F2Plus1 - 1 ve 2

   Merhaba, bugün sizlere online Kore alışverişlerimden bahsedeceğim. Gerek yabancı gerek Türk blog yazılarında gördüğüm bazı ürünleri denemek için yurtdışı alışverişi yapmak istiyordum ama malum yasaktan dolayı da biraz çekiniyordum. Bu aralar sürekli alışveriş yaptığımdan olsa gerek, bu çekincemi bir kenara bırakıp, araştırma yapmaya başladım ve bulduğum siteleri bazı filtrelerden geçirdikten sonra f2plus1.com 'da karar kıldım. Sitede öyle güzel ve şirin ürünler var ki inanın yüze yakın ürününü almak istedim. Şimdi gelelim aldıklarıma.

   İlk olarak deneme maksadıyla iki tane ürün sipariş ettim. Biri hassas cildimdeki kızarıklıklar için yüz bazı, diğeri ise şirinliğine dayanamadığım tatlı bir dudak nemlendiricisi. Siparişimin detaylarını aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. ( Daha büyük görüntüler için lütfen fotoğraflara tıklayın.)
 
   Gelir mi, gelmez mi heyecanıyla beklediğim ürünler sadece yedi gün içinde elimde olunca nasıl sevindiğimi tahmin edebilirsiniz. Küçücük bir karton kutu içindeki siparişime ek olarak dört deneme boy ürün eklenmiş.


   Ürünleri yorumlamak için daha çok erken ama yüz bazını daha iki üç kere kullandığım halde bayıldığımı söylemeliyim.

   İlk alışverişimde hiçbir sorunla karşılaşmadığım için hemen ikinci bir alışveriş daha yaptım.
 
   Bu ciciler de sekiz gün içinde geldiler. Bir tek Tony Moly 'nin ruju stoklarda olmadığı için gönderemeyeceklerini söyleyip parayı iade ettiler. Onun dışında sorunsuz bir alışveriş daha yapmış oldum. Bu sefer karton kutunun içinde balonlu poşetlere sarılı haldeki siparişime tam on dokuz tane deneme boy ürün eklenmişti.



   Gelelim neden bu siteyi bu kadar sevdiğime;

- Kargo ücreti yok. <3
- Paketin üzerinde makyajla ilgili bir şey yazmamalarını onun yerine brush (fırça) yazmalarını istediğimde beni kırmadılar. ^_^
- Paketin üzerindeki sipariş değeri kısmına her iki alışverişimde de $10 yazmışlardı ve gift (hediye) kısmı işaretlenmişti, ben rica etmediğim halde.
- Deneme boy ürün talep etmediğim halde bol bol göndermişler, biliyorsunuz ki ülkemizde eşantiyon ürün vermemek için adam öldürecek yerler var.
- İkinci alışverişimi yaptığım sırada tüm ürünlerde %10 indirim vardı ve bu indirim 25 Ekim 'e kadar devam edecek.

Not: Ben bu siteden iki kez alışveriş yaptım ve söylediğim gibi hiçbir sorun yaşamadım. Ama kozmetik yasağı hâlâ devam ettiği için aldıklarınız gümrükte kalabilir. Yani paranızı tamamen riske attığınızı bilerek sipariş vermeniz gerekiyor.

   Ben çok çok memnun kaldım bu siteden, bir sürü alışveriş yaparım artık. Bir dahaki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Site Türkiye'ye gönderimi durdurmuş sanırım, seçenekler arasında yok, nasıl alışveriş yapabilirim? sahra

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sahra, maalesef başka okuyucularımdan da sitenin Türkiye 'ye gönderimini durdurduğunu duydum. F2plus1 'a muadil olarak Roseroseshop 'u öneririm. Roseroseshop 'un F2plus1 'a göre tek eksisi kargo ücreti almaları ancak ürün fiyatları daha uygun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil