Alışveriş - 39 (MAC, Eve, Mango ve Aldo)

   Merhabalar!
   Son zamanlarda yaptığım güzel alışverişleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Bakalım içlerinden sizlerin de beğendikleri olacak mı?


MAC

Powder Kiss Orijinal Boy İkili Ruj Seti: Bu seriden Sultry Move aylardır istediğim tek rujdu ancak kendimi almaktan alıkoyuyordum. Bu güzel seti gördüğümde ise daha fazla dayanamadım. Aldığım günden beri Sultry Move elimden düşmedi. Böyle giderse sene sonuna kadar bitmiş olacak! 129 TL Link


Eveshop

Real Techniques Complexion Blender Brush ve Love Beauty & Planet Argan Yağlı Ve Lavantalı Şampuan methini duyduğum ama bir türlü sıra gelmeyen ürünlerdendi. Eve 'deki güzel bir indirimle hem bu ürünleri aldım, hem de kadın kişisel bakım ürünlerini yedeklemiş oldum.  


Mango

Mango indiriminden kendime de bir şeyler aldım.



Aldo

Glendaly Bordo Omuz ve El Çantası: Dolabımda bordo çanta eksiği olduğunu bu ürünle karşılaşınca anladım. Kesinlikle görünenden daha kullanışlı, sonbaharı iple çekiyorum. 229 TL Link


   Son zamanlarda aldıklarımın bir kısmı bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Mac'in Powder Kiss serisine ben de hayranım ❤️ Henüz kullanmaya başlamadım ama ben de Mull It Over ve Devoted To Chili renklerini aldım, Sultry Move da aklımda kalan renklerden :) Hepsi çok güzel güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devoted to Chili 'yi blogunda okuduğumdan beri denemek istiyorum. Çok güel görünüyor! Teşekkürler ❤️

      Sil