Bitenler ve Çöpe Gidenler - 68

   Merhaba! Son zamanlarda bitirdiğim ürünlerin sayısı gittikçe azalıyor. Mart ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünlerin sayısı da bir istisna olmadı. Ne yazık ki Nisan ayını yarıladığımız hâlde henüz sadece bir elin parmakları kadar ürün bitirmişim...



Chanel Lotion Confort: Mart ayında bitirdiğim tek cilt bakım ürünü hakkındaki düşüncelerimi ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz. Denemek istediğim başka tonikler olduğu için yeniden almayı düşünmüyorum, ancak alkolsüz olması nedeniyle severek kullanmıştım.



L'oreal  Casting Creme Gloss 323 Bitter Çikolata x2: Aynı serinin 515 Buzlu Çikolata rengi ile güzel bir deneyimim olduğu için bu sefer daha koyu olan 323 Bitter Çikolata rengini denemeye karar verdim, keşke vermeseydim! İlk başta neredeyse tamamen simsiyah(!) olan saçlarımdan boya aktıkça tepesi kınalı gibi turuncuya kaçan bir renge dönerken saç uçlarım hâlâ kopkoyu bir hâlde. Yeniden almam.

L'oreal Hindistan Cevizi Yağı İçeren Saç Bakım Kremi: Saçtaki etkisini ve kokusunu çok sevdim, tam boyu satılsa alabilirdim, ancak mucizevi bir ürün de değil. Elimde birkaç tane daha var.



H&M Tırnak Fırçası: Tırnak bakım araç gereci bulunan bir set içerisinden çıkan bu fırçayı bir süre kullandım ancak gerekli mi derseniz, bilemiyorum. Uzun zamandır banyoda bulunduğu için artık çöpe gidiyor.

Otacı Naturway Papatyalı Nemlendirici Yumuşatıcı Şampuan: SLS ve SLES içermeyen bu şampuanı yıllardır severek kullanıyorum. Saçlarımı daha da yumuşatması için antibakteriyel özelliği de bulunan balı da şampuanın içerisine kattığımda mis gibi bir etkisi oluyor. Ancak ne yazık ki saçlarım artık bu şampuana alıştığı için bir süre ara vermem gerekiyor. Kesinlikle yeniden alırım.



Beauty Blender Original: Hijyenik sebeplerden ötürü yırtılma ya da küflenme olmasa da 3 ayda bir beauty blenderı bir yenisi ile değiştirmeyi tercih ediyorum. Yenisini kullanmaya başladım bile.

Rose Gold Metal Sünger Tutucu: Teoride rengi ve şekli ile çok güzel olsa da, ıslak makyaj süngeri nedeniyle boyasının çıkıyor olması, daha da kötüsü paslanması ile pratikte sınıfta kalan bir ürün oldu. Plastik sünger tutucularla devam.

Sephora Brilliant Jumbo Cheek & Lip Pencil 01 Royal Raspberry: Özellikle yaz aylarında kullanıma uygun çevirmeli mekanizma içerisindeki renkli dudak kremi. Pek özel bir ürün olmadığından dolayı yeniden almam.



Mario Badescu A.H.A Botanical Body Soap: İçerdiği taze meyve özleri ile ölü derileri soyma ve temizleme ayrıca sırt ve göğüs bölgesi sivilcelerinden arındırmayı iddia eden taze biçilmiş çimen kokulu bu ürünü düzenli kullansam da bir etkisini gördüğümü söyleyemem. Tam boyunu almayı düşünmüyorum.

Kükürt Sabunu: Yukarıdaki ürünün aksine vücutta çıkan sivilceler üzerinde gayet işe yarayan keskin kokulu bu sabunu ihtiyaç duydukça kullandım. Ancak ekstra kurutucu etkisi nedeniyle tüm vücutta kullanıma uygun değil; erken yaşta kırışmamak için bunu göz ardı etmemek gerekiyor. Yeniden alabilirim.

Burt 's Bees Coconut Ayak Kremi: Bal kıvamında ferah kokulu bir ayak kremi. Nemlendirme etkisini sıradan bulduğum için yeniden almam.

Thalia Cilt Beyazlatma Sabunu: Duşta sabun kullanımından çok hoşlanmasam da bir şans vermek istemiştim. Cildimi kuruttuğunu fark ettiğimde makyaj fırçalarını ve süngerlerini temizlemek için kullandım, artık çöpe gidiyor.



Apaks Makyaj Temizleme Pedi, Johnson 's Baby Hassas Islak Havlu ve StopEver Lady Comfort Isıtıcı Bant ise her ayın bitenlerinden.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Benim de bir ay çok olursa, diğer ay az oluyor. Otacı'nın bu şampuanları benim ince telli saçlarıma hep ağır geliyor ama etkisi bence de güzel. Bir de, o sünger tutucunun paslanması ve süngeri boyamasına üzüldüm, şekil olarak da pek ciciymiş halbuki... yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her saçın ihtiyacı farklı tabi, çünkü benim saçlarım da ince tellidir ama aynı zamanda çok gür ve nispeten işlem görmemiş bir tip. Evet, sünger tutucu beni de üzdü...

      Sil
  2. Az tüketmek iyidir, sayının az olması güzel bir şey, keyifle okudum yazınızı :)

    YanıtlaSil