani Mania 'nın parfümevi versiyonu, pembe biber, portakal gibi tatlı notalara sahip. Kokunun orijinalini de bu parfümü de beğenmedim ancak çok kalıcı.

Issey Miyake Nuit D'issey Pour Homme EDT: Baz notalarındaki tütsü ve ana notalarındaki deri ile odunsu kokularla tam bir erkek parfümü. Hiç bu kadar güzel tütsü kokusu almadığımı söylemeliyim. 30 yaş üzerine ve kış gecelerine uygun yoğun ve kalıcı bir erkek parfümü arayan herkes bakabilir.


YARDIMCILAR:

Perge Pratik Epilasyon Yayı: Bir indirim dönemi çok övüldüğü için Gratis 'ten almıştım ancak ben neredeyse hiç kullanamadım. Paketiyle birlikte çöpe gidiyor.

Ayakkabı Süngeri: Çantamda taşımalık bir ayakkabı süngeri arayışındayken küçük bir kozmetikçide bu ürünü buldum. Tamamen işlevsiz olduğu için çöpe gidiyor. Önümüzdeki kış zamanı yeniden arayışa gireceğim.

Benri Kağıt Sabun Yaseminli: Eskiden kağıt sabunları sık sık kullanıyordum ancak kullanımı zor olduğu için artık almıyorum. Bu da bir damla su değdiği için birbirine yapışıp kullanılamaz hale geldiği için çöpe atılıyor.

Facelle İntim Bakım Mendilleri: Her daim makyaj çantamda taşıyorum. Yedekleri var.

ve son olarak Kleenex Ultra Soft, Apaks Makyaj Temizleme Pedi ve Benri Islak Cep Mendili her ayın bitenlerinde gördüğünüz, severek kullandığım ürünlerden.

   Bir ay daha bitti! İnanın ne çabuk Mart geldi, anlamış değilim. Zaman çok çabuk geçiyor... Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

2 yorum:

  1. Opi rapidry yorumunu okuduğum iyi oldu yoksa alabilirdim:)
    Avon kremlerini yüze uygulamaya çekinme konusunda yalnız olmadığıma sevindim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben memnun kalmadım canım, Sally Hansen Insta - Dri favorim, ona bakabilirsin :*
      Bunca parfüm içeren ürün Avon değil Sisley dahi olsa kullanmazdım şahsen. :)

      Sil