İnceleme: The Balm Ürünlerim

   Merhaba, taslaklarımda düzenlenip paylaşılmayı bekleyen bir kaç yazı olduğu halde Gratis 'in kendi ürünlerde 3 gün süreyle %40 indirim yaptığını görünce sahip olduğum The Balm ürünleri hakkında bir yazı yazmaya karar verdim.
   Lafı çok uzatmadan hemen ürünlere ve yorumlarıma geçelim.

 The Balm makyaj malzemelerim:


 Balm Jovi Makyaj Paleti: 12 far, 1 aydınlatıcı, 1 allık ve 2 ruj içeren palet. Ten rengi olan Adagio 'nun dibini gördüm. Onun dışında Alice Copper , Blink , Third Eye Blinded farlar da en çok kullandıklarımdan. Bu paletin başına bi'şey gelirse kesinlikle tekrar alırım.
Kimlere tavsiye ederim?
-The Balm 'ın meşhur aydınlatıcısını (Mary-Lou) denemek isteyenlere,
-Şeftali - pembe (FratBoy) bir allığım olsun diyenlere,
-Kocaman aynasıyla makyaj yapmamı kolaylaştıracak bir paletim olsun diyenlere,
-Tatile gideceğim ama ayrı ayrı ruj, aydınlatıcı, allık ve renk renk farları taşımak istemiyorum diyenlere,
-Aslında "HERKESE!"
Çünkü bu palet benim sahip olduğum en mükemmel makyaj malzemelerinden, neredeyse her gün her makyajımda kullanıyorum :*

Overshadow Work is Overrated Pigment Far: Genellikle renkli farklar kullanmadığım, sadece siyah eyeliner çektiğim günlerde kullanıyorum ve aldığıma çok memnunum. Work is Overrated, pembe/şampanya renkli ama bunun dışında 3 farklı rengi daha var, Gratis 'e uğradığınızda denemenizi şiddetle öneririm! Çünkü ya hoş renklerine, ya ışıltılarına, ya da güzel ambalajına kendinizi kaptıracaksınız ve 4 renkten biri size kasada eşlik edecek.

Plump Your Pucker Spike My Punch Dudak Parlatıcısı: Kokusu, dokusu, sürülüşü, duruşu, rengi kısacası her şeyiyle bayıldığım parlatıcı. Tek bir parlatıcı ile hayatıma devam etmem gerekseydi kesinlikle kendisini seçerdim. Tek eksisi kalıcı olmayışı olabilir, ama gün içinde sık sık tazelediğim için sorun değil. Bittikçe alacağım, Spike my punch haricinde 10 rengi daha var sanırım ama diğerlerini pek beğenmemiştim.

Put a Lid on it Far Bazı: Daha sadece 3 kere kullandım ve performansını kontrol etmek için gözlem yapmadım ama gayet güzel bir ürüne benziyor. Bir çok blogda da övülen bir ürün, far bazına ihtiyacınız varsa bu indirimde bir şans vermeye ne dersiniz?

The Balm makyaj fırçalarım:


 Blend a Hand Fondöten Fırçası: Hayatında hiç fondöten kullanmamış biri olarak bu fırçayı neden aldım? Elbette ambalajının güzelliğinden dolayı! Sivilcem çıktığı zaman, daha önce doktorumun verdiği İmex renkli sivilce kremini uygulamak için kullanıyorum. Tabi ki bunun için fondöten fırçasını kullanmama gerek yok, kapatıcı fırçaları hatta ve hatta parmaklarım daha iyi iş görecektir ama "kimse beni sevmiyor" diye üzülmesin diye arada kullanıyorum. Bazen de bu yazımda aldığımı bahsettiğim yüz bazımı uygularken kullanıyorum Yani evet, sağlıklı yorumlar yapamayacağım. :)

 Give Crease a Chance Çift Taraflı Far Fırçası: Hakkında ne yazsam eksik kalır diyebileceğim, Balm Jovi gibi her gün, her renk göz makyajımda kullandığım fırçam. Her gün kullandığım için çok sık yıkıyorum yine de bana mısın demiyor. Henüz mükemmel karıştırma ve far fırçamı buldum demediyseniz bir de bu fırçayı denemelisiniz. Yedeklemeyi bile düşünüyorum.

   Evet, benim sahip olduğum The Balm ürünleri bunlardı. Bu indirimde The Balm 'dan bir şey almayı düşünmüyorum, çünkü dikkatimi çeken başka ürünleri yok ülkemizde, ama eğer http://www.thebalm.com/cosmetics/eyes/cindy-lou-manizer.html ya da saç bakım ürünleri gelirse deneyebilirim. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder