Avon K9 Alışverişim

   Selam! Son zamanlarda pek tadım yok bu yüzden günlerdir evde olduğum halde tüm zamanımı Gossip Girl izleyerek geçiriyorum. İlk bölümlerine pek ısınamamıştım ama şimdiki tek eğlencem bu diyebilirim.
   Dizi indirirken bir yandan da telefonuma boş boş bakıyordum ki Avon alışverişimin elime geçtiği zaman çektiğim fotoğraflarını gördüm. O fotoğraflardan en düzgününü kullanarak bir alışveriş yazısı yazmak istedim.

ClearSkin Mineral İçeren Maske: Sanki evde yeterince gözenekler için maskem yokmuş gibi bir de bunu aldım. Avon 'dan aldığım ilk cilt ürünü, bakalım nasıl sonuç verecek. Fiyatı: 7 TL
Naturals Yeşil Zeytin Özlü Besleyici Yüz Maskesi: Katalogda kokusunu beğenince el kremi yaparım ki ben bunu diye düşündüm. Fiyatı: 6,60 TL
Incandessence ve Perceive Vücut Spreyleri: Yazın parfüm kullanmaktan çok hem güzel koku veren hem de serinleten vücut spreylerini tercih ediyorum. Daha önce hiç denemediğim aynı isimli parfümlerinin kokusuna sahip bu vücut spreylerini de yeni koleksiyonuma eklemiş oldum. İkisi 13,90 TL
Senses Romantic Garden of Eden Duş Sonrası Uygulanan Nemlendirici Vücut Spreyi: Aslında bunu spor salonunda duştan sonra kullanmak için almıştım ama artık lazım olmayacağı için anneme vereceğim. Vücut losyununun daha akışkan yapılısı bir halde ve nemlendirmesi çok iyi. Fiyatı: 4,50 TL

   Bir sonraki katalogdan beğendiğim çok fazla ürün oldu, öyle ki 2014 'ün en bana hitap eden kataloğu diyebilirim ama etrafımda Avon temsilcisi olan kimse kalmadığı için ben yenisini bulana kadar alışveriş yapamayacağım.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben avon temsilcisiyim istersen ürün ve katalog gönderebilirim.blogun çok güzelmiş
    takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. @Fusun Coteli Şu an için alışveriş yapmayı düşünmüyorum ama aklımda olsun, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil