Alışveriş - 2

   Merhaba, havaların bir soğuyup bir ısındığı bu günlerde arayı fazla uzatmadan geçen hafta yaptığım alışverişleri paylaşmak istiyorum sizlerle.



   Bu sevimli süt şişelerini ve bardakları A101 broşüründe gördüğümde bayılmıştım. Paşabahçe'ye ait olması da alsam mı tereddütlerinin önüne geçti.
   Süt şişelerinin adet fiyatı : 3,95 TL
   Bardakların adet fiyatı: 0,50 TL


   H&M Türkiye mağazalarında kozmetik ürünleri satılmaya başladığından beri gidip incelemek aklımdaydı. Ancak yeni fırsat buldum ve soluğu mağazada aldım. Ojeler, farlar, eyeliner ve maskaraları gördüm ilk başta, ama hoşuma giden bir ürün bulamadım. Hemen pes etmek olmaz diyerek gezmeye devam ettiğimde LOVE yazılı kumaş çanta gözüme çarptı ve kullanırım ki ben bunu diyerek askıdan aldım. Dizin hemen altında ya da üstünde biten çorapları sevdiğim için de bu siyah çorap da benimle kasa sırasına geldi. Kasanın hemen önünde 3 farklı rengi olan ruj/parlatıcıları gördüğümde testerı olmadığı halde denemek için kırmızı rengi aldım.
   Her bir ürün 9.95 TL



   Bu cicilere internette gezerken yummykupe.com sitesinde rastladım. Her ikisi de benim için özel yapılmış gibilerdi. Almaya karar verdiğimde aklıma takılan birkaç şey için iletişime geçtim. Sorularıma ilgili ve hızlı bir şekilde cevap verdiler. Bana da daha fazla bekletmeden bu şekerleri sepete eklemek kaldı.
   Yüzük adet fiyatı: 15 TL (+kargo ücreti)
   Ayrıntılı bilgi için;
http://www.yummykupe.com/urun/seker-portakali-kitap-yuzuk/12911
http://www.yummykupe.com/urun/kahve-keyfi/5571





   Bu filtreli su şişelerini daha önce internette görmüştüm ama dikkatimi çekmemişti, daha sonra bana gelen bir mailde "Her filtre 300 tek kullanımlık plastik şişeye eş değerdir. Bir yıl sonunda çevreden binlerce şişeyi temizlemiş olursunuz." yazısını görünce araştırmaya başladım. Daha önce denemediğim bir site olan dermokozmetikdiyari.com 'a bir şans vermeye karar verdim. Aslında ben mavi rengi satın almıştım ama sanırım ellerinden kalmadığı için "haber vermeden" başka bir rengini göndermişler. Mavi ile pembe arasında kararsız kalmıştım, o yüzden çok büyük bir problem olmadı benim için ama bir daha bu siteden alışveriş yapar mıyım, bilmiyorum. Diğer renk seçenekleri ; yeşil, kırmızı, siyah, sarı
   Fiyatı: 18.75 TL (+kargo ücreti)
   Bobble water bottle lar için ayrıntılı bilgi için:
http://www.dermokozmetikdiyari.com.tr/urunler/2455/bobble-water-bottle-550ml-pembe



Son olarak Watsons'tan iki tane badem yağı ve Collezione'den daha soğuk havalarda giyilmek üzere alınmış bir üst aldım. (Model üzerindeki duruşu için: http://www.collezione.com/kadin/s-shirt/S-Shirt---Ecru-274727.html )
Shiffa Home badem yağı adet fiyatı : 3.50 TL
Collezione üst: 44.99 TL 

Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder