Alışveriş - 38 (Ametist, Sachane, Gratis, Eve, Defacto ve Cebitech)

   Merhaba,
   Nisan ayında yine önceki aylar gibi küçük alışverişler yaptım. Ne yazık ki aynı başarıyı doğduğum ay olan Mayıs 'ta gösteremeyeceğim, ama olsun! Arada kaçamaklar da olmalı, değil mi?


AMETIST ISTANBUL

Nisan ayının en güzel alışverişi benim için bu tasarım harikası iki gümüş takı oldu. En sevdiğim ve hiç üzerimden çıkarmadığım minimalist takılarım hep Ametist İstanbul markasından ve yine mağazada keşfe çıktığım bir gün karşılaştığım bu iki güzelliğe hayran kaldım! Opal taşı benim en sevdiğim değerli (yarı) taştır ve siyah opal kolye ile mavi taşlı küpeler özellikle yaz aylarında en vazgeçilmezlerimden olacak gibi duruyor!


Sachane.com

Paul Mitchell Awapuhi Moisture Mist: Saçlarım için durulanmaz sıvı krem arayışında iken bu ürünü gördüm. Dünya çapında popüler olduğu için bir şans vermek istedim. Fiyatı 47,90 TL

Bonacura Hairtherapy Oil Miracle Barbary Fig Oil Shampoo: Son zamanlarda aynı şampuanı kullanmaktan biraz sıkıldım ve saçlarımda yeniliğe yer açtım! Çok büyük bir değişim oldu benim için. Sitede bu şampuanı da görünce sepete attım. Fiyatı 24,90 TL

Ve aslında ne zamandır denemek istediğim Osmo Berber Oil Argan Özlü Maskeyi de satın almıştım ancak stokta olmadığı için iptal edildi...


Eveshop.com

Batiste Kuru Şampuan Cherry x2: Yıllardır Batiste markasının kuru şampuanlarını kullanıyorum ancak son zamanlarda adet fiyatı 50 lirayı geçtiği için indirimde buldukça stokluyorum. Ne yazık ki artık denemek istediğimiz ürünleri değil, ihtiyaç ürünlerini stoklar hâle geldik... Tanesi 27,24 TL


GRATIS

Aynı anda hem tırnak baz cilası, hem de oje koruyucusu bitirmişken bu ihtiyacımı Gratis 'ten tamamladım. Flormar Max Growth Base Coat (12,95 TL) ve NK Express Fast Dry Top Coat (15,95 TL). Bakalım Sally Hansen ürünlerinin yerine geçebilecekler mi?..


DEFACTO

Tavşan Baskılı Gecelik:  Mağazada gezerken gördüğüm bu şirin yazlık geceliği almasam olmazdı. Fiyatı 35,99 TL


Cebitech.com

Yunmai Balance M1690 Vücut Analizli Bluetooth Akıllı Tartı - Beyaz: Ne zamandır bu şekilde bir ürün istiyordum. Nihayet hakkında güzel yorumlar okuduğum bu üründe karar kıldım. Umarım severek kullanırım. Fiyatı 193,80 TL


   Benim Nisan ayında aldığım ürünler bu şekildeydi. Peki ya sizin bilançonuz nasıldı? Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. Nisan çok fena geçmedi benim için ama yine gereksiz bir çok renkli kozmetik aldım... bir de kıyafet işine fena sardım, onu napcaz bilmiyorum :( Ametist İstanbul kolye-küpe ikilisine ba-yıl-dım!!! Hatta delirdim yani, en güzel günlerde kullan! Bizim de eve bir tartı almamız lazım aslında, bakınıyorum ben de... hepsini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aslında kısır bir döngü; çok kozmetik ürünüm var biraz cilt bakımına yöneleyim dersin ve iki göz için 5. göz kremini alırken yakalarsın ya da tamam yeni mevsim için kıyafet bakmalıyım dersin ve sadece 3 tane eli yüzü düzgün tişörtün varken o sezon aldığın 9. pantolon ile kasada bulursun kendini. Ah Ametist 'in bu takılarını yaz boyu üzerimden çıkarmayacağım gibi; kimse gözlerini alamıyor üzerinden!

      Sil
  2. Çok tatlışlar guzel gunlerde kullan hepsınıde.

    YanıtlaSil
  3. Batiste yi tek geçerim en iyi kuru şampuan👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Kullandığım tüm kuru şampuanlar içerisinde en iyisi!

      Sil