Bitenler ve Çöpe Gidenler - 97

Merhaba! 

Ekim ayı ne çabuk geçti, değil mi? Nasıl geçtiğini neredeyse hatırlamıyorum ancak biten ve çöpe giden ürünleri yazarken maşallah dedim, umarım sizler de okurken sıkılmazsınız.




1. Missha Time Revolution Night Repair Probio Ampoule Cream: Orta yoğunlukta yapılı, buna rağmen hızlı emilen, düzenli gece kullanımı ile sabah yumuşacık bir cilt sağlayan kuru cilt dostu bir nemlendirici. Denemek istediğim çok ürün var ancak kesinlikle yeniden almak isterim.


2. Sephora The Rose Gold Mask: Tek kullanımlık maskeleri etkili bulduğumu söyleyemem, ancak Ocak ayında yaptığım bir Sephora alışverişinde albenili görünüşlerine kanarak iki çeşidini de almıştım. O zamanlar fiyatı 15 TL idi, şimdi 35 TL. Alınmasına kesinlikle gerek yok.


3. Too Cool For School Egg Mousse Pack Facial Mask: Yumurta sarısından yapıldığı belirtilen, tıraş köpüğünü andıran yapıda cilt maskesi. 100 mL boyutuna rağmen uzun süre kullandım ve kullandığım süre boyunca cildi duru gösterdiğini fark ettim. Kuru cildimde gerilmeye neden olduğu için yeniden almam.


4. Chanel Le Lift Creme Riche: Cildimde yanma ve kızarmaya neden olmayan, adı her ne kadar "creme riche" olsa da hafif yapılı ve çabuk emilen bir nemlendiriciydi. Fiyat performans olarak bakıldığında tam boyunu almam.




7. Batiste De-Frizz Kuru Şampuan: Konu kuru şampuanlarsa Batiste 'e büyük bir sevgi besliyorum. Batiste ürünlerini içeren renkli bir yazı bile mevcut blogumda. De-frizz çeşidi ise bayılarak kullandıklarımdan biri oldu, saçta pudralı ve sert görüntü bırakmadan tazeliyor. Tekrar alırım.


8. L'action Intensive Renovator Hair Mask: Seyahatte kullanılabilecek en pratik saç bakım ürünlerinden biri. Üstte durulanabilir saç maskesi, altta ise saç serumu bulunan L'action markasının ikili ürünlerinden fotoğraftaki çeşidi, derinlemesine yenileyici vitamin B5 özlü yapılandırıcı ve parlaklık verici olarak geçmekte. İkişer kere kullanıma uygun miktarda ürün içeren bu ürünün hafif düzleştirici etkisini gördüm, sanıyorum ki artık Gratis'te satılmıyorlar.


9. Gliss Ultimate Oil Elixir Sıvı Saç Bakım Kremi: Markanın daha önce çeşitli sıvı saç kremlerini kullandım ve bu ürün aralarında en güzel kokanı. Fakat ne yazık ki garip bir şekilde saçlarımı kafama yapıştırmayı başardı, bu nedenle zorla bitirdim.


10.-12. L'oreal Paris Casting Creme Gloss 4102 Cool Kestane x3: Her sene kış aylarında saçlarımı L'oreal Paris Casting Creme Gloss serisinden koyu renklerle boyuyorum evde. Önceki yıllarda 515 Buzlu Çikolata ve 323 Bitter Çikolata 'yı denemiş, bu sene siyaha yakın koyuluktaki 4102 Cool Kestane'de karar kılmıştım. Her yıkama ile biraz daha akarak homojen bir şekilde eski hâline dönerek dip boya gerekirmeyen ve evde kolayca uygulanabilir olması ile bu seriden pek memnunum. Bu renk özelinde söylemem gerekirse siyaha yakın bir kahverengi ancak tam da istediğim gibi soğuk alt tonlu. Saçlarım uzun ve gür olduğu için üç kutu anca yetti.




11. Benefit Hello Flawless Oxygen WOW SPF 25 Ivory


12. Catrice Prime And Fine Mattifying Powder Waterproof 010 Translucent


13. Maybelline Master Contour V-Shape Duo Stick 01 Light: Kontör rengi soğuk alt tonlu, karışması kolay başarılı bir ürün ancak aydınlatıcı/kapatıcı kısmı bu iş için fazla yoğun yapıda. Birkaç kullanım sonrasında açık renkli kısmı kesip ayırdım ve sadece kontör ürününü kullandım. Uygun fiyatlı güzel bir ürün, ayrı olarak da satışa sunulursa yeniden almayı düşünürüm.


14. Catrice Defining Blush 080 Sunrose Avenue: Mikro ışıltılar içeren, açık gül kurusu renkte kat kat uygulanmadığı sürece hafif ve doğal bir pembelik veren uygun fiyatlı allık. Taşlaşmış olduğu için çöpe gidiyor.




15. Revlon Kiss Cushion Lip Tint 230 Naughty Mauve: İçerdiği hindistan cevizi ile dudakları kurutmadan mürekkep gibi kalıcı renk veren sünger yastık aplikatöre sahip ürün. İlk zamanlar severek kullansam da aplikatörü nedeniyle zamanla hijyenik gelmemeye başladı ve son zamanlarda elim gitmedi bir türlü. Çöpe gidiyor.


16. Avon True Color Perfectly Mat Marvelous Mocha: Turuncuya çalan kahve rengi ile dünyada eşi bulunamayacak, sürümü kolay, yapısı MAC Powder Kiss serisi kadar kadifemsi harika bir ruj. Rengi bana yakışmadığı için çok üzgün olsam da kesinlikle herkesin edinmesi gereken ürünlerden.


17. Avon Matte Legend Ruj Legendary: Ambalajında nefis bir kırmızı ancak uygulandığında koyu pembe. Büyük hayal kırıklığı...




18. Golden Rose False Eyelashes GRTK 02: Takma kirpik denemeye karar verdiğim zaman uygun fiyatı ve satış danışmanının önerisi ile bu ürüne yöneldim. Uygulaması ve çıkarması zor değilmiş ancak çok sahte ve göz kapaklarımda epey ağırlık yaptı. Başka ürünlere bakarım.


19. Benefit Mini Hoola Fırça: Benefit Mini Hoola'nın içerisinden çıkan kontör fırçası şekil olarak harika olsa da o kadar çok kıl döküyor ki... Yollarımız ayrılıyor.


20. MAC Brow Set Clear




21. Bee Beauty Nail Polish Love: Sevgili dostum Şebnem'in hediyesi olan efsane sonbahar kiremit rengi. Ne acı ki birkaç ay gibi kısa bir sürede bozuldu, üzülerek çöpe gönderiyorum.


22. Catrice Ultimate Nail Lacquer 46 Berry Potter & Plumbledore: 6 yıl önce Hamburg DM 'den aldığım, mavi mor duochrome görüntüsü ile eşsiz bir oje, tırnaklarımdaki duruşu için ürün adına tıklayabilirsiniz.


23. Alix Avien Golden Nails: Küçük fırçası nedeniyle uygulamakta zorluk çeksem de tırnaklarımdaki duruşunu sevdiğim için kullandım. 2014 yılı istek listemde olan bu ürünü neyse ki bitirdim.


24. NOB Asetonsuz Oje Temizleme Mendili: Beklediğimden daha iyi bir performans göstermesi ile seyahat dönemlerimde makyaj çantama atıyorum. Tırnakları yağlı bırakmasını sevdiğimi söyleyemem. Yeniden alır mıyım, emin değilim.




25. Duru Bal Özlü & Badem Yağlı Nemlendirici Banyo ve Duş Jeli: Kozmetik ürünlerde şekerli kokulardan hiç haz etmiyor fakat boğucu olmayan bal notasını pek seviyorum. Bu duş jelinin de badem ve bal kokusunda olması çok hoşuma gitti.


26. Dermapeel Sırt Kesesi: Pek randıman alamadım, çok sert bir yapıda olduğu için de derimi çizdi gereksiz yere. Aynı markanın "Orta" ismindeki ürünü ise harika!


27. Airwick Kokulu Mum Pembe Çiçek Bahçesi: Pembe çiçek buketi gibi kokan cam kavanozda bir mum. Yalnız ürünü kullanırken bu kokuyu etrafa yaymakta başarısız buldum, ambalajı da cam bardak gibi, pek sıradan. Yeniden almam. 




28.-30. Dalan D'olive Doğal Zeytinyağlı El & Vücut Kremi Besleyici x3: Kokusunu çok sevdiğim ve hem çantamda, hem de ofis masamda bulundurduğum favori el kremi. Ekim ayında yarım yarım kalan 3 kutuyu bitirdim! Yeniden alırım. 


31. Curaprox Ultra Soft 5460 Diş Fırçası: Diş eti hastalığı yaşayan biri olarak bir diş fırçasından beklentim temizliğin yanı sıra yumuşak olması. Curaprox, keşfettiğimden beri vazgeçilmezim olmuş durumda.




32.-35. Benri Top Makyaj Pamuğu, Maylo Puf Mendil, Baby Turco Islak Havlu ve Watsons Kağıt Mendil ise bitirdiğim yardımcı ürünlerden.



   Benim Ekim ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Duru'nun duş jelini ve Missha'nın nemlendiricisini edinebilirim, bilgilendirici yazınız teşekkürler :)


    YanıtlaSil