Bitenler ve Çöpe Gidenler - 91

   Mis gibi bir Bahar gününden merhaba!

   Bugün sizlere her kategoriden biraz biraz ürünlerin yer aldığı ve çevremdeki insanlardan da yardım aldığım Nisan ayının biten ve çöpe giden ürünlerinden bahsetmek istiyorum.




Origins Ginzing Energy Boosting Gel Moisturizer: Hakkındaki düşüncelerimi ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.


Bepanthol Dudak Kremi: Bu dudak kremi erkek kardeşimin de, en yakın arkadaşımın da en sevdiklerinden. Bittikçe yenileri alınıyor.


Bioderma Sebium Foaming Gel: Çok yağlı cilde sahip olanların memnun kalabileceği; agresif bir şekilde ciltteki yağı söküp alan bir temizleyici. Tam boyunu almam.




The Body Shop Shade Adjusting Drops Lightening:  Rengi koyu gelen fondötenleri kullanılabilir hâle getiren çok başarılı bir ürün. Fakat ambalajı o kadar kötü ki, damlalıktan gelen ürünü ayarlamak neredeyse imkansız; bir seferinde yeterli miktarda gelmezken, bir diğer seferinde çok fazla ürün geliyor ve her sabah bununla uğraşmak biraz yorucu. Bu nedenle ürünü başka bir ambalaja aktardım ve bu şekilde kolaylıkla kullanabiliyorum.


MAC In Extreme Dimension 3D Black Lash: Ofiste makyaj yapmam gereken günlerde kullanmak için makyaj çantama atmıştım. Bir gün, epey de beklenti ile denediğimde, fena hayal kırıklığına uğradım. Üç katta bile belli olmayan ve buna rağmen saatler içerisinde göz altlarıma dökülme yapan başarısız bir maskaraydı. Çöpe gidiyor.


Beaulis Resist It: Bu tırnak bazının seveni olsa da, kırılmaya meyilli tırnaklarımda ben pek işlevsiz buldum. Yapısı ağdalaştığı için çöpe gidiyor.




Nivea Diamond Touch Cream Oil Duş Jeli: Lisede sahip olduğum birkaç bakım ürününden biriydi bu duş jeli. Nostalji yaşamak istedikçe alıp kullanıyordum ancak uzun zamandır satılmadığı için denk gelmek imkansızlaştı. Kendisiyle -artık son kez- vedalaşıyorum.


Nuxe Sun After Sun Hair & Body Shampoo: Güneşin kurutucu etkilerine karşı rahatlatma vaat eden bu ürünü saçlarımda değil ancak duş jeli olarak kullanarak bitirdim. Tabi pandemi nedeniyle uzun deniz / havuz tatillerine karşı başarısını ölçemedim ancak yoğun yapılı ve uzun süre giden bir üründü. Belki bir gün, gerçek tatillerde yolumuz kesişebilir.


Sephora Cotton Flower Kapsül Duş Jeli: Sephora Cotton Flower serisinin kokusuna bayılıyorum. Sephora alışverişlerimde bu tek kullanımlık duş jellerini de sepete ekliyorum.




Avon Perceive Sunshine EDP: Avon, Oriflame gibi markaların parfümlerini oda kokusu olarak kullanıyorum. Geçtiğimiz yıl Eylül ayında aldığım bu parfüm ise turunçgil ağırlıklı çiçeksi bir koku. Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşünüyorum. Yayılımı düşük ancak kalıcılığı başarılıydı.


Nivea Fresh Natural Deospray x2: Şu ana kadar kaç şişe bitirdiğimi bilmediğim, kullandığım tek sıvı deodorant. Ağır kokulara katlanamadığım bazı günlerde de hafif pudralı kokusu sebebiyle parfüm olarak kullanıyorum. Yedekleri var, yenisi açıldı.


Yves Rocher Comme Une Evidence L'eau de Parfum: Avon Perceive Sunshine gibi turunçgil ağırlıklı çiçeksi bir koku. Ancak Avon beyaz çiçekleri içerirken; Yves Rocher pembe gül notasına sahip. Kalıcılığı da, yayılımı da çok düşüktü. Tam boyunu almam.




Urban Shake N Repair 7/24 Milk Treatment Mousse: Hafif yapış yapış yapılı, saçı hafifçe sertleştiren bir köpük. Saç köpüklerini pek sevmesem de zamanında almış bulundum. Son kullanma tarihi geçtiği için çöpe gidiyor.


Oriflame Milk & Honey Gold Nourishing Hand & Body Cream: Saadet zinciri markalarına olabildiğince soğuk dursam da ayda yılda bir birkaç ürün de almıyor değilim. Bal ve süt kokularına bayıldığım için bu ürüne de bir şans vermek istedim ve hafif yapısı sebebiyle severek kullandım. Ayrıca nemlendirmesini de yeterli buldum.




Facelle So Free Slip-Einlagen, Maylo Puf Mendil ve White Glo Deep Stain Remover ise bitirdiğim yardımcı ürünlerdendi.



   Benim Nisan ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder