İnceleme: MUA Lipstick Trio Temptress

   Son zamanlarda kırmızı rujlara karşı düşkünlüğümün arttığını ve elimin hep kırmızı ve tonlarına gittiğini fark ettim. Bu zamana kadar neredeyse hiç kırmızı ruj kullanmamış ve dolayısıyla aldıklarımı sadece bir süs objesi gibi odamda tutmuşken, bu değişimden dolayı ne kadar kullanmadığım kırmızı ruj varsa hepsini tek tek denedim.

   MUA Lipstick Trio Temptress de bu aralar elimden düşürmediklerimden sadece biri. İçerisinde kırmızının üç farklı tonu bulunan bu ruj paletine gelin yakından bakalım.


Makeup Academy markasının ürettiği "Lipstick Trio"(üçlü ruj) lar 3 farklı renk seçeneğinde satışa sunuldu. Benim satın aldığım palet, içerisindeki renkleri çağrıştıracak Temptress (Baştan çıkaran kadın) ismine sahip.



Yuvarlak siyah renkli bir pan içerisinde üç minik ruj, iki taraflı sünger aplikatör ve şeffaf bir kapak bulunuyor. Ayna yok. Sünger uçlu olan aplikatörün bir ucu diğerine göre daha ince. Aplikatör hakkındaki düşüncelerime yazının ilerleyen kısmında ayrıntılı bir şekilde değineceğim.



Bu fotoğraf rujların renklerini tam olarak yansıtmakta; kırmızının üç farklı nefis tonunu taşıdığı için gerçekten ilk görüşte aşık olunacak türden bir ruj paleti!

Yapılarına gelirsek; kremsi, parlak, pigmentli, pandaki renkler dudağa birebir transfer edilebiliniyor. Daha koyu ve canlı renkler elde etmek içinse birkaç kat uygulanabilir, çünkü ağırlık yapmıyor ve kat kat uygulansa bile homojen duruyor.

Ayrıca rujlar nemlendirme konusunda da oldukça başarılı; çok kuru ve sorunlu dudaklarınız yoksa altına dudak krem uygulanmasına gerek yok. Ve ruj kokularından rahatsız olanlar için söylemeliyim ki, rujlar tamamen kokusuz.


 Flaşsız;

Flaşlı;
Her üç renk de neredeyse her cilt tonuna uyacak tondaki kırmızılar.

1 numara içerisinde sim bulunmayan canlı bir domates kırmızısı. Günlük makyajlarda severek kullanıyorum.
2 numara tam bir kiraz kırmızısı, içerisinde sim bulunmuyor. Özenli bir göz makyajına çok yakışıyor.
3 numara ise altın rengi simlere sahip, parlak ve mor alt tonlu bir kırmızı. Özellikle gece makyajlarına mükemmel uyum sağlıyor.

   Rujların kalıcılıkları çok iyi değil, bir şey yemeden iki ya da üç saat dudakta kalıyorlar. Bunun nedeni de daha önce belirttiğim gibi rujların kremsi yapıya sahip olması. Ancak dudaktan silindiğinde bile geride lip tint (dudak mührü) gibi hafif bir kırmızı renk bırakıyorlar.



Sizleri bilmiyorum ama ben, şu ana kadar sünger aplikatör ile uygulanan bir ruj duymamış hatta hayal dahi etmemiştim. Paletin içinden sünger bir aplikatör çıktığında gözlerimi devirmiş ve inceleme yazısı için bir kez denedikten sonra aplikatörü çöpe atmayı planlamıştım. Ancak iyi ki bir inceleme yazısı yazmaya karar vermiş ve de aplikatörü denemişim, yoksa ön yargım nedeniyle çok şey kaybederdim.

   Rujları sağda gördüğünüz fırça yardımı ile uyguladığımda dudakta opak ama parlak bir görünüm elde ettim. Bu parlak görünüm sebebiyle gün içerisinde rujları kullanamıyordum.
   Sünger aplikatör ile uyguladığımda ise parlak ve ıslak görünüm yerine opak ve tok, gerçek bir ruj görünümü elde ettim. Bu aplikatör ile uygulamanın en güzel kısmı ise, istediğim koyuluktaki rengi oluşturmak için kat kat uygulamaya uygun olması.

Aynı zamanda rujlar dudakta herhangi bir ağırlık yapmıyor olsalar da; parmakla ya da ruj fırçası ile uygulandığında az da olsa yapış yapış his bırakıyor.



İnternet sitesinde 2,5 £ 'a satılan MUA Lipstick Trio Temptress 'in şu anki kura göre yaklaşık fiyatı 10,65 TL. Ancak ülkemizde bulunan yurt dışı kozmetik yasağı nedeniyle site ülkemize gönderim yapmamakta.

Bunun yanı sıra MUA markasının uygun fiyatlı ürünleri ülkemizde satılmıyor.  Bazı Instagram hesapları aracılığıyla ürünlerine ulaşabilirsiniz ancak bu palet için konuşmam gerekirse, düzenli kullanımda bir ay sonra bitecek kadar küçük bir ürün olduğu için 20 TL 'den fazlasını vermenizi önermem.


Puanlama;

   İçeriğinde ilk sırada paraffinum liquidum (petrol türevi, sıvı parafin) bulunduğu ve rujların hemen bitecek küçüklükte olmasından dolayı bir puan kırarak dört cupcake veriyorum.

   Sonuç olarak MUA Lipstick Trio Temptress, günün her saatinde kullanmaya uygun renkler içermesi, yapısı ve aplikatörü sebebiyle severek kullandığım ancak bittikten sonra bir daha almayı düşünmediğim bir ruj paleti oldu.

Bahar çekilişime hâlâ katılmadıysanız, tık tık.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder