İnceleme: Bee Beauty Mini Matte Lipstick Kit


Merhaba!

Uzun zamandır renkli kozmetikten bilinçli olarak uzak durmaya çalışsam da, arada büyüklü küçüklü kaçamaklar olabiliyor. Bugün de küçük kaçamaklarımdan biri olan Bee Beauty markasının yeni çıkardığı Mini Matte Lipstick Kit isimli üründen bahsedeceğim.



Geçtiğimiz günlerde birkaç ihtiyacımı almak için Gratis 'e girmiş ve her nasılsa (!) kendimi renkli kozmetiklerin durduğu alanda bulmuştum. Sadece Gratis mağazalarında satışa sunulan Bee Beauty markasının far ve yüz boyutlandırma paletlerini, kaş biçimlendirme paletini ve daha nice ürünlerini gördüğümde kendime engel olamadım ve bugün tanıtacağım şirin ruj kitini almış bulundum.



Bee Beauty Mini Matte Lipstick Kit, her biri 1 gramdan oluşan toplam altı küçük mat rujdan oluşuyor. Küçük ambalajları ile en ufak çantada bile taşınmaya uygun olsalar da, şeffaf plastik kapakları kolayca kırılabilecek cinsten. Ayrıca çevirmeli bir mekanizmaya sahip olmadıkları için, Wet n Wild markalı Mega Last rujlarda görülen rujun kapağa bulaşması sıkıntısı bu üründe de sıkça yaşanıyor.



Rujlara isim vermek yerine numaralandırılma sistemi tercih edilmiş olan Bee Beauty Mini Matte Lipstick Kit, yoğun ve keskin şekerli bir kokuya sahip. Uygulama sonrasında kokunun yoğunluğu azalsa da, kokulara karşı hassasiyeti olanların dikkat etmesi gereken bir husus.



Yarı mat yapıda rujlardan oluşan Bee Beauty Mini Matte Lipstick Kit, günlük kullanıma uygun her biri opak, nude ve pembe tonlarında renklere sahip. Özellikle ilk üç ruj bahar ve yaz aylarına uygunken, son üçlü ise sonbahar ve kış makyajlarına çok yakışacağa benziyor.

Mat rujlarda sık rastlanan dudakları kurutma sorunu ise, bu rujlarda hiç gözlenmiyor. Kalıcılığı ise yumuşak yapısına kıyasla muazzam, yiyip içene kadar dudaktan silinmiyor.



İçerik listesi görseldeki gibi olan Bee Beauty Mini Matte Lipstick Kit, her ne kadar Gratis mağazalarına geldiği gibi tükenmiş olsa da; koku hassasiyeti olanlar hariç uygun fiyatıyla -indirimde 5,30 TL- herkese önerebileceğim bir set.

Ayrıca kızıl - kahve renkler içeren ve indirimli fiyatı 5 - 6 TL olan beşli far paletinde de gözüm kaldı, bulursanız kesinlikle kaçırmayın!

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

8 yorum:

  1. Vay canına ruJ setıne hıc rastlamadım harika görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bakmalısın! Çok uygun ve çok güzeller.

      Sil
  2. gözüme çarptı bunlar da ama elimde o kadar çok ruj üstelik de çok benzer renkler olunca hiç bakmadım bile ama o paleti bulursan mutlaka al derim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendimi tutuyorum far paletini almamak için... Ama daha ne kadar tutabilirim, bilemiyorum.

      Sil
  3. Ben kullanıyorum şu an çok memnun kaldım bunların büyük boyu yok ama galiba değil mi. ayrıca dokusu çok güzel rujun pütür pütür olmuyor ve rengi beğenmediysen diğer rujlarla karıştırabiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de büyük boylarını görmedim ancak sık sık kullandığım hâlde biraz bile azalmadılar! Beklemediğim bir performans gösterdiler gerçekten de, sizin de beğenmenize sevindim <3

      Sil
  4. büyük boyunu arıyorum. 04 nuamaranın büyük boyunu bulursanız buraya not düşün lütfen. Aradan baya zaman geçmiş ama ruj aşkı işte. O ruju bulursam eve stok yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 04 numara son günlerde benim de elimden düşmüyor. Bu serinin tam boyunu yapmadılar diye biliyorum ancak görürsem yorumumu güncellerim.

      Sil