Recete.com Alışverişim - 7



2018 'in ilk yazısı, elbette her yeni yılda olduğu gibi yaptığım bir alışveriş hakkında.
Sizlerle yedincisini paylaştığım Recete.com alışveriş yazılarımdan sonuncusunu yazalı aylar geçmiş, ancak aslında bir buçuk - iki ayda bir bu siteden alışveriş yapıyorum. 



Onlarca online eczane varken hep Recete.com 'dan alışveriş yapmamın sebepleri var elbette; inanılmaz kargo hızları, sıkıntısız son kullanma tarihleri ve en güzeli de alınan ürünler analiz edilerek sepete eklenen sample ürünler -elbette  blogger olduğumu söylemeden-.



İlk olarak bitmek üzere olan ve yıllardır severek kullandığım Bioderma Sensibio H2O İkili Seti sepetime ekledim. Lierac markasının ürünleriyle tanışmak için Lierac Hydragenist Weekend Kit Small ve ücretsiz kargo sınırını geçmek için kepek sorunu yaşayan kardeşime Elidor Kepeğe Karşı Etkili 2 'si 1 arada Şampuan & Bakım Krem de sepete eklenenlerden oldu.



Kış aylarında kuruyan hassas cildime uygun gönderilen samplelar ise, Ocak sonuna planladığım seyahat için çantama atılan Bioderma Atoderm serisinden Intensive Gel Moissant ile Shower Oil ve ayrıca nemlendiricisi bittiği için anneme vereceğim koca boyuyla Bioderma Atoderm Ultra-soothing Balm 45 ml.


   Toplamda 121 TL ödediğim alışverişim bu şekildeydi. Recete.com 'dan yaptığım diğer alışverişleri okumak için buraya tıklayabilirsiniz. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Bu yazıyı görmem çok iyi oldu, yakın zamanda ben de reçetecom dan bir alışveriş planlamıştım, gönül rahatlığıyla alabilirim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiğime sevindim ^_^ Ben ilk alışverişimden beri çok memnunum, umarım siz de memnun kalırsınız :)

      Sil
  2. Ben de en çok mamacimla receteden yapıyorum^^ Güle güle kullan canım hepsini:-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mamacım 'ı denemedim henüz, recete ile her şey o kadar güzel gidiyor ki (aman nazar değmesin :) )

      Sil