L'occitane Alışverişim




Geçtiğimiz ay, Mayıs ayında doğmuş olmam sebebiyle gerek sürpriz, gerekse benim seçtiğim güzel hediyelerim oldu. Bugünkü yazımın konuğu olan paket de benim seçtiklerimden biri.

İlk L'occitane alışverişimin detaylarını bu yazıda bulabilirsiniz.












Immortelle Precious Essential Water - Ölmez Otu Precious Tonik 200 ml: Her ne kadar şu an kullandığım tonikten memnun olsam da uzun zamandır bu ürünü denemek istiyordum. 160 TL Link



Cilt Bakım Keşif Çantası: Kargo ücreti ödememek ve Anneler Günü kampanyasından yararlanabilmek için bu şirin seti de sepete ekleyiverdim. Özellikle çanta, beni şaşırtacak kadar kaliteli ve geniş çıktı. Diğer ürünleri de zamanla deneyeceğim. 69 TL Link

- Çanta
- Soothing Mask 6ml
Shea Face Light Cream 5ml
- Cleansing Micellar Water 30ml



Anneler Günü Hediye Seti: Hediye içerisinde yeni hediyelerden daha çok sevdiğim şey ne olabilir ki?
Bu setteki ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum.

- Lif
- Shea Comforting Eye Patches x1
- Shea Rose Hand Cream 10 ml
- Peony Perfecting Cream 8 ml
- Cleansing Micellar Water 30ml



Ve alışverişle birlikte gönderilmesi için seçtiğim samplelar;

- Immortelle Precious Serum x3
- Shea Comforting Face Oil x3
- Overnight Reset Oil-in Serum x3



L'occitane markasının ürünleriyle ilk tanışma için gayet güzel bir paket oldu.


   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almışsın canım, Ben daha alışveriş yapmadım siteden 😅

    YanıtlaSil