Makyaj Menüsü - Nisan

Ağustos ayında başladığım Makyaj Menüsü yazı dizisinin dokuzuncu paylaşımı olan baharın ilk çiçeklerini gördüğümüz ayı Nisan sizlerle!


Gerek sabah uyanınca yaşanan ürün seçme zorluğu, gerekse yeni ürünler alınca eskileri bir kenarda unutmanın verdiği mutsuzlukla birkaç senedir her ay kullanacağım makyaj malzemelerini seçiyorum. Seçtiklerimi yani makyaj menümü blogumda paylaşmak ise benim için çok eğlenceli oldu!  


Elbette yazıdaki tüm ürünleri her gün kullanmıyorum; bazen sadece bir göz makyajı, bazense tam teşekküllü bir performans olsa da Nisan ayı için seçtiğim kozmetik ürünleri ve olmazsa olmazlarımı (☆) bu yazıda bulabilirsiniz.


Ve daha önce inceleyip blogda yazılarını paylaştığım ürünler hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün adlarına tıklamayı unutmayın.


Gelelim bu ay kullandığım ve aşağıda uygulama sırasıyla yazdığım kozmetik ürünlere;






        - Flormar BB Cream SPF 15: Daha önce markanın koleksiyon ürünü olan bir bb kremini kullanmış ve çok memnun kalmıştım; hatta öyle ki blogumda bile yer vermiştim(tık tık). Bu ürünü de yeni edindim. Nisan ayında ten makyajı yapmaya fırsat bulursam bu ürünü deneyeceğim.

        The Body Shop Shape Adjusting Drops - Lightening ☆: Rengi koyu gelen fondötenleri kullanılabilir hâle getiren çok başarılı bir ürün. Fondötenin yapısını zinhar bozmuyor. Bu kullandığım ikinci şişe, bittikçe alırım.

       Smashbox Photo Finish Primer Oil ☆: Kuru cilde sahip olanların çok seveceği mükemmel bir makyaj bazı. Yağ formda olduğu için uygulama / dağıtma sorunu yaşadığım fondötenler bu baz sayesinde cildimle bütünleşiyor. Kesinlikle favorim!


        Catrice Defining Blush 080 Sunrose Avenue: Neredeyse sedefli bitişe sahip nötr tozlu pembe. Real Techniques allık fırçası gibi fırçalara uygulandığında çok doğal bir sonuç veriyor


        Pastel Daylight Cream Highlighter 11: Eğer siz de benim gibi doğal duran aydınlatıcılardan hoşlanıyorsanız bu ürünü kesinlikle denemelisiniz! Kremsi ve ince yapısı ile parmaklarla uygulamaya uygun, altındaki fondöteni oynatmıyor. Yalnız göz pınarlarına uyguladığında yakma yapıyor, onun dışında severek kullanıyorum.



      The Balm Meet Matte Trimony Far Paleti: Büyük hacimli ve günlük renklerden oluşan bir far paleti. Çok tozuttuğu için almasam da olurmuş, The Balm markasının çok daha kaliteli ürünleri mevcut.


      Essence Longlasting Eye Pencil 01 Black Fever: Asansörlü ambalajda satışa sunulan, uygun fiyatlı ama pek popüler siyah renkte göz kalemi. Eyeliner kullanmayı siyah göz kalemine tercih ettiğim için elim bu ürüne pek gitmese de bu ürün gerçekten başarılı.

      Bobbi Brown Smokey Eye Mascara: Geçtiğimiz ay kullanmaya başladığım Estee Lauder maskara her kullanımda gözlerimde yanmaya neden olunca direkt çöpe atıp yedekteki bu ürüne geçtim. Şu an için iyi anlaşıyoruz.

        Sleek Power Plump Lip Crayon Notorious Nude: Kremsi yapıda bej-nude renkli hafif dolgunluk veren bir ruj. Hediye gelmeseydi bu rengi kendime yakıştıracağımı hayal edemezdim ancak şimdi çok severek kullanıyorum. Dolgunluk veren her dudak ürününde olduğu gibi karıncalanma ve yanma hissine neden oluyor.

    -  Sephora Contour & Color Liner And Lipstick Duo 08 Rosewood




    - H&M Lemon Tarte, bebek sarısı renkte, iki katta opaklaşan bir oje. Ne yazık ki artık satılmıyor.


    Flormar Jelly Look JL02 Salmon Pink


    - Sephora Shimmery Light Grey, adıyla müstesna ışıltılı açık gri bir oje. İnce yapısı nedeniyle opak bir görüntü için dört kat uygulamak gerekiyor ancak çabuk kuruduğu için bu pek sorun değil.


    - HEMA Special Effect 56 Holographic Bordeaux, güneş altında inanılmaz ışıltıları olan harika bir oje, çok da uygun fiyatlı.


   Ayrıca baz olarak Kalyon Nail Protective Hardener, üst cila olarak Essence Extreme Shine Top Coat da kullandığım yardımcı tırnak ürünlerinden. Bunlara ek olarak ağdalaşmış ojelerin yapısını açmak için Kalyon Oje İnceltici ve ojelerin hızlıca kurumasına yardım eden Avon Nail Experts Liquid Freeze Quick Dry da olmazsa olmazlardan.


   İçlerinden sizlerin de kullandığı ürünler var mı? Varsa yorumlarınızı merak ediyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder