Bitenler ve Çöpe Gidenler - 87

2020 yılının son bitenler ve çöpe gidenler yazısı ile merhaba! Aralık ayı, her kategoriden birkaç ürün bitirdiğim verimli bir ay oldu.





L'occitane Comforting Cream Light: %5 Shea: L'occitane 'den yaptığım bir alışverişte verilen bu krem, çabuk emilen hafif yapısı ile makyaj altına kullanıma uygun ve yine de nem vermesi başarılı. Tek sorun yoğun  kokusu. Her ne kadar kokuya bayılmış olsam da cilt bakımında bu kadar yoğun parfümlü ürünleri tercih etmiyorum.


Bioderma Sensibio AR: Rosacea sorunu yaşayan annem denedi ve anlık rahatlatma etkisinden memnun olduğunu belirtti. Geç emilmesi nedeniyle şu an için tam boyunu almayı düşünmüyoruz.


Lush Bubblegum Exfoliant a Levres: Etkisi güzel ancak ülkemizde satışı bulunmayan bir ürün. Bundan sonra ev yapımı dudak peelingleri ile devam etmeyi düşünüyorum. 


Sephora Cleansing Wipes Coconut Water: Cildi irite etmeden ten makyajının kabasını alıyor. Göz makyajı konusunda ise sınıfta kalıyor. Denk geldikçe alıyordum ancak tembel günlerimde Bioderma misel su + pamuk ikilisinden daha fazla verim alıyorum.





 

Beauty Blender Original: Benim için ten makyajının vazgeçilmezlerinden biri. Hijyenik sebeplerden ötürü yırtılma ya da küflenme olmasa da, 3 ayda bir değiştirmeyi tercih ediyorum. Yenisini kullanmaya başladım bile.


Bee Beauty Mini Matte Lipstick 05: Hakkındaki düşüncelerimi okumak için ürün adına tıklayabilirsiniz.


Loreal Paris Unlimited Maskara 01: Seveni her ne kadar çok olsa da; tek katta bile kirpiklerimi yapıştırdığı için bu maskarayı zorla kullandım. En olumlu yanı makyajla uyunduğunda -lütfen evde denemeyin- akma bulaşma yapmadan sabah tertemiz göz çevresiyle uyanmayı sağlaması.






Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu: Pompalı ambalajı, yeterli nemlendirmesi, çabucak emilmesi ve mis gibi kokusu ile ofis masamın vazgeçilmezlerinden. Yenisini açtım bile.


Dalan D'olive El & Vücut Kremi Besleyici: Kokusunu çok sevdiğim ve çantamda taşıdığım favori el kremi. 


Alterra Magnolia Blossom Tırnak Yağı: Uzun süre agresif aseton kullanımı sonrasında tırnaklarım her hafta kırılmaya başladı; bu sorunu geçmiş dönemlerde yaşarken aldığım ürünlerden tek tek aman dilemeye başlamıştım ki manolya, jojoba ve argan yağlarını içeren ve sınırlı üretim olan bu ürünün tuhaflaşmış kokusundan bozulduğunu anladım. Doğru çöpe gidiyor.


P2 Apricot Care Pen: Hafif kayısı kokulu, uygulaması kolay, tırnak etlerini nemlendirmede kullandığım bir bakım kremi. Olsa da olur, olmasa da.


Isana Nagellackentferner Entferner Aseton: İndirimde güzel bir fiyat ile karşılaşınca birkaç tane almıştım ancak biraz agresif buldum. Fotoğrafta görünen pompalı bir şişeye aktarıp kullanıyordum. Bu sonuncu şişeydi ancak tırnaklarımın sürekli kırılmasına neden olduğu için bitiremeden çöpe gönderiyorum.






Paul Mitchell Moisture Awapuhi Moisture Mist: Hem saçları, hem de cildi nemlendirmeyi hedeflediğini gördüğümde gerçek olamayacak kadar güzel bir ürün olduğunu düşünmüştüm. Yanılmamışım, en azından "gerçek olamayacak" kadar kısmında! Saçı nemlendirmek ve yoğun parlaklık (!) için ıslak ya da kuru saça, makyajın kalıcılığını arttırmak için makyaj altına ya da güneş sonrası rahatlaması için vücuda uygulanabilen bu ürünün tek işe yaradığı alan, güneş sonrası ciltteki kuruluğu biraz alabilmesi. Su dolu spreyli bir şişeye biraz nemlendirici katıp çalkalandığında da aynı etki alınabilir. Saçları nemlendirmede market ürünlerinin dahi yanına yaklaşamaz. Ve ciltte yapış yapış his bırakmak makyajın kalıcılığını arttırmaksa, eh bilemiyorum. Ayrıca garip bir kokusu var, nasıl tanımlayabilirim bilemiyorum; sadece garip. Güneş sonrası kollarıma ve bacaklarıma sıkarak bitirdim.


Yves Rocher Doucer Gentle Shampoo: SLS ve türevlerini içermediği ve saçlarımda olumsuz bir etkisini görmediğim için denk geldikçe alıyorum. 


Restorex Speed & Strong Şampuan: Erkek kardeşimin kullandığı olumlu ya da olumsuz bir etkisi olmayan market şampuanlarındandı. Yedekleri var.






Eklips Natural Bambu Banyo Fırçası: Eda Taşpınar doğal at kılı fırçasına da sahipken, sanki onu düzenli kullanıyormuş gibi, ıslak kullanım için bu fırçayı aldım. Sapı sayesinde kullanımı daha kolay ancak pek bastırmadığım hâlde vücudumu fazlasıyla çizdiğini düşünüyorum. Yollarımız ayrılıyor.


Isana Deospray Fresh: Severek kullandığım, alüminyumsuz ve hafif kokulu deodorant. Kullandığım parfümlerin kokusunu bastırmaması ve korumasının kış için yeterli gelmesi sebebiyle bittikçe alıyorum.


Nivea Deodorant Fresh Natural: Yıllardır severek kullandığım sıvı deodorant. Yenisini açtım bile.


Sebamed İntim Yıkama Hassas: Dış genital bölge temizliğinde yıllardır tercih ediyorum.



Benim Aralık ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünler bu şekildeydi. İçlerinden sizin de kullandığı ürünler var mı?


Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder