Bitenler ve Çöpe Gidenler - 78

   Merhaba!
   Geride bıraktığımız Mart ayı hepimiz için zor ve stresli oldu, ne yazık ki Nisan da aynı şekilde devam ediyor. Her ne kadar bir şeyler yapmaya enerjim olmasa da, Mart ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünler hakkındaki düşüncelerimi blogumda paylaşmak istedim.



Çeşitli kategorilerden ürünlerin bulunduğu bu yazıda bitmesine üzüldüğüm ürünler olduğu kadar bittiği için rahatladıklarım da mevcut.



Benton Cacao Moist and Mild Cream: Nemlendirme etkisi normal ciltler için yeterli olsa da, kış aylarında iyice kuruyan cildimde gündüz kullanımı için bile sıradandı. Kıvamlı yapısı ile ilk uygulamada ciltte hafif bir film oluşturuyorsa da emildiğinde nem ve besleme konusunda ihtiyacım olanı veremedi.

Darphin Wrinkle Corrective Eye Contour Cream: Kuru göz altlarını güzelce nemlendiren başarılı bir göz kremi. Şu an Shiseido 'nun daha başarılı bir ürününü kullansam da, ona kıyasla daha hafif yapılı olması sebebiyle yaz akşamları kullanmak için yeniden alabilirim.



Garnier Nem Bombası Kağıt Göz Maskesi: Portakal Suyu ve Hyaluronik Asit içeren göz altlarını toparlayan bir maske. Özellikle önemli sunumlar öncesi geçen uykusuz gecelere anlık çözüm olarak kullanılabilir.

Missha Pure Source Pocket Pack Pearl: Aydınlatma ve nemlendirme vaatleri bulunan bu krem maskeyi akşamları kullandım. Nemlendirmesi iyi olsa da, aydınlatma konusunda sınıfta kalıyor. Bu ürün yerine nemlendirme özelliği iyi olan bir kremi maske gibi uygulamayı tercih ederim.



Budni Care Erfrischendes Waschgel 2IN1: Hayatım boyunca en sevdiğim beş ürünü sıralamam gerekse bu yüz temizleyici o listede yer alırdı! Ne yazık ki diğer Budni ürünleri gibi ülkemizde satılmıyor ancak yollarımız yeniden kesişirse bu sefer yedekleyerek alırım.

Origins Ginzing Refreshing Scrub Cleanser: Mis gibi portakal kokan, tanecikli bir fiziksel peeling. Kullanım sonrasında cildimde bariz bir aydınlık görünüm fark ediyordum. Tanecik boyutunu hassas ciltler için büyük bulsam da güzel bir üründü.

Bade Natural Antioxidant & Hydrating Tonic for Dry Skin: İçeriği çok doğal olan ve başarılı bir tonik. Ancak parfüm içermediği hâlde doğal içeriği nedeniyle belirgin bir turunçgil/lavanta gibi taze bitki kokusuna sahip, bu nedenle elim pek gitmiyor. Bir başka tonik kullandığım için bu ürünü elden çıkaracağım.



Missha Misa Geum Sul Vitalizing Eye Cream: Nemlendirmesi kuru göz altları için yeterli bir göz kremi ancak daha iyilerini kullandığım için tam boyunu almam.

Bioderma Sensibio H2O Misel Su: Vazgeçilmez makyaj temizleyicilerinden biri olan Bioderma Sensibio H2O misel suyunun bu boyunu son seyahatimde kullandım. Şişesini iyice temizledikten sonra içerisine aynı üründen dekante ederek kullanabilirim.



Artistry Exact Fit Beauty Balm 601: Bana bir arkadaşımın hediye ettiği, SPF 35 içeren bir makyaj bazı / bb krem. Genellikle makyaj altına kullanılması önerilmiş olsa da, içerisinde minik ışıltılar ile tek başına bahar aylarında severek kullandım. Güncel fiyatının 200 TL olması ve denemek istediğim pek çok ten ürünü bulunması nedeniyle yeniden almayı düşünmüyorum.

Urban Decay Sheer Lipstick Liquid: Clinique markasının kült rujlarından Almost Lipstick Black Honey rengi satıştan kaldırıldıktan sonra bir ümit muadilidir diye almıştım. Sert yapısı ve dudakta parça parça renk vermesi, homojen dağılmaması nedenleriyle pek kullanamadım ve son kullanma tarihi geçti. Çöpe gidiyor.

Beauty Blender Orijinal: Benim için başarılı ve doğal bir ten makyajı için olmazsa olmaz ürünlerden biri. Hijyenik nedenlerle her üç ayda bir yeniliyorum.

L'oreal Paris Shine Caresse 101 Lolita: En sevdiğim, "My Lips But Better" rujumdu. Satıştan kaldırılmış olması ve tüm yedeklerimin bitmesi ile muadil arayışına girmekteyim...



Catherine Arley Silky Touch Oje 677: Işıltılı mürdüm renkli bir oje. Severek kullandım, hâlâ satılıyorsa tavsiye ederim.

L'oreal Casting Creme Gloss 3 Conditioner with Coconut x2: Yumuşatması güzel ancak mucizevi bir etkisi yok. Aynı serinin boyası ile birlikte satılıyor ve boyayı bir daha almayı düşünmüyorum.



Curaprox Diş Fırçası ve Parodontax Günlük Florürlü Diş Macunu Beyazlatıcı: Ağız ve diş bakımında vazgeçilmezim olan ürünlerden.

Colgate Pro Çözüm Diş Macunu: Geçirdiğim bir diş operasyonu sonucunda olası bir hassasiyete karşı diş doktorumun önerisiydi. Gayet iyi koruduğunu düşünüyorum. Evde bulunması için yeniden alırım ancak günlük olarak Parodontax 'a devam ederim.



Seyahatlerde kullandığım Eklips Plastik Boş Şişe ve çantamdan eksik etmediğim Benri Islak Cep Mendili ise bu ay vedalaştığım yardımcı ürünlerden.


   Mart ayı bilançosu bu şekildeydi.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. Benim de bitenler yazısı yazmam gerektiğini tekrar hatırlattığin için teşekkür ederim , güzel ürünler bitirmişsin Bioderma Ben de seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim blog yazıları bitenler yazıları :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Hemen bilgisayar masamın yanında bitenler sepetim var, bayada doldu. Ortak sevdiklerimiz varmış. Budnicare kremi özellikle çok merak ettim zira ilk kez duyuyorum. Boyanın saç kremini ben çok beğenmiştim :) Yumuşatması çok başarılı geldi.
    Sevgiler,
    kozmetikyorumlarim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bitenler sepetinin dolması insanı hafifletiyor :)

      Sil
  3. Garnier ve Missha'nın bu maskelerini çok merak ediyordum ama Missha'nın bu maskesini pas geçeceğim sanırım. L'Oreal Paris'in Lolita rujunu da çook merak ettim! Böyle sevilen ürünleri neden kaldırırlar anlamam, değeri bilinmedi herhalde :( Yenilerini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de markaların bu satış politikasını anlamlandıramıyorum. Çok teşekkürler :)

      Sil