Bitenler ve Çöpe Gidenler - 70

   Merhaba!
   Her ay yazdığım "bitenler ve çöpe gidenler" serisinden bir diğerini, 70.sini yazmanın mutluluğunu yaşıyorum. Mayıs ayında hiçbir ürünü bitirmeden atmıyor olmamın verdiği mutluluğu da sizlerle paylaşmak istiyorum.



Oskia Renaissance Cleansing Gel: Neredeyse kokusuz, jel yapıda, nemlendirme özelliği yüksek bir yüz temizleyici. Ancak yıkarken ciltten tam arınmıyormuş gibi hissettiriyor. İçeriği market ürünlerine kıyasla daha temiz ama akıl alacak güzellikte de değil. Satıldığı fiyat düşünülünce tam boyunu almam.

Charlotte Tilbury Magic Night Cream: Gliserin bazlı, çok yoğun yapıda, cilt tarafından emilmesi uzun süren ve eski evleri anımsatan ağır boğucu bir çiçek kokusuna sahip çok ünlü bir krem. Norveçli balıkçıların elleri için uygun olabilir ancak onun dışında kimseye önermem.

Bioderma Sensibio Forte Rapid Soothing Cream: Üstteki ürünün aksine kokusuz, normal krem yapısında ve kuru cilt dostu bir nemlendirici. Kuru ciltlere sahip olanlar için joker bir ürün.



Toni & Guy Damage Repair Shampoo: Üzerinde, yıpranmış saçlar için keratin active teknolojisi ile üretildiği bilgisi bulunan ve ne yazık ki SLS içeren bu şampuan sıradan bir market şampuanından ne bir fazla ne de bir eksik. Öylesine kullandım ancak bir daha almayı düşünmüyorum.

Blendax Şampuan Normal Saçlar Yasemin Özlü: Benim aksime yağlı saçlara sahip olan annem Blendax şampuanlarını gerçekten severek kullanıyor. Şimdi denemesi için başka bir markaya yöneldik ancak bunu kesinlikle yeniden alırız.



Matrix Exquisite Oil Moringa Oil Blend: Hakkında okuduğum olumlu yorumlar nedeniyle aldığım ancak hiçbir işe yaramayan bir saç serumu. Tek artısı mis gibi kokusu, o da saçta uzun süre kalmıyor... Şu an piyasa fiyatının 100 TL olduğunu da hatırlatmakta fayda var...

Yves Rocher Hair Repair Oil Jojoba Oil: Saçlarıma yaptığım aylık yağ bakımında severek kullandığım, silikonsuz bir ürün. Yeniden alırım.

L'oreal Casting Creme Gloss Conditioner with Coconut: Saçtaki etkisini ve kokusunu çok sevdim, tam boyu satılsa alabilirdim, ancak mucizevi bir etki de beklememek lazım. Elimde aynı serinin boyalarından çıkan birkaç tane daha var.

Heinz Mayonez: Bunun burada ne işi var demeyin! Ayda bir çeşitli yağları karıştırarak saç bakımı yapmaya çalışıyorum ancak bazen düşündüğümden daha tembel olduğum zamanlar da oluyor. Böyle durumlarda besleyici yağ içeriği sebebiyle mayoneze yöneliyorum.



Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu: Hem ofis masamda, hem de laboratuvar setimde bulundurduğum; nemlendirmesi başarılı ve çabuk emilen hoş kokulu bir krem. Yenisini açtım bile.

Balea Handcreme Olive: Hamburg 'dan aldığım uygun fiyatlı (0,85 €) ve besleyici bu el kremini annem severek kullandı. Almanya 'ya bir sonraki gidişimde yeniden alırım.



Yves Rocher Muguet En Fleurs EDT: Müge yani Mayıs zambağı benim en sevdiğim çiçektir ve bu sebeple Yves Rocher 'in bu parfümünü deneme fikri beni çok heyecanlandırmıştı. Ancak vasat kalıcılığı bir yana, karakteristik bir kokuya sahip olmaması da beni hayal kırıklığına uğrattı.

Chanel 1932 EDP: Bu parfümü mağazada ilk denediğimde ne düşündüğüme bir türlü karar verememiştim; o gün yaptığım alışverişte denemem için vermeleri ile bir süredir üzerinde düşünme zamanım oldu. Evet içerisinde pudra notası ve çiçekler var ancak net bir ruj kokusu alıyorum bu parfümü kullandığımda. Ve tam olarak kendisine bir dupe da buldum; Zara Night Pour Homme III EDP! Merak edenler Zara erkek bölümüne bakabilirler.



Parodontax Beyazlatıcı Günlük Florürlü Diş Macunu ve Curaprox  Ultra Soft 5460 Diş Fırçası ise artık günlük ağız ve diş bakımımın vazgeçilmezlerinden. Her ikisini de yeniden aldım.


   Mayıs ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

10 yorum:

  1. yine baya ürün bitmiş. Charlotte Tilburry kreme çok güldüm yalnız :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha, ben de kullanırken gülmüştüm ama kendi hâlime :) Teşekkürler

      Sil
  2. Yves Rocher Hair Repair Oil'den ümitli olsam da benim saçımı yumuş yumuş yapmıyor, yine de içinde faydalı yağlar olduğu için haftada bir kullanmaya devam ediyorum. Saç boyalarının içerisinden çıkan kremleri ben de çok seviyorum, silikon içerdiklerinden uzun vadede bir etkisi yok ama duşta saçımı gayet güzel yumuşatıyorlar :) EST Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu'nu da önerinden sonra kullanmaya başladım, gerçekten kokusu, etkisi, pompalı ambalajı şahane :)
    Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarımı yumuşacık yapan ürünler reklamlarda göründüğünden çok daha az ne yazık ki... Est kremi beğenmene çok sevindim, masamda bakışıyoruz kendisiyle. Teşekkürler! :)

      Sil
  3. Oskia Renaissance Yüz Temizleyiciyi İngiliz Youtuber'larda o kadar çok gördüm ki, herhangi bir yerde karşıma çıksa kesin alırdım. İyi ki senin yorumuna denk geldim :) CT'nin cilt bakım ürünleri bence genelde olgun ciltlere yönelik (Charlotte'un yaşı buna etkendir diye düşünüyorum). Belki ben kullansam sevebilirim gece kremini :) Matrix ürünerini ben de etkisiz buluyorum ve neden abartıldığını hiç anlayamıyorum. YR'nin saç bakım yağından almayı ise düşüneiblirim; zira en son HC Complex şişesini yere düşürüp kırdım :((( Chanel parfüme dupe Zara erkek parfümü kısmına ise çok güldüm; sırf meraktan gidip bir koklayacağım! Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oskia 'nın bir zararını görmedim ama abartıldığı gibi de bulmadım açıkçası... CT 'yi Ankara ayazı ve kuru cilt ile sevebilirsin aslında. Saç bakım yağı olarak YR plastik şişede olduğu için seni üzmeyecektir :* Parfüm hakkındaki yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
  4. Eyüp Sabri Tuncer zeytinyağlı kremi pek beğendim diyemem, olsa da olur olmasa da. Gelsin yeniler,
    İlke
    -kozmetikyorumlarim-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ellere sahip olanları tatmin etmez ama hızlı emilimi ile günlük kullanıma uygun. Teşekkürler :)

      Sil
  5. diş fırçası çok ilgimi çekti içlerinden ama nerede satılıyor acaba ? :D

    YanıtlaSil