Alışveriş - 37 (Hepsiburada, Gratis, Rossmann, Mango, Oysho...)

   Merhaba!
   Geçtiğimiz ay az ama genellikle ihtiyacım olan ürünlerden alışverişler yaptım. Şubat ayını sadece bir kitap ve saç boyası alarak kapatmıştım. Nisan ayında da aynı başarıyı yakalayacak gibiyim!

   Bakalım Mart ayında neler almışım;

Hepsiburada

Palmers Zeytinyağlı Saç Spreyi: Ben ürünü hepsiburada 'dan aldığımda fiyatı 33,69 TL; ancak satıcı kargoya vermediği için site, müşteri memnuniyeti açısından ürünü 79,46 TL 'ye satan başka bir satıcıdan göndertti; ekstra ücret de talep edilmedi. Yanında Palmers markasına ait samplelar da gönderildi.

Diadermine Hydralist Express Hydration - Get Ready To Glow Cilt Maskesi x2: Bu cilt maskelerini ne zamandır denemek istiyordum, uygun fiyatlı görünce sepete ekledim. Adet fiyatı 6,50 TL

ve özellikle kil maskelerini cildimden temizlemek için Lionesse Yüz Temizleme Ponponunu tercih ettim. Fiyatı 9,95 TL



GRATIS

Batiste Kuru Şampuan Blush x 2: Blogumun sadık okuyucuları bilir ki Batiste kuru şampuanlar benim için olmazsa olmazlardandır. Hatta şurada yazdığım mis kokulu bir inceleme yazısı bulabilirsiniz. İndirimde yakalayınca en sevdiğim çeşidi olan Blush 'tan iki tane aldım. Adet fiyatı 32,50 TL


ROSSMANN

Catrice markası ülkeden çekilirken MAC Club fara muadil gösterilen Catrice Absolute Eye Colour Mono 410 C'mon Chameleon! isimli duochrome farı alma fırsatı buldum. Henüz kullanmaya kıyamıyorum! Fiyatı 6,99 TL


COLLEZIONE

Geçtiğimiz günlerde annem Collezione 'dan bir kaban aldı ve yanında seçeceğimiz 4 parfümden birini hediye ettiler; annem parfüm kullanmadığı için benim seçimim yazlık hafif bir koku olan Collezione Herschel Blue EDT 'den yana oldu. Fiyatı 100 ml 49,99 TL


MANGO

Kontrast Dikişli Gömlek Gök Mavisi: Geçtiğimiz ay pudra rengini aldığım, çabuk kırışmayan gömleklerin bu sefer mavi rengini tercih ettim; kesinlike ofis giyiminde kilit bir parça. Fiyatı 129,99 TL Şu an indirim ile daha uyguna alabilmeniz mümkün. 


OYSHO

Christmas Sweatshirt: Mariah Carey 'nin romantik olduğu kadar eğlenceli şarkısı, içi yumuşacık %81 pamuk içerikli bu pijama üstünü ilk gördüğümde bayılsam da 190 TL fiyatı nedeniyle uzak tutmuştum kendimi. Mart ayında şans eseri çok çok uyguna buldum ve bu sefer kaçırmadım. Fiyatı 49,95 TL


Pembe Çizgili Uzun Kollu Gecelik: Ne zamandır bu tarz %100 Pamuklu bir gecelik arayışındaydım. İndirimde görünce bu arayışımı da sonlandırmış oldum. Fiyatı 118,96 TL


   Mart ayı alışverişlerim bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

2 yorum:

  1. Ne güzel, ne sade liste! Ben bu işi beceremiyorum kesinlikle :) Hepsiburada gerçekten şık bir harekette bulunmuş; biz de oradan alışveriş yapmayı seviyoruz. Catrice'in bu rengini bilmiyordum, fotoğraftan bile belli güzelliği... bu arada, Catrice Eveshop'larda satılmaya devam ediyor, ama tabii Rossmann'dan giderken yaptıkları bu indirim şahane oldu! Bu arada, Mango gömleğe de bayıldım; onu alırım gibi geliyor :) Çünkü ofis hayatı rocks! Güle güle kullan hepsini, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakçığım Mayıs ayında öyle harcamalar yaptım ki, yazısını yazmaya çalışsam 3 farklı post olacak şekilde yayınlamam gerekir; bilanço o derece korkunç! Ama işte doğduğum aydı diyerek görmezden geliyorum... Mango 'nun bu gömlekleri hayat kurtarıcı kesinlikle; tabi yazın ani gelişiyle ne giyeceğimi iyice şaşırdım...

      Sil