Bitenler ve Çöpe Gidenler - 90

Merhabalar!


Son zamanlarda düğümleşen bir zihin yoğunluğu yaşıyorum ve hayata yetişemiyor gibi hissediyorum. Blog yazmak biraz da olsa üstümdeki kötü bulutları dağıtmama yardım ettiği için Mart ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünlerden bahsetmeye karar verdim.





Bioderma Sensibio Eye Contour Gel: Krem - jel arası kıvamda, hafif nemlendirici etkili göz çevresi nemlendiricisi. 25 yaş altındaki kişiler için gündüz kullanımı için önerebilirim. Ben tam boyunu almam.


Bobbi Brown Extra Eye Repair Cream: Üstteki ürün için ne yazdıysam bu da tam tersi! Vazelin - krem arası kıvamda, yoğun nemlendirici özellikte. 25 yaş üstü, gece kullanımına uygun ve kupkuru göz altlarına sahip olanlara öneririm. 




Batiste Floral & Flirty Blush Kuru Şampuan: Hakkındaki ayrıntılı düşüncelerimi ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.


L'action Intensive Vitality Hair Mask:  Seyahatte kullanılabilecek en pratik saç bakım ürünlerinden biri. Üstte durulanabilir saç maskesi, altta ise saç serumu bulunan L'action markasının ikili ürünlerinden fotoğraftaki çeşidi, kullandıktan sonra saçlarımın daha parlak görünmesini sağladı. Sanıyorum ki artık Gratis'lerde satılmıyor.


Pantene Pro-V Aqua Light Durulanmaz Sıvı Saç Kremi: Mis gibi Şıpsevdi kokan ve saçları yumuşatan durulanmayan sıvı saç kremi. Bu bitirdiğim ikinci şişeydi, yeniden alabilirim.




Hema Today I Feel Energetic as a Spring Breeze Foaming Shower Gel: HEMA markasının duş köpüklerine bayılıyorum! Tok yapılı, azıcık bir miktarı bile yeten, mis kokulu bu vücut temizlik ürünleri, Avrupa 'da her HEMA 'ya girdiğimde sepetime attıklarımdan. Bu çeşidi mis gibi taze kesilmiş çimen kokuyor. Erişimim olduğu zamanlarda farklı çeşitleriyle birlikte alırım.


Sephora Be Atomic Cotton Flower Scent Duş Jeli: Sephora Cotton Flower ürünlerinin kokularına bayılıyorum! Özel bir seriden olan bu duş jeli ise içerisindeki çözünebilir kalpler ile banyoma güzel bir hava katıyordu. Ne yazık ki bitti. 




Mennen Musk Deodorant 24H Stick Large: Geçen yıl Paris Monoprix 'ten aldığım ve bir yılda anca bitirdiğim bu deostick ise tüm hayatımı geçirmek isteyeceğim kadar sevdiğim bir ürün oldu. Koruyuculuğu bana yetiyor ve pudra kokusunu ise çok seviyorum. Şimdi yedeğini kullanıyorum.


Nivea Fresh Natural Sıvı Deodorant: Şu ana kadar kaç şişe bitirdiğimi bilmediğim, kullandığım tek sıvı deodorant. Ağır kokulara katlanamadığım bazı günlerde de hafif pudralı kokusu sebebiyle parfüm olarak kullanıyorum. Yedekleri var, yenisi açıldı.


Kalyon Oje Koruyucu: Güzel bir ürün ancak yeniden alacak kadar da sevmedim. Sally Hansen markası ülkeden çekildiğinden beri top coat konusunda mutsuzum.


Bee Beauty Mini Matte Lipstick 03: Ürün hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün adına tıklayabilirsiniz.




Fuss Wohl Intensive Creme %10 Urea: Bu ayak kremi ailemizin en sevdiklerinden. Evde herkesin kendine özel, bittikçe aldığı bu ürün içerdiği üre ile ayakları yumuşacık yapıyor.


Arko Nem Besleyici Bakım Kremi: Annem yapısını hafif bulsa da severek kullandı bu el kremini.


Isana Wattepads 100% Baumwolle 140 Stück ve DentaSave Klorhex Diş Macunu ise geçtiğimiz ay bitirdiğim yardımcı ürünlerdendi.



   Benim Mart ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünler bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder