Bitenler ve Çöpe Gidenler - 26

   Ev telefon hattında yaşanan bir problemden dolayı haftalardır (!) bloggera giremiyorum. Bu sebeple bilgisayarda taslak halinde hazırladığım yazılar ve editlediğim fotoğraflar ile internetin gelmesini bekler halde duruyordum. Daha fazla dayanamadım ve aldım bilgisayarımı geçtim Taksim 'deki EspressoLab 'a. Sizlere şu an oradan yazıyorum.
   İlk olarak bitenler ve çöpe gidenler yazımı sizlerle buluşturmak istedim. Bakalım bu ay neler bitirmişim, neleri çöpe göndermişim;


YÜZ BAKIM ÜRÜNLERİ;

Dermokil 25+ Yaş Grubu Kil Etkili Temizleyici Maske: Cildin fazla yağını alırken nemlendiren güzel bir maskeydi. Açık yeşil rengi de ilginçti. Ancak bayıldığım bir etkisi olmadığından ve elimde onlarca maske bulunduğundan bir daha almam.

Cettua Before Having Date Maske: İşte bu benim en sevdiğim kağıt maske. Ancak elimdeki sonuncuyu da kullanmışım. Tez zamanda alırım.

Sephora Pore Clarifying Mask x 2: En sevdiğim tek kulanımlık maskelerden. Keşke büyük tüplerde satmaya başlasalar.

Acnelyse Krem: Seneler önce cildimde çıkan birkaç sivilce için eczacının önerdiği şey. Bu krem her şeyi daha da mahvetti. Cildimi yaktı ve yüzümü sivilcelere boğdu. Birkaç kullanım sonrası kenara atmıştım. Çöp.

Purederm Botanical Choice Clean & Bright Oxygen Bubble Mask Blueberry: Bu ay ne kadar çok yüz maskesi yapmışım! Neredeyse hiç su içmiyor olmamdan dolayı cildimde pütürler oluşmaya başladı. Ben de su içmek yerine çareyi maskelerde aradım. Geçici olarak evet, maskeler çok işe yaradı ancak su içmeye alışmam lazım! Neyse bu kadar serzeniş yeter, Purederm 'den bahsedecek olursam severek kullandığım temizleyici maskelerden biri. Zaman istemiyor, lavaboyu kirletmiyor. Anında temiz ve aydınlık etki. 

Missha Time Revolution Night Repair Borabit Ampoule: Pek sevemedim, cildimde uzun süre yapışkan bir his bıraktı. His katlanılamayacak kadar değildi, yine de sevemedim.


ŞAMPUANLAR;

Clear Kepeğe Karşı Etkili Besleyici Şampuan ve Yves Rocher Anti-Dandruff Şampuan: Kardeşimin kepek problemi dolayısı ile bu iki şampuanı kullanması için almıştım. Özellikle Yves Rocher saç derisine çok iyi geldi. Şimdilik kepek sorunu bittiği için kendisi başka bir şampuan kullanıyor.

Yves Rocher Brillance Shine Vitality & Radiance Sampuan: Kokusunu çok sevdiğim, parfümü olsa koşarak alacağım şampuan. Ancak saçlarımda gıcır gıcır bir his bıraktı ve fark edilebilir bir parlaklık vermedi. Bir daha almayacağım.

Missha Dong Baek Gold Şampuan: Spor salonunda duş aldığım zamanlarda böyle küçük boy temizlik ürünlerini kullanmayı seviyorum. Tek seferlik kullanım için etkisi hakkında bir şey söyleyemem ama kokusu ve kıvamı güzeldi.


AĞIZ BAKIM ÜRÜNLERİ;

Listerine Zero Ağız Bakım Ürünü: Daha önce Listerine orijinalı kullanmış ve alkolün ağzımı yakmasına katlanamamıştım. Bir de alkolsüz olan bu ürünü denemek istedim. Ağzımda bıraktığı büzüşme hissini sevemedim. Bir daha almam.

Thera med Original: Yurt dışı alışverişim sırasında ailem için aldığım diş macunu. Annem kullandı, indirimde görürsem almamı istedi.

Beauty Formulas Active Oral Care Interdental Flossers: Çarpık dişlerim için diş ipi kullanmak hem bir mecburiyet hem de çok zorlayıcı bir eylem. Kürdanlı diş iplerini kullanmaya başladığımdan beri zamandan tasarruf ediyorum. Şimdiye kadar bir tek Watsonslarda satılan Beauty Formulas ‘ın kürdanlı diş ipine rast geldim. Yenisi alındı.

Oral -B Diş Fırçası: Annem kullandı. Oral -B 'nin başka çeşidini aldık, şimdi onu deniyor.


VÜCUT SPREYİ VE PARFÜMLER;

Yves Rocher Cerisier En Fleurs: Kiraz çiçeği kokusunu çok sevdiğim, tüm yaz vücut spreyi olarak kullandığım eau de toilette. Kalıcılığı vasat ancak kokusuna bayıldığım için iyi bir indirimde yakalarsam alırım.

Eyüp Sabri Tuncer Hot Kisses Perfume Jewels : Hindistan cevizli tatlı bir koku, bana uygun değil. Tam boyunu tercih etmem.

Watsons Deo Mist Ocean Breeze: Bu ay farkına varmadan 3 farklı okyanus kokulu ürün bitirmişim. Bu ürünün kokusunu çok sevmiştim ama mini boy olması, kalıcılığının hiç olmaması ve buna nazaran fiyatının yüksek gelmesi nedeniyle bir daha tercih etmeyeceğim.


VÜCUT BAKIM ÜRÜNLERİ;

Bio Lyn El Kremi: Şekliyle dikkatimi çeken ama etkisi olmayan bir el kremi. Yeniden almam.

Duru Fresh Arındırıcı Duş Jeli Okyanus Esintisi: Kokusu hoştu, cildimi kurutmadı ancak adındaki arındırıcı etkiyi göremedim. Eğer peeling özelliği için alacaksanız hayal kırıklığına uğrarsınız, uygulama sırasında hafif bir masaj etkisi yaratıyor sadece. Tam boyunu almam.

Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Annemin cildi için kullandığı vazgeçilmez krem.


YARDIMCILAR;

Benri Top Makyaj Pamuğu: Ojelerimi çıkarmak için kullanıyorum. Yenisi açıldı.

Apaks Makyaj Temizleme Pedi: Göz makyajımı temizlemek için yıllardır bu disk pamuğu tercih ediyorum.

Benri Islak Cep Mendili ve Watsons Mini Islak Mendil Okyanus Kokulu: Her ikisini de severek kullandım. Yeniden alabilirim.

Watsons Kağıt Mendil: Her zaman çantamda bir paket cep boy kağıt mendil bulunur. Bu ay çantamın konuğu Watsons olmuş.


   Evet, gecikmiş bir bitenlerin daha sonuna geldik. İnternet erişim problemimin en kısa sürede bittiği zamanlarda daha sık görüşmek üzere. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

6 yorum:

  1. gelsin şimdi yeniler canım cettu maskeleri bende çok seviyorum bu markanın tüm ürünleri başarıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cettua 'nın pek çok güzel ürünü var bence de; Gratis hepsini getirsin, hepsini alalım :)

      Sil
  2. el kremi gerçekten dikkat çekiciymiş keşke işlevi de öyle olsaymış :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke, görünüşüne aldanarak satın aldığımız ürünlerden biri oldu o da :)

      Sil
  3. Abaouvv acnelyse güçlüdür kız! Yakmaz mı! Ben de sivilce tedavisinde kullanmıştım ama mercimek tanesi kadar(kesinlikle daha fazla değil) bir miktarı yüzdeki tüm sivilceli bölgelere günaşırı gece sürüyordum nokta kadar oluyodu her yere yani.
    Before having date maskenin adına bayıldım:D Ah şu maske olayını9 bi düzene oturtabilsem. Haftada kaç defa yapıyorsun sen?
    El kreminin tipine bayıldım:D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güçlü bir kremmiş yavrum. Cildimin ihtiyacına göre yapıyorum aslında ama haftada 1 ya da 2 maske yapmaya dikkat ediyorum. Tipinden dolayı satıyor bu el kremi zaten :)

      Sil