Makyaj Menüsü - Ağustos

 Merhaba!


Bugün yeni bir yazı dizisi olan ve aylık kullandığım makyaj malzemelerimi içeren ilk Makyaj Menüsü paylaşımı ile karşınızdayım.


Gerek sabah uyanınca yaşanan ürün seçme zorluğu, gerekse yeni ürünler alınca eskileri bir kenarda unutmanın verdiği mutsuzlukla birkaç senedir her ay kullanacağım makyaj malzemelerini seçiyorum. Seçtiklerimi yani makyaj menümü aylık olarak blogumda paylaşmanın zamanı geldi!  


Elbette yazıdaki tüm ürünleri her gün kullanmıyorum; bazen sadece bir göz makyajı, bazense tam teşekküllü bir performans olsa da Ağustos ayı için seçtiğim kozmetik ürünleri ve olmazsa olmazlarımı () bu yazıda bulabilirsiniz.


Ve daha önce inceleyip blogda yazılarını paylaştığım ürünler hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün adlarına tıklamayı unutmayın.


Gelelim bu ay kullandığım ve aşağıda uygulama sırasıyla yazdığım kozmetik ürünlere

- Smashbox Photo Finish Primer Oil ☆: Kuru cilde sahip olanların çok seveceği mükemmel bir makyaj bazı. Yağ formda olduğu için uygulama / dağıtma sorunu yaşadığım fondötenler bu baz sayesinde cildimle bütünleşiyor. Kesinlikle favorim!


- Shiseido Synchro Skin Lasting Liquid Foundation SPF 20 - Neutral 2: Aynı markanın glow versiyonunu isterken yanlışlıkla karma-yağlı cilde sahip olanlar için üretilen bu fondöteni satın almıştım. Üstteki ürün sayesinde fondöteni istediğim yapıya getiriyor ve alttaki ürünün de yardımıyla tam performansı elde ediyorum.


- The Body Shop Shape Adjusting Drops - Lightening ☆: Rengi koyu gelen fondötenleri kullanılabilir hâle getiren çok başarılı bir ürün. Damlalığı işe yaramadığı için ürünü farklı bir kaba aktardım, bu nedenle fotoğrafta yok. Bu kullandığım ikinci şişe, bittikçe alırım.


- Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream


- Benefit Hoola Bronzer: Benefit setlerinden birinin içerisinde çıkan bu küçücük bronzer uzun zamandır benimle. Normalde rengi koyu olsa da yaz aylarında fırçamı hafif tuttuğumda güzelce vurgulanmış bir çehre elde ediyorum.


- Nars Allık - Deep Throat 


- Benefit Watt's Up! Aydınlatıcı


- Catrice Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof  


- MAC Prep + Prime Fix+


- Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Original: Açık konuşmak gerekirse far bazı kullanmanın amacını pek anlamış değilim. Göz kapaklarım yağlı olmadığı için kullanmayı atlarsam da bir şey değişmiyor; yine de pigment kullandığım günlerde bu ürüne de makyajımda yer veriyorum


- Catrice Liquid Metal Eyeshadow - 120 Satina Van Der Woodsen: Catrice markası ülkemize gelmeden ürünleri ile tanışmış, nihayet ülkemizde satışa sunulduğunda ise mutluluktan havalara uçmuştum. Ancak nedendir bilinmez çekilme kararı aldılar ve böyle güzel ürünlerinden mahrum kaldık. Aydınlatıcı olarak da kullanıma uygun başarılı bir far.


- MAC Veluxe Pearl Eyeshadow -  Expensive Pink: Sahip olduğum ilk MAC far, yeşil göz rengimden dolayı almayı uzun süre hayal etmiş ve makyaj koleksiyonuma katmıştım. Severek kullanıyorum.


- Bobbi Brown Shimmer Wash  Eye Shadow - Rose Gold


- Make Up For Ever Star Powder - 953 Pink Peach: Sarı ışıltıları olan turuncu bir pigment! Kapta tam olarak böyle dursa da güzel bir uygulama ile harika duruyor. Ağustos denilince elbette akla böyle renkler geliyor!


- Maybelline The Rocket Volum' Express Maskara: Silikon fırçalı maskaraları pek sevmesem de uzun zaman sonra raflarda yeniden görünce dayanamayıp aldım. Simsiyah kirpikler mevzu bahisse doğru ürün bu! Ancak; ikinci katta topaklanması ve çıkarırken fazla fazla uğraş istemesi nedeniyle bir daha almam.  


- Sephora Retractable Brow Pencil - 06 Soft Charcoal


Benefit High Brow Pencil


- Victoria's Secret Cream Lip Stain Velvet Matte - Perfection: Dudakları kurutan çoğu mat rujların aksine; orta kalıcılığa sahip kadife hisli dudaklar sunan bu ürünü çok çok seviyorum! Elbette maske kullanımı nedeniyle rujlar elimin en az gittiği ürünlerden.


- Nars Velvet Matte Lip Pencil - Walkyrie: Nars kalem rujların başarısı tartışılmaz! Walkyrie rengi mat, kırmızılık içeren sıcak bir orta kahve ve transfer olmaması, dudakları kabul edilebilir kurutması ile severek kullandığım rujlardan biri.



   İçlerinden sizlerin de kullandığı ürünler var mı? Varsa yorumlarınızı merak ediyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Blogda bu tarz yazılar okumayı çook seviyorum, çok keyifli olmuş! MAC tekli farı çok merak ettim, bir bakacağım. Serinin gelecek yazılarını da heyecanla bekliyorum ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitenler ile birlikte her ürün hakkında kısa kısa bilgi sahibi olduğum yazılarını çok seviyorum, nihayet ben de paylaşabildim. Teşekkürler, MAC Expensive Pink başarılı bir far, umarım sen de seversin :)

      Sil