Alışveriş - 16

   Selam güzellerim, bayram dolayısıyla drugstorelarda (nispeten daha uygun fiyatlı kozmetik ürün satan dükkanlarda) yapılan indirimlerden -elbette- ben de yararlandım ve çok fazla para harcamadan bir alışveriş yaptım.

   Bu indirimde Gratis ve Rossmann 'ı tercih ettim, Watsons 'ın yaptığı indirimler benim dikkatimi çekmedi açıkçası kayda değer tek indirim tüm saç bakım ürünlerinde %40 indirim olmasıydı bana göre.

   Benim neler aldığıma gelirsek,
Gratis;

Dalin Sprey Bebek Kolonyası Daisy: Bebek kolonyalarının kokusunu pek sevmiyorum ama bunun papatya kokulu olduğunu görünce bir şans vermek istedim. Bir de aklımda "Floral" olan çeşidi var, onu da bulursam deneyebilirim. Fiyatı: 6,90 TL

Dove Besleyici Bakım Ekspres Saç Bakım Kremi: Yıllardır farklı markalara ait pek çok saç maskesi kullandım, içlerinden en iyisi (hiç beklemediğim halde) Dove markasına aitti. Bu aralar hiçbir yerde Dove saç maskelerini göremiyorum diye panik yaptım, saç kremini de severim belki diyerek raftaki tek kalmış saç kreminin üzerine atıldım. Umarım saç maskesini de görürüm de stok yapabilirim :/ Fiyatı: 6,90 TL

The Balm Nude Dude: Benimkisi ilk görüşte aşktı! Nude Tude paletini ne kadar sevmediysem buna o derece aşık oldum. Uzun bir süre kullanmaya kıyamam sanırım! Fiyatı: 30 TL

Max Factor Colour Elixir Ruj Pink Brandy 825: Nar çiçeği tonlarında rujum yoktu ve indirimde bu açığı kapatmak amacıyla listemdeki Max Factor 'u aldım. Fiyatı: 23,25 TL

Trim Tırnak Makası: Tırnak makasımı kaybetmiştim, Gratis 'te bunu buldum. Fiyatı: 3,5 TL

Rossmann;

L'oreal Caresse Lip Lacquer 101 Lolita: Yine listemde olan bir ürün, dudakta doğal duruşunu sevdim. Fiyatı: 15,90 TL

Rival de Loop Oje Kurutucu Sprey: Elimde Avon' un oje kurutucusu var diye almayacaktım ancak standda "Son Fırsat" yazısını görünce hemen bir tane kaptım. ( Son Fırsat ya ürün kalkacak ya da ambalaj değişikliği olacak anlamına geliyormuş, orada çalışan kız söyledi.) Fiyatı: 3,45 TL

Babydream Bebek Yıkama Köpüğü: Aloe veralı, bebekler için üretilmiş yıkama köpüğünü şirin ambalajına da dayanamayarak ( elbette kendim için) aldım. Fiyatı: 4,75 TL

Babydream Bebek Yıkama Jeli: Banyo suyuna eklenerek kullanılması önerilen ürün ise papatyalı. Hoş ve hafif bir kokusu var. Fiyatı: 4,15 TL

Rival de Loop Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici: Elimdeki çift fazlı göz makyaj temizleyici azaldığı için Rdl 'ye bir şans vermek istedim. Fiyatı: 4,95 TL

Perlodent Med Brillantweiss Diş Macunu: Ben yıllardır Parodontax kullanıyorum ama ailem o sırada ellerine ne geçerse onu denerler. İndirimli fiyatı beni benden aldığı için Perlodent bizimle kasaya gelen diş macunu oldu. Fiyatı: 1,75 TL

Rival de Young Nail Pearls: Alışveriş yapmayı seven bir arkadaşınızla alışverişe gittiğinizde sepetinize "Aaa bunu da alsana!" diye böyle ürünler eklenir işte. Tırnak süsleri konusunda satın alan ama uygulamayan biri olarak bunu ne zaman kullanacağım kim bilir. Ama çok tatlı olduğu da bir gerçek!  Fiyatı: 3,99 TL

   Açıkçası Watsons 'ın Rimmel markalı ürünlerde ve Gratis 'in kendi ürünlerinde indirim yapmamaları beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.
   1 ay süren çekilişimi dün akşam sonlandırdım, bugün ve yarın kontrolleri yapacağım. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Benim gibisi ambalajı güzelse bende alırım içindekinin o an önemi yok :) çok güzel şeyler almışsın iyi günlerde kullan.Ürünlerin yorumlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. @Yeşim Eroğul üreticiler de bizim bu zaafımızı biliyorlar :) Teşekkürler tatlım, biraz deneyimleyip yorumlarımı paylaşacağım :*

    YanıtlaSil