İnceleme: Travalo

   Merhaba, bugün travalonun ne olduğundan ve ne işe yaradığından bahsedeceğim. Travalo yani parfüm atomizeri parfümlerimizi küçük boyutlarda yanımızda taşıma kolaylığı sağlıyor. Sevdiğimiz parfümleri çantamıza sığdırmak bir dert, çantamıza dökülmesi ayrı bir dert oluyordu. Kokusu kadar şişesiyle de kalbimizi çalan parfümlerimiz artık odalarımızda kalmalı ve bizlere travaloların hafifliği eşlik etmeli.


   Ben alışverişimi Ebay 'den yapmıştım.Fotoğraftaki gibi paketlenip gönderilen travaloların gelmesi 15-20 gün sürdü , bu da yurtdışı alışverişleri için ortalama bir süre.

 
   
   Türkiye de satılan bir tane travalo fiyatına 4 tane almış oldum. Paketi açtığımda karşılaştığım bu şirin kutular beni çok mutlu etti. Fotoğraflarda eksik olan 4. travaloyu da arkadaşıma hediye etmiştim, o da kendi deyimiyle "oldukça çok" beğenmiş.


   Kutuların içinde ise gördüğünüz gibi rengarenk travalolar ve altlarında ise kullanım kılavuzu bulunmakta.



 
   Boyutunu daha iyi görebilmeniz için Sephora kartımın yanına koydum, sadece bir kart boyunda! Çantada yer kaplamayacak kadar küçük ve şık. Siz de hissettiklerinize göre ya da mevsimlere göre parfüm değiştirenlerdenseniz; birden fazla almanızı öneririm. Özellikle sürekli seyahat eden birisiyseniz valizinizde parfüm şişesi taşıma derdinizden kurtuluyorsunuz.

Bugünkü yazımı yazmamda yardımcı olan arkadaşım M'ye teşekkür etmeyi bir borç bilirim. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder