Geç Kalmış Bir Alışveriş Yazısı

Telefonumu kurcalarken bu resimlere rastladım ve geçmiş alışverişimin yazısını daha da geciktirmeyeyim dedim. Hem biraz da kullandığım için daha bilgi verici olur böylesi :)

Telefonuma gelen bir mesajda bana özel %30 indirim olduğunu okuyunca pek önemsemedim, çünkü Yves Rocher ara sıra bu oranda indirimler yapıyor. Ama mesajın sonundaki "Makyaj çantası hediye" kısmını okuyunca, tamam dedim, gidiyorum :)



İndirim sadece parfüm, deodorant ve cilt bakım ürünlerinde olduğu için ne alsam diye çok da düşünmedim açıkçası. Stok yapmadan kullanabileceğim bir ürün almak istedim, toniğe de ihtiyacım olduğu için seçimim Sebo Specific 'ten yana oldu. (Daha önce tonik olarak kullandığım Rosense Gül Suyu elem bir kazaya kurban gittiğinden ve elimdeki diğer toniği de sevmemem dolayısıyla tonik açığım vardı.)
Bu arada benim cildimin en yakın olduğu tür karma. Yanaklarım hassas -özellikle soğuklarda baya hassas-, alnım ve çenem normal, burnum ise yağlı.








Ürün hakkındaki yorumlarıma gelirsek:

Olumlu:
- Parlamayı önlemeye yardımcı oluyor.
- Rahatsız edici bir kokusu yok bana göre hatta hoşlandım bile diyebilirim ama annem epey rahatsız oldu. Yani aslında kokuya tepki kişiden kişiye değişeceği için olumlu ya da olumsuz yorumları kişiseldir.
- Paraben içermiyor

Olumsuz:
- Yüzü geriyor.
- Alkol içerdiği için cildi tahriş edebilir.
- Şişenin ağız kısmı çok kullanışsız.

Başka bir şişeye aktarmanızı ya da disk pamuklarla ağzını kapatıp dikkatlice almanızı öneririm.






*- Ve ben bu ürünü bir haftaya yakın kullandığımda tüm yüzüm bir anda sivilce doldu!!! 20 yılda çıkan sivilce bir hafta içinde çıktı diyebilirim. Hemen doktora gittim, o da bana yeni kullandığım bir ürün varsa onu kullanmayı durdurmamı söyledi ve bir kremle bir losyon verdi. Sonuç olarak bir daha bu toniği kullanmadım ve kremlerin de yardımıyla tüm sivilcelerim geçti, yeni sivilce de çıkmadı. Bildiğiniz gibi her cilt farklıdır ama ben bu ürünü ASLA ama ASLA önermem! Hemen çöpe gitti.
Şişesini de yakmak istiyorum, nefretim çok büyük!

Fiyat: %30 indirimle 17.43'e geldi.


Bu da bahsi geçen makyaj çantası




Çantaya tonikten daha çok sevinmiştim alışverişi yaptığımda. Zaten hep öyle olmaz mı, aldığımız şeylerden çok onun hediyesi, sürprizi bizi daha çok mutlu eder. Ben çok kullanışlı buldum, tatilde yanıma aldığım makyaj malzemelerini bu çantayla taşıdım.



Yves Rocher' den çıkınca alışverişim bitmiş mi oldu, tabi ki hayır! Sonraki durağım Gratis'ti. Ordan da bu cicileri aldım:

Cettua Burun Bandı: 1 tanesi bana 1'i denemek isteyen arkadaşıma. Bu ürünü bir çok blogda görebilirsiniz. İşini iyi yapıyor ama mükemmel diyemem. Daha iyisini bulana kadar almaya devam edeceğim.
Selpak: Çantaların olmazsa olmazı.
Uni Mini Islak Mendil: Islak mendilleri sadece yüzey temizliği için kullanıyorum, o yüzden küçük boyunu aldım. Kokusunu pek sevmedim. Daha önce kullandığım Hops marka beyaz sabun kokulu ıslak mendil benim favorim.
Loreal Cause 403 Hypnotic Red: Kırmızı rengi genelde sevmem ama bu ruj bir harika. Hem nemlendiriyor hem de hafif bir kırmızılık veriyor. En güzel yanlarından biri de kurşun içermiyor. Aldığımdan beri her gün kullanıyorum ve bitince yeniden alacağım.


Son olarak D&R' a  uğrayıp kendime bir kitap aldım ve ne zamandan beri aklımda olan D&R kartımı çıkartmış oldum. Henüz kitabı okumaya başlayamadım ama en kısa zamanda okuyup yazımı güncelleyeceğim.

Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder