Bitenler ve Çöpe Gidenler - 77

   Uzun bir aradan sonra merhaba! Taşınma, yüksek lisans tezi, savunma sınavı derken bir süredir ortalıkta yoktum. Nihayet 2020 yılı Şubat ayında bitirdiğim ürünleri blogumda paylaşabiliyorum.



Avene Cilt Temizleyici Köpük: Nazik bir cilt temizleme ürünü olsa da kış aylarında iyice kuruyan cildimde gerilmeye neden oldu. Ayrıca kokusundan sıkıldığım için biraz zorla bitirdim.

Mizon Hyaluronic Ultra Suboon Cream: En yakın arkadaşımın bitirdiği; kokusuz, hızlı emilen ve yapış yapış olmayan güzel bir nemlendirici krem. Başka bir favorisi olduğu için yeniden almadı ama bunu da severek kullandı.

Yves Rocher Radiance Mask: Ferahlatma ve ışıltı verme vaatleri olan bu renksiz jel maskeden hiç memnun kalmadım. Agresif bir kokusu ve ciltte yapış yapış hissettirmesinin yanı sıra hassas cildimde kızarmaya da neden oldu. Nemlendirmedi, ferahlatmadı, ışıltı vermedi. Bitiremeden çöpe atıyorum.



Cettua Clean and Simple Anti Aging Yüz Maskesi: Uygun fiyatı nedeniyle denemek istemiştim. Ciltte hafif bir gerginlik bırakan ve etkisi dakikalar içerisinde kaybolan bir maskeydi.

Garnier Kaz Ayaklarına Karşı Nem Bombası Kağıt Göz Maskesi: Göz çevresine güzel bir gerginlik veren ve etkisi bir süre daha devam eden başarılı bir maske. Nem verme konusunda pek iyi olmadığı için yeniden almam.

Gülsha Rose Youth Nectar: Hassas ve kuru cildimle anlaşan, nem vermesi ve cildi beslemesi güzel olan gül özlü gençlik kremi. 429 TL fiyatını görünce küçük çaplı bir şok geçirdim. Yanlış fiyat politikaları nedeniyle tam boyunu almam.



Victoria 's Secret Love EDP: Tam bir üniversiteli kokusu; ardıç ve pamuk çiçeği ile erkek arkadaşınızdan / kardeşinizden ödünç aldığınız rahat hoodie ve kayısı çiçeği ile huzur dolu, uçarı bir koku. Düşük kalıcılığı ve yüksek fiyatı nedeniyle yeniden almayacak olsam da severek kullandım.

Demeter The Library of Fragrance Espresso: Mis gibi kahve kokusu; beynimin tam uyanamadığı sabahlarda imdadıma yetişti. Demeter markası ne yazık ki Türkiye 'den çekildi...

Sephora Blue Lilac EDT: Sephora bu parfüm ile eşsiz bir koku yakalamış. Günlük olarak sıcak notaları kullanmayı sevsem de bu parfümü kullandığım anlarda kendimi mutlu hissettiğimi de yadsıyamam. Yenisini açtım bile. Keşke büyük boyu olsa da alabilsem.



Lancome Hypnose Maskara: Güzel bir maskara ancak baskın gül kokusu ve yüksek fiyatı nedeniyle yeniden almayı düşünmüyorum.

MAC Cremesheen Mystical Ruj: MAC koleksiyon ürünleri arasında gerçek cevherler çıkabiliyor. Bu ürün ise benim için bir arzu nesnesiydi ve aynı zamanda ilk MAC rujumdu. Gerek ambalajı, gerek doğal rengi ile çok severek kullandım. Ne yazık ki bitti.



Yves Rocher Yumaşatıcı ve Besleyici Çocuk & Yetişkin Şampuanı: Normal yapıdaki saçlarımla çok iyi anlaştı. Bu bitirdiğim üçünü şişe. Sanırım ambalajı değişti, yeniden alabilirim.

Isana Cream & Care Duşta Vücut Bakım Kremi: Mis gibi pudra-süt gibi kokan bir duş jeliydi. Vücudu kurutmadan nazikçe temizliyordu. Yeniden alabilirim.



   Ve geçtiğimiz ay bitirdiğim tek yardımcı ürün Facelle Günlük Ped Paketli Normal oldu. Yenisini uygun bir zamanda yeniden alacağım.


   Daha sık yazabilmek ümidiyle. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. gülsha nın kremi evet bende fiyatını görünce şaşırmıştım. bu ürününü beğendim ama kokusu bana kötü geldi.
    sephora nın parfümünü not aldım. kokusunu merakta ettim:)
    gelsin yeniler:)
    sevgiler
    makyajlikareler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı gerçekten yüksek, şaşırdım ilk gördüğümde. Eğer Sephora Blue Lilac 'ı denersen düşüncelerini merak ediyorum :) Teşekkürler.

      Sil