MAC Alışverişim / Black Friday

   Merhaba! 2017 senesi benim alışveriş konusunda kısmen durgunlaştığım bir sene oldu, çünkü artık kendimi; zevklerimi ve ihtiyaçlarımı biliyorum. Sırf almak için alışveriş yapmayı bıraktım örneğin, merak ettiklerimi listeleyip ihtiyacım olduğunda alıyorum. Bu sebeple eskisi kadar çılgın alışverişler yapmıyorum, belki yine aynı miktarı harcıyorum ama artık kullanılmayacak ürünlere bir yenisini eklemekten kaçınıyorum.

   Bu yıl iki farklı markadan alışverişler gerçekleştirdim. İlki, karşı koyamadığım Victoria 's Secret 'tan, diğeri ise bu yazının konusu olan MAC online mağazasından.


   Mac, bu sene Black Friday 'e özel tüm ürünlerde %20 indirim kampanyası yaptı. Ben de böylece denemek istediklerimi ve bitmek üzere olan ihtiyaçlarımı satın almaya karar verdim.



   Seyahat boyu bitmek üzere olan Prep+ Prime Fix+ 'ın tam boyu, uzun zamandır denemek istediğim makyaj temizleme mendilinin seyahat boyu, satin serisinden karşı koyamadığım Retro ruju ve indirime giren severek kullandığım glaze serisinden Hot Tahiti ruju sepete attım.



   Alışverişi tamamlamadan önce en yakın arkadaşımın uyarmasıyla sample olarak her kargoya bir adet 6 ml MAC Pro Eye Make up Remover eklendiğini ve alt limit olmaksızın ücretsiz kargo fırsatı olduğunu fark edince geçtiğimiz günlerde dört küçük kutu kapımı çalmış oldu.



   Toplamda 203 TL ödediğim MAC alışverişim bu şekildeydi. Daha önceki senelerde yaptığım Black Friday alışverişlerimi okumak için etikete tıklayabilirsiniz.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Güle güle kullan bence çok akıllıca bir alışveriş olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Tam ihtiyaç alışveirşi olmuş, hepsini güle güle kullan :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Mac Retro 'yu indirimli alabilmek de sürpriz oldu :)

      Sil