İnceleme: Nuxe Brightening Program BB Cream SPF 30 PA+++



Merhaba!

Bugün sizlerle kısa süre kullanıp daha sonra elimden çıkardığım renkli bir ten ürünü olan Nuxe Brightening Program BB Cream hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.


Nuxe Brightening Program BB Cream, tasarımı sade tüp bir ambalaj içerisinde satışa sunuluyor. Ürün, akışkan yapısı sebebiyle bu tüp ambalajda sabit durmuyor ve kapağı açıldıktan sonra kontrolsüz bir şekilde gereğinden fazla akıyor. Bu tarz ürünlerin pompalı bir ambalajda olması, bu nedenle tercih sebebi olmalı.



Sarı alt tonlulara uygun tek renk seçeneği ile Nuxe Brightening Program BB Cream, turunculuk içeriyor olsa da doğal bir bitişe sahip; uygun renkteki ciltle kolayca bütünleşip sabitleniyor.

30 Güneş Koruma Faktörü (SPF 30) içermesi ve suya / tere dayanıklı olması ile, özellikle yaz aylarında kullanmaya ve tatil valizine atmaya müsait. Kapatıcılığı ise BB kremlere kıyasla daha fazla, pek çok fondöten ile yarışacak düzeyde.



İçerik Listesi:
Aqua/Water, Methoxycinnamate, Dimethicone, Diethylamino Hydroxbenzoyl Hexyl Benzoate, Silica, Decyl Oleate, Dicapryly Carbonate, Glycerin, Ethylhexyl Trıazone, Peg-30 Dipolyhydroxystearate, Phenyl Trimethicone, Sodium Citrate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxphenyl Triazine, Cera Alba/Beeswax, Borago Officinalis Seed Oil, Dimethicone Crosspolymer, Benzyl Alcohol, Butylene Glycol.


Nuxe Brightening Program BB Cream, cilde uyguladıktan sonra da tamamen kaybolmayan ağır kimyasal bir kokuya sahip. 
Ambalaj ve renk sıkıntısından sonra bir de bu koku olayı üzerine eklenince benim için uzak durulası bir ürün oldu.



   Siz daha önce dermokozmetik markalarının renkli ten ürünlerini denediniz mi? Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

12 yorum:

  1. denemedim, ve bu yazın sonrada denemiyeceğim bir ürün... dermokozmetik markalarının makyaj ürünlerini zaten pek başarılı buluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de büyük umutlarla denedim ama, olmadı ne yazık ki...

      Sil
  2. anlattığına göre hiç beğenmedim zaten renkli nemlendiricilerden uzak duruyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli nemelendiricileri seviyorum aslında ama, bu ürünle yıldızımız barışmadı...

      Sil
  3. Nuxe'ün BB kremi olduğunu bilmiyordum, renk konusunda turunculuk içermesi sıkıntılı gibi biraz. Nuxe'ün daha önce kullandığım nemlendirici kreminde de ağır bir parfüm kokusu vardı, sırf bu koku kış dönemi için tekrar alma isteğimin önüne geçiyor maalesef. Keşke cilt bakım ürünlerini bu kadar parfümlü yapmasalar... Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef renk konusu sıkıntı dediğin gibi. Evet, bu parfüm kokusuna bir çare bulmalılar kesinlikle!

      Sil
  4. Renk fena durmamış aslında ama koku işi kötü olmuş... o zaman denemeye devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya, belki fotoğrafta daha uyumlu duruyordur ama yüzümde fenaydı... Deneyeceğiz diye diye aynı işi yapan onuncu ürünü alırken buluyorum kendimi hep :)

      Sil
  5. merhaba takibe geldim bana da beklerim

    YanıtlaSil
  6. I love your blog! It is so interesting and awesome!

    I want to offer you the mutual support of blogs :) Maybe you want to follow me through the GFC?
    Just let me know on my blog, and I will follow back!

    Have a nice day!


    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    YanıtlaSil