Instagram Günlükleri - 2

   Instagram günlükleri yazı dizime ikinci yazı ile devam ediyorum. Gezdiğim yerler ve -tabi ki- bol bol alışveriş fotoğrafları ve aralardaki kısa açıklamaları seveceğinizi umuyorum!

Ben biraz gezdim!

Annem ve kardeşimle Eyüp 'e gittik. Benim için önemli yerlerden biridir burası. Yıllardır gitmiyordum, bir bahane ile kendimi orada buluverdim.



İstinye Park 'a giderken yolda bu güzelliklerle karşılaştım. Beyaz at hem de iki tane, prenslerim nerede?



Spor salonundan eve dönerken minibüs durağının hayli karışık hali bana kafamın karışıklığını anımsattı. Her konuda net bir hayat yaşamayı sevenlerdenim.


Ve bol bol alışveriş yaptım!

Tchibo 'nun titreşimli kalpli yastığını 19,95 TL 'ye bir de kargo ücretsiz görünce almadan duramadım.



Koton 'da gezerken klasik/spor karışımı bu altı buldum ama basenlerden biraz dar geldi. Spor salonu işe yarayana kadar motivasyon amacıyla dolabımda öylece kalacak. Ve moda olmasından da önce çift parmaklı yüzüklerden almak istiyordum ama bir türlü kısmet olmamıştı, fotoğrafta pek görülmüyor; net görmek için tık tık. Ama almanızı kesinlikle önermem. Aldığım gün taktım, üç beş saat elimde kaldı ama iki parmağımı da feci yemyeşil yaptı.



Oysho <3 Ben Oysho ürünlerinin kumaşlarının yumuşaklığına bayılıyorum! Utanmasam sokakta da giyerim ben bunu, oysa ki tam bir sabah insanıyımdır. Ağzımdan "5 dakika daha, lütfen" cümlesini duymanız imkansızdır ama yine de çok çok sevdim bunu. Elbette kasaya elimde sadece tek bir üst ile gitmedim, yanına üç tane alt ve bir tişört ekledim. Oysho indiriminden yararlanmak candır!



Cevahir 'e Victoria's Secret açılır da ben açılışa gitmez miyim? Stajımı eker de giderim hem de! Bir kaç parfüm, bir dudak kremi, beş tane de iç çamaşırından oluşan Marmara Park 'taki mağazalarına kıyasla burası tam bir cennet! Zaten sadece giyinme kabinleri bile başlı başına aşık olma nedeniniz olacak. Peki ya Pink 'e ne demeli? Tam iki saat (rakamla 2) mağazayı dolaştım ve 3 küçük poşet ile çıktım.
Biri beniiim, diğeri de beniiim, sonuncusu yakında yapacağım blog çekilişime katılacak siziiin!



Uzun zamandır dudak parlatıcısı almıyordum Victoria 's Secret 'ta tam da istediğim şeyleri buldum! Beauty Rush 'tan Sparkle Gloss, Lip Stain Eternal Flame ve Glossy Lip Butter Dare to Bare. Hepsi birbirinden güzel  dudak ürünleri. Fotoğrafta olmayan bir dudak parlatıcı daha var ama o çekiliş için, sürpriiiiz!

After Sun Güneş Sonrası Besleyici Sprey in kokusuna bayıldım! Sadece güneş sonrasında değil tüm gün kullanasım var!

PINK saç tokaları ise benim gür saçlarımı toplama konusunda pek iyi değiller ama bileklik olarak çok tatlılar. PINK markasından alışverişe istedikleri renkte oyuncak köpek hediyeydi. Elbette pembeyi seçtim. ^_^



Taksim Atlas Pasajı 'na bayılıyorum! Kapağında kozmetik ürünler bulunan defteri blog yazılarımı yazmak için ayırdım. Şırınga kalem ve kapsül ilaç süs benim gibi bilim ile iç içe olanlar için harika. Ve kaset kartlık ise artık yeni kartlığım.



Online alışveriş yapmadığımı düşünmediniz, değil mi? Yeni tanıştığım şirin şeker sitelerden biri olan ibeking 'den güzel bir alışveriş yaptım. Aldığım tatlılıkları okumak için tık tık.



Ayakkabı aşktır! Nike Airmax All White ise pırlanta! Babet, sandalet, parmak arası terlik vs giymediğim için yazın spor ayakkabı ve topuklular ile yaşıyorum. Ve bu ayakkabılar tamamen sihirli! Bayramlık elbiseleri alınmış çocuk heyecanını yaşıyorum! :))



Veee ilk Mac ürünüm! Ambalajına ilk görüşte aşık olduğum Alluring Aquatic serisinin Mystical rengini çooook sevdim ve uzun uğraşlar sonucunda bu bebek benim oldu! 


   Şimdilik benden bu kadar! Bir önceki instagram günlükleri yazımı okumak için:
 Instagram Günlükleri - 1

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder