Avon K10 Alışverişim

Selam, bu sefer Avon 'dan neler almışım, lafı uzatmadan onlara bakalım;


Aspire EdT: Aylar önce katalogdaki kokusu hoşuma gitmişti, indirimde görünce aldım. Fiyatı: 27,50 TL
Avon Nailwear Pro+ Oje Exotic: Bu renk bir ojem yoktu (Ne büyük kayıp!) Ve katalogda belli sayfalar arasından ürün alana, bazı ürünlerde indirim olduğu için aldım. Fiyatı: 7,50 TL
Avon Glow Multistylo Deep Bronze: İşte yukarıda bahsettiğim "bazı ürünler"den biri de buydu. Ne için kullanacağıma henüz karar vermedim. Fiyatı: 2,99 TL
Avon Naturals Hair Care Super Straight Bal özlü ve Jojoba Yağlı Serum: Yine katalogda kokusunu beğenip aldım. Avon 'un meşhur serumunu beğenmeyen azınlıktayıım ama hem ufacık (50 ml) hem de hafif bal kokusu nedeniyle buna bir şans verdim. Fiyatı: 5 TL
Avon Naturals Vücut Spreyleri Bright Apple Blossom ve Vibrant Orchid&Blueberry: Yaz bitti, ben vücut spreyi almaya devam ediyorum. Elma çiçekli olan benim (Kokusuna bayıldım!) öbürü arkadaşımın. İkisi 9,90 TL

   Almayı düşündüğüm başka şeyler de vardı ancak şimdilik bu kadarla sınırlı kaldım.

İlk çekilişime hâlâ katılmadıysanız, tık tık.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder