Eyüp Sabri Tuncer Alışverişim

   Merhaba, finallerin bitmesi ile gezmelerden ayırdığım tüm zamanı yazı girmeye harcayabileceğim. Ve elbette alışverişlere! Eyüp Sabri Tuncer 'den yaptığım şaşırtıcı bir alışveriş yazısı bu okuyacağınız.

   Eyüp Sabri Tuncer deyince hepimizin aklına kolonya gelir ilk olarak, bir kaç yıl öncesinde de 3' lü setleriyle tanışmıştık. O dönemler 3 'lü setlerden değil ama kavunlu, çilekli ve çikolatalı kokularını hediye olarak almıştım. Kavunlu kokusunu ise severek kullandığımı belirtmeliyim.

   Finallerden dolayı gezmeye zaman bulamadığım bir gün mail kutuma öylece bakarken bana göre çok değişik bir ürünlerini gördüm. Olurdu, olmazdı derken. Bir deneyeyim diyerek online alışveriş sitelerine girdim.

   Aman Allah 'ım! Sadece kolonya ve vücut spreyi sattığını sandığım marka, adeta yerli bir Lush gibiydi! Neden böyle düşündüğümü size şöyle açıklayayım;
 Sadece tek bir ürünü almak için siteye girdim, elbette yanına başka şeyler de eklemek niyetindeydim. Kolonya gibi şeyler. Bakalım bakalım neler almışım.
Kaynak: http://shop.eyupsabrituncer.com/rich-raspberry-soap-paint-75-ml

 Alışverişi yapma nedenim bu üründür. Daha kullanmaya başlamadım, bir duş jeli bitireyim, ödül olarak açılışını yapacağım.

Ürün Detayı:
Temiz insanlar için yaramaz fikirler!!! Afrodizyak etkisiyle bilinen ylang ylang ve tütsü esansiyel yağları ile zenginleştirilmiş vücut boyalarınızla kendinizi, sevdiklerinizi boyayıp renk katarken, yaratıcı sularınızın banyonuza akmasına izin verin.
Kullanım Önerisi:
Esansiyel yağlarca zengin vücut sabunu boyaları ile önce kendinizi ve sevdiklerinizi boyayarak eğlenin, boyaları çıkarırken de köpüklerin keyfine varın.

Sepete ne eklesem diye bakarken nasıl bir şeyle karşılaştım dersiniz?

                                                    CHOCOLATE THERAPY MASSAGE BAR 45 GR
Kaynak: http://shop.eyupsabrituncer.com/index.cfm?fuseaction=objects2.detail_product&product_id=3406&stock_id=3405

 Benim gibi hem çikolata delisi (Bknz. blog adım "theobromine") hem de bakım ürünlerine kafayı takmış biri için (Kalp detayını da unuttum sanmayın.) sepete atmamın bir kaç saniye olmadığını anlayabilirsiniz.

 Bu ürünü gördükten sonra siteyi daha da incelemeye başladım. Ve "Spa Ürünleri" kategorisinin minicik bir Lush olduğunu gördüm. (O kadar güzel banyo ürünleri var ki, eve küvet yaptırabilirim onları kullanmak için!) Daha önce Lush 'tan hiç alışveriş yapmadım ama bir çok ürününü bilirim, ilgimi çeker. Kalite karşılaştırması yapamam ama fiyat olarak yarı yarıya olduklarını söyleyebilirim. Bence kesinlikle bu ürünü denemelisiniz, belki ilerideki günlerde iyi bir yorumlama yazısı yazabilirim.

Ayrıca sepetime bir hava tazeleyici bir de kolonya ekledim.


















Kaynak: http://shop.eyupsabrituncer.com/500-ml-gizli-bahce-temiz-camasir-kokusu-hava-sartlandirici

 Temiz Çamaşır Kokulu Hava Şartlandırıcıyı annem hemen banyoya koydu, gün içinde evin havasını tazeliyoruz. Tamamen temiz çamaşır kokuyor diyemem, hafif meyveli bir notası var. Ben daha çok beyaz sabun kokusu beklemiştim. Ama bu haliyle de ev halkı tarafından beğenildi.

ve

Kaynak: http://shop.eyupsabrituncer.com/250-ml-cam-sise-hatiralar-kolonyasi-70

 Keskin limon kolonyası kokusundansa daha yumuşak kolonya kokularını seviyorum. Hatıralar kolonyasının notaları da limona göre hafif göründüğü için aldım. Sadece bir kaç kere kullandım ama hoş ve rahatsız etmeyen bir kokusu olduğunu söyleyebilirim.

Açıklama:
Cennetten kopan beyaz çiçeklerin romantik dansı. Gül ve Fransız mügesinin saf ve rahatlatıcı harmonisi yeşil notlarla ve dipte tatlı musklarla bezenerek eşsiz bir senfoni oluşturmuştur. Çiçeksi ve odunsu modern tip bir kolonyadır.

Üst Not: Yeşil yaprak notları.
Orta Not: Gül, su çiçekleri, müge.
Alt Not: Hint Çimeni, sandal ağacı, tatlı miskler

Tamam tüm ürünleri gösterdim, tanıtımlarını ekledim. Şimdi de benim fotoğraflarıma geldi sıra.

Bir koli içerisinde, altlarında koruyucu olarak geldi ürünler. (Aaa bu poğaça da ne diye düşündüren kesenin içinde masaj barı çıktı.)

Kutuda fotoğraftakinden daha çok parfüm ve kolonya testerı vardı ama ben kargoyu açar açmaz arkadaşlarıma dağıttım.

 Alışverişimin tutarı:

   Söylememe gerek var mı bilmiyorım ama zevkle alışveriş yapmaya devam edeceğim bir site oldu, özellikle katı şampuanları ve diğer bir çok spa ürünü.
   İçim rahat bir şekilde herkese tavsiye edebilirim. Bir de bu aralar Turkcell kullanıcılarına özel %30 indirimleri bulunuyor. Ayrıntılı bilgi için http://shop.eyupsabrituncer.com/turkcell-kampanya-katilim
   Yerli ürün takıntım yok ama yine de böyle değişiklikler ve gelişmeler görmek insanı mutlu ediyor. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder