İnceleme: Tony Moly Petite Bunny Gloss Bar #3 Juicy Apple

   Merhaba sevgili okuyucularım! Öncelikle 1.vizelerim nedeniyle yeni bir yazı yayınlayamadım, o sırada internet sağlayıcımızı değiştirmeye -maalesef- karar verdiğimizden dolayı toplamda 20 gündür internetsizliğim yüzünden buralara hiç uğrayamadım. Tam geldim dedim, 5 Mayıs ile birlikte 2. vizelerim başlamış olacak. Öncelikle internetim geldiğinden beri nefes almadan takip ettiğim blogların kaçırdığım tüm yeni yazılarını okudum. Elimde kalan süre içerisinde sizlerle olabildiğince çok şey paylaşmak niyetindeyim.

   İlk olarak size tam baharlık bir renkli dudak nemlendiricisinden bahsedeceğim. Kendisi Tony Moly 'nin şirin ürünlerinden Petite Bunny Gloss Bar, benim aldığım rengi ise Juicy Apple yani sulu elma!


   Bu ürünü neden aldığımı anlamış olmalısınız. Tavşanlar en sevdiğim hayvanlardan biriyken bu dudak kreminin hem tipine hem de kulaklarına bayıldığımı belirtmeliyim! Ve bu, hayatımda gördüğüm en güzel ambalajlardan biri! Neden ülkemizde bulunan markalar da böyle şeyler yapmazlar ki!
 
   Geceleri arada sırada da olsa dudak kremi kullanıyorum ve onların renksiz ve daha fazla nemlendirici özellikte olmasına dikkat ediyorum. Ancak gün içinde ruj kullanmak istemediğim zaman renkli dudak kremleri benim için biçilmiş kaftan oluyor. Kaldırılmadan önce Nivea narlı dudak kreminin müptelasıydım ancak sonra kocaman bir boşluğa düştüm. Ta ki bu bebeği bulana kadar!


   Ürün plastik bir ambalajda ve altındaki çevir-aç mekanizması ile ürünü kullanabiliyorsunuz ancak geri döndürdüğünüzde ürün geri gitmiyor maalesef, parmağınızla itmeniz gerekiyor. Bu sorunu aşmak için kullanacağım kadarını açıyorum ama siz böyle yapmasanız da sıkıntı yok çünkü ürün ile kapak arasında uzun bir mesafe olduğu için kapağın bastırılması ile ürünün kırılması mümkün değil.

   Kalıcılığı çok fazla değil, bir şeyler yer ya da içerseniz kaybolacaktır, ancak bu her dudak kreminde yaşayacağınız bir durum ve benim için dudak ürünlerini tazelemek sorun olmadığından dolayı sıkıntı yaratmıyor.


   Dudak kreminin tatlılığı sadece ambalajda bitmiyor, rengi de gördüğünüz gibi tatlı bir pembe. Renk vermesi çok iyi, eğer çok soluk dudaklarınız yoksa bir kere sürmeniz yeterli. Yapı olarak da  bir dudak kremi olduğu için mat değil "sheer" diye tabir edilen bir yapıda. Parlatıcılar gibi yapış yapış değil.
   Kokusu ise harika, sulu tatlı bir elma gibi kokuyor! Tadı da kötü değil. ^_^
   Nemlendirmesi ise mükemmel değil ancak vasat da değil. Ortalarda diyebilirim.
   10-13 TL arasında bir fiyatı var.

  Bildiğim kadarıyla şu an için 9 farklı rengi bulunmakta, hepsinin kokusu ve tavşanların mimikleri farklı!
Diğer renklerini de incelemek istiyorsanız tık tık.

   Ancak maalesef ki ülkemizde satılmıyor. Ben de bu yazımda anlattığım gibi online alışverişle yurt dışından almıştım. Kesinlikle önereceğim bir ürün. Bu olmadan yaşayamam diyemem ancak bu güzelliğin hayatıma renk ve mutluluk kattığı da bir gerçek. Eğer yurt dışı alışverişlerinden ve online alışverişlerden çekiniyorsanız bile sadece bu minik tavşanı alarak küçük bir deneme yapabilirsiniz.

   Bu ürünü severek kullandığımı, okulda kızlar tuvaletinde çantamdan her çıkardığımda herkesin gözlerinin bu bebeğin üzerinde toplandığını da tahmin ediyorsunuzdur. Şimdi aklımda diğer renkleri var, özellikle de #4 numaralı olan Juicy Cherry! Ve bu sezon dudaklarda turuncu renk hakim olacakken -elbette turuncu ruj sürmeyeceğim- #6 numaralı Juicy Orange 'ı da alsam hiç fena olmaz aslında.

   Bir inceleme yazım da burada biter. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Aşırı tatlıııııııııııııııııııııııııı! Neyseki Etude House ülkemize geliyorrrr:)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa! Gerçekten mi? İşte bu çok güzel bir haber :)

    YanıtlaSil
  3. Eveeeet: https://www.facebook.com/Etudetr . twitter ve instagram hesapları da var. etudetr ve etudehousetr olarak. websiteleri de yakında açılacakmış^.^

    YanıtlaSil
  4. Sabırsızlıkla bekliyorumm, teşekkür ederim haber verdiğin için :*

    YanıtlaSil