Beautybay Alışverişim - 4

   Havaların soğumasıyla cilt bakım rutinime ekleyeceğim yeni bir serum arayışına girdim ve denemek istediğim ürünü Beautbay 'da bulduğumda epey sevindiğimi söylemeliyim. Elbette favori alışveriş sitelerimden birinden tek bir ürün ile ayrılmam beklenemezdi!
   Gelin neler aldığıma birlikte bakalım; fotoğraflar Starbucks masasında çekildiği için pek güzel görünmüyorlar, paketi açmak için eve kadar sabredemedim.


Paket, 12 gün içerisinde üzerindeki "kozmetik" yazısına rağmen elime ulaştı.





Ek olarak ödeyeceğiniz 1,95 £ ile normal kargo paketi içerisinde ek olarak mıknatıslı bir kutu satın alabilirsiniz. Bu şekilde günlük olarak kullanabileceğiniz güzel ve sağlam bir kutunuz olmuş oluyor. Ben bazı alışverişlerime, bu alışverişimde olduğu gibi gördüğünüz kutulardan dahil ediyorum.





Gece serumu olarak hakkında güzel şeyler okuduğum First Aid Beauty Ultra Repair Liquid Recovery isimli ürünü aldım. Aslında daha önce kullandığım FAB marka ürünlerle cildim pek anlaşamasa da bir şans daha vermek istedim.

Ve gelelim kendimi tutamadığım ve eşsiz rengine kapıldığım Makeup Geek Eyeshadow Pan Desert Sand 'e, kendisini özellikle sonbahar makyajlarında bol bol kullanmayı düşünüyorum.



   Benim siteden yaptığım son alışveriş bu şekildeydi. Daha önce Beautybay 'dan yaptığım alışverişlerimi ve deneyimlerimi okumak isterseniz Beautybay etiketine tıklayabilirsiniz.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

8 yorum:

  1. Isminiz mi değişti acaba onceden baotaomuydu isminiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu yılın ortasında blog adını değiştirdim; eski adı Beauty with Theobromine 'in kısaltılmışı olan Bea Teo 'ydu :)

      Sil
  2. Miknatisli kutu olayini ilk defa duyuyorum. Ben genelde mobilden giris yaptigim icin hic cikmadi sanirim, ya da ben farketmedim :) Gule gule kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir seferinde bir makyaj fırçası ve bir far almış olduğum halde gönderdikleri mıknatıslı kutu o kadar büyüktü ki; tüm far ve far paleti koleksiyonumu içine sığdırabileceğim gibi içinde yine de boşluk kalırdı. Gerek taşınmalarda, gerek kargolarda kullanmak için; gerekse evde organizer olarak kullanmak amacıyla çok iyi oluyor mıknatıslı kutuları. Teşekkürler :)

      Sil