Bitenler ve Çöpe Gidenler - 82

   Merhaba!
   Temmuz ayında pek çok farklı kategoriden irili ufaklı ürünler bitti. Bitenlerin bir kısmı ise favorilerimdendi.

SNP Fruits Gelato Coconut Nemlendirici Yüz Maskesi: Uzun zamandır içeriği bu kadar iyi bir maske ile karşılaşmamıştım. İyi ki hediye gelmiş ve de denemişim.

Dr. Jart Cicapair Tiger Grass Cream: Çok yoğun yapılı bir nemlendirici. Belirgin kokusu ve ciltte hemen emilmemesi nedeniyle gece cilt bakımında  kullanarak bitirdim. Aklımı başımdan alan bir özelliği olmadı, indirimde görürsem yeniden alabilirim.

Yves Rocher Apricot Friuty Scrub: Kullanım sonrasında ciltte gıcır gıcır bir his bırakan fiziksel peeling. Daha önceden yaptığım alışverişlerin yanında hediye edildiği için yedeklerim var, bitmesi için banyoda vücudumda kullanıyorum. Ürün azaldığında içerisinden ürünü almanın zorlaşması da benim için ürünün eksilerinden biri.

Bioderma Sensibio Mask: İnce yapılı nemlendirici bir maske. Nemsiz karma ciltler sevebilir ancak benim cildime verdiği nem bir makyaj temizleme sütünden farklı olmadı.

Sephora Triple Action Gentle Makeup Remover Gel: Ürünün başarısını görebilmek için maskara temizliğinde denedim, ancak hiçbir işe yaramadı. Tam boyunu almam.

Bioderma Atoderm Intensive Ultra Rich Foaming Gel: Yeterli köpürmesine, ciltten kolay arınmasına ve cildi kurutmadan temizlemesine hayranım; tam boyunu da kullanıyorum.


Victoria 's Secret After Sun Nourishing Spray ve Victoria's Secret Bombshell EDP: Yaz Favorilerim: Kokular yazımda zevkle bahsettiğim bu iki koku ne yazık ki bitti. Vücut spreyi koleksiyon ürünü olduğu için ve Bombshell çok genç bir koku olduğundan yeniden almayacağım.

Sephora Melting Shower Jelly Moonlight Swim: Sephora duş jellerinin dokusu ve ilaç kapsülü benzeri ambalajını çok güzel buldum. Unisex, sportif bir kokusu olduğu için bu çeşidini erkek kardeşimle birlikte kullandık.

Sephora Melting Shower Jelly Beach Vibes: Tam bir yaz kokusu, bayıldım! Eğer Nivea Sunshine Love duş jelini daha önce keşfetmemiş olsaydım kesinlikle tam boyunu alırdım.

Eyüp Sabri Tuncer Kolonya Yağmur Ormanları: Limon, portakal ve yeşil notaların baskın olduğu hoş bir kolonyaydı. 


The Body Shop Shade Adjusting Drops Lightening: Rengi koyu gelen fondötenleri kullanılabilir hâle getiren çok başarılı bir ürün. Fakat ambalajı o kadar kötü ki, damlalıktan gelen ürünü ayarlamak neredeyse imkansız; bir seferinde yeterli miktarda gelmezken, bir diğer seferinde çok fazla ürün geliyor ve her sabah bununla uğraşmak biraz yorucu. Yine de henüz bitmeden yedeğini alıp kullanmaya geçtim bile çünkü rengi 1-2 ton koyu fondötenleri kullanmanın tek yolu bu.

MAC Casual Colour Lip & Cheek Colour Red Obsessed: ELCA 'dan aldığım ve severek kullandığım bir krem allıktı. Az bir miktar kullanmak yeterli geldiği için bitiremeden son kullanma tarihi geçti ve koleksiyon ürünü olduğu için üzülerek vedalaşıyoruz.


Essence Nail Art Express Dry Drops: Görevini gerçekten yerine getiren ve oje kuruma süresini epey kısaltan bir ürün. Yeniden alırım.

Flormar Nail Care Max Growth: Seveni olduğu kadar sevmeyeni de var; ben ne yazık ki sevmeyen taraftayım. Dümdüz bir baz oje görevi gördü benim tırnaklarımda, kırılmalara etki etmedi.

L'oreal Casting Creme Gloss 3 Conditioner with Coconut: Yumuşatması güzel ancak mucizevi bir etkisi yok. Aynı serinin boyası ile birlikte satılıyor ve boyayı bir daha almayı düşünmüyorum.

Garnier Color Naturals Creme: Bu da saç boyasının içinden çıkmıştı, tek kullanımlık olduğu için pek bir şey anlayamadım, elimde birkaç tane daha var, hepsini kullanınca yorumlarımı yazacağım.



Isana Anti Schuppen Shampoo: Isana markasının kepeğe karşı etkili şampuanını erkek kardeşim kullandı. Kepek önleme konusunda başarılı buldu. 

Monoprix Deodorant Homme Marine: Paris Monoprix 'den erkek kardeşime aldığım alüminyum içermeyen deodorant. Kokusu süper kalıcı ve kesinlikle boğmuyor, bu nedenle çok sevdik.



 Oral-B Diş Eti ve Diş Minesi Pro-Onarım Diş Macunu ve Sensodyne Beyazlatıcı Diş Macunu: Bu ay evde kullandığımız diş macunlarından oldu. Diğer diş macunlarından bir farkı yoktu.

Son olarak, her çantanın vazgeçilmezlerinden olan ıslak mendillerden bu ay Benri Islak Cep Mendili bitti.


   Benim Temmuz ayı biten ve çöpe giden ürünlerim bu şekildeydi. İçlerinden sizlerin de kullandıkları var mı?

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Çok güzel şeyler bitirmişsin ,mac allığa üzüldüm bu nedenle krem allık almıyorum 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, zevkle kullandım ama ayrılık vakti gelmişti :)

      Sil