Bitenler ve Çöpe Gidenler - 89

Merhaba!


Şubat ayı son aylarda en az ürünle vedalaştığım ay oldu. Bu nedenle okuması rahat, kısa bir yazı sizlerle bugün.




Evian Brumisateur Facial Spray: Paris Monoprix 'den aldığım, termal sular gibi basınçlı ambalajda satılan dev boy spreyli su. Yaz aylarında ferahlatıcı etkisi ile severek kullandım.


Diadermine Arındırıcı T - Bölgesi Bantları: Şu zamana kadar kullandığım en başarılı siyah nokta bantları. Hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün adına tıklayabilirsiniz.


SNP Fruits Gelato Moisture Mask: Uzun zamandır içeriği bu kadar iyi bir maske ile karşılaşmamıştım. Tek kullanımlık maskelerden mucize beklememek gerekiyor ancak verdiği nemi sevdim. 


L'occitane Comforting Eye Patches: Herhangi bir etkisini göremesem de göz altını çekiştirmeden  uygulanabilmesini sevdim.




Catrice Volumizing Lip Booster 040 Nuts About Mary: Hamburg Budni 'den aldığım "my lips but better" parlatıcılardan biri. Dudak hacminde hafif bir hacim artışına sebep olacak kadar karıncalanma yapıyor. Maskelerden dolayı parlatıcı özellikteki dudak ürünlerini kullanamadığım için çöpe gidiyor...


Shiseido Lacquer Gloss RS306: 2015 yılında doğum günümde hediye edilen bu sıvı rujun rengine bayılmıştım. Uzun süre de kullandığım hâlde bitirememiştim. Son kullanma tarihi çoktan geçtiği için vedalaşıyoruz kendisiyle.


Killian I don't Need A Prince by My Side to Be A Princess: Estee Lauder 'ın bünyesinde bulunan Killian markasının, marshmallow, vanilya ve yeşil çayın başarılı bir birleşiminden oluşan unisex bir kokusu. Kendi zevkim için fazla şekerli bulsam da, hem kadınların hem de erkeklerin güzel bir şekilde taşıyabileceğini düşünüyorum.




Batiste Bold & Enchanting Naughty Kuru Şampuan: Amber ve narenciyenin çiçeksi notalarla birleşimi gibi kokan bu kuru şampuanı severek kullandım. Ayda 2-3 kere kullanma ihtiyacı duyduğum bu ürünler benim "holy grail"lerimden. Naughty çeşidini de kokusu sebebiyle sonbahar & kış ayları için yeniden alabilirim.


Facelle Slipeinlagen Extra Lang: Facelle, günlük pedlerde tercih ettiğim markaların başında geliyor. Extra uzun ise gerekli gördüğüm günlerde rahatlıkla kullandığım günlük pedlerden oldu. Yeniden alabilirim.



   Benim Şubat ayında bitirdiklerim bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Facella benim de sevdiğim markalardan biri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünleri gerçekten başarılı, senin de beğenmene sevindim.

      Sil