Bitenler ve Çöpe Gidenler - 57

   Merhaba!
   Her ay olduğu gibi bu ay da bitenler ve çöpe gidenler yazı dizisine bir yenisini eklemek için bilgisayar karşısına oturdum ve fark ettim ki Nisan ayında neredeyse hiçbir şey bitmemiş. Bu sebeple bugün epey kısa bir yazı sizleri bekliyor!


CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ

Bobbi Brown Hydrating Rich Cream Cleanser: Ürün hakkındaki düşüncelerime ürün adına tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Pax Moly Honey Radiant Glow Cream: Jel kıvamında olan ve mis gibi bal kokan bu nemlendirici krem, yapısından dolayı kısa süre yapış yapış bir his bırakıyor ve uygulama sonrası ciltte anlık sıkılaştırma etkisi gösteriyor. Aradığım özelliklere sahip olmadığı için tam boyunu almam.

Rosense Nemlendirici Yüz Bakım Kremi SPF15: Rosense alışverişim sırasında gelen güneş faktörlü bu kremden pek hoşlanmadım. Özellikle yoğun bir market şampuanı kokusuna sahip. İçerisindeki parfüm yoğunluğundan dolayı tam boyunu almayacağım.

Origins Renewal Serum with Willowherb: Yakında hakkında ayrıntılı bir inceleme yazısı paylaşacağım. Şimdilik pek sevmediğimi söyleyebilirim.


SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ

Schwarzkoph Gliss Ultimate Repair Şampuan: SLS ve türevlerini içermeyen şampuanlara geçmeden önce uzun süre severek kullanmıştım. Geçenlerde yeniden denemek istedim ancak saçlarıma eskisi kadar iyi gelmediğini fark ettim, bu nedenle kullanmayı kestim. Evdekiler kullanarak bitirdi, bir daha almam.

Batiste Blush Kuru Şampuan: Hakkındaki düşüncelerimi ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.


PARFÜMLER

Parfümevi Noelle Fleur EDT: Şu ana kadar kullandığım açık parfümler içerisinden en sevdiğim, Cacharel – Noa Fleur 'un Parfümevi versiyonu oldu. Oda parfümü olarak kullandığım bu ürünü ikinci bitirişim. Üçüncüyü alıp almamakta kararsızım.

Sephora Blue Lilac EDT made with Love: Sephora bu parfüm ile eşsiz bir koku yakalamış. Günlük olarak sıcak notaları kullanmayı sevsem de bu parfümü kullandığım anlarda kendimi mutlu hissettiğimi de yadsıyamam. Ambalajı ise harika! Ancak bir koleksiyon ürünü olduğu için artık bulmak imkansız, bu nedenle kalem boylarını kullanmaya devam ediyorum.


RENKLİ KOZMETİK ÜRÜNLER

L'oreal Voluminous x5 Extra-Black Maskara: Son Hamburg seyahatim sırasında büyük umutlarla aldığım, ancak kullandığım günün ilerleyen saatlerinde göz altlarıma kadar inen bu maskarayı, kıl fırçasına rağmen sevemedim. Bitiremeden çöpe gidiyor.

Note Long Lash Maskara: Bir üstteki maskaranın akmasından şikayetçi iken deneme listemde bulunan bu maskarayı satın aldım ancak bunu da yalnızca iki kere kullanabildim! Sadece akma değil, daha bir saati doldurmadan göz altına dökülme de yapması ile birlikte direk çöpü boyluyor. Ben de yeni maceralara atılmak yerine önceden severek kullandığım bir maskaraya geri dönüyorum.

Sephora Kiss Me 05 Candy Apple: EOS dudak kremine benzer yumurta şeklinde bir ambalajda satışa sunulan Sephora markalı renkli dudak nemlendiricilerden kırmızı olanını severek almış ve uzun süre kullanmıştım. Sonuna doğru düzleşen ucu nedeniyle sürekli ağız kenarlarına bulaşmasından şikayetçi olup zar zor bitirdim. Yeniden almam.

Note Beaute Silky Perfecting BB Cream: Rengi bana koyu olduğu için uzun süre cildimde tutamadım ancak şeftali özü ve mineral pigmentler içeren bu bb kremin epey örtücü olduğunu söyleyebilirim.


YARDIMCI ÜRÜNLER

Kleenex Ultra Soft Kutu Kağıt Mendil, Selpak E Vitaminli Kağıt Mendil ve Benri Islak Cep Mendili ise her ayın bitenlerinden.


   Bu ay bitenlerde bir değil iki parfüm birden olması güzel olsa da diğer yönlerden epey zayıf oldu. İlerleyen aylarda daha fazlasını bitirebilmek dileğiyle.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. Gelsınmı yenıler ozaman miss gıbı bıtmısler.

    YanıtlaSil
  2. sls içermeyen şampuanlara geçmen iyi olmuş, bir süre sonra saçındaki değişimi farkedeceksin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yıllardır kullanıyorum, içeriğe dikkat etmeden önceki yıllardaki favori şampuanımla yollarımız kesişince bir şans vermek istedim yeniden :) Ancak olmadı.

      Sil
  3. Sephora'nın kokusunu çok merak ettim. O kalem boylarına denk gelirsem mutlaka deneyeceğim!! Ya maskaralar bende de akıyor, dökülüyor, normal performans sergileyeni yok denecek kadar az :( Origins'in o pembe serisi bana çok sempatik geliyor; yazını ve neden sevemediğini okumayı merakla bekliyorum. Yenileri güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephora kalem parfümlerin farklı çeşitleri var, aynı duş jellerinde de olduğu gibi. Blue Lilac ve Cotton Flower en sevdiklerim, öneririm! En kısa zamanda set ile ilgili düşüncelerimi paylaşacağım canım

      Sil