Makyaj Menüsü - Mayıs

Ağustos ayında başladığım Makyaj Menüsü yazı dizisinin onuncu paylaşımı olan ve yılın en sevdiğim zamanı Mayıs sizlerle!


Gerek sabah uyanınca yaşanan ürün seçme zorluğu, gerekse yeni ürünler alınca eskileri bir kenarda unutmanın verdiği mutsuzlukla birkaç senedir her ay kullanacağım makyaj malzemelerini seçiyorum. Seçtiklerimi yani makyaj menümü blogumda paylaşmak ise benim için çok eğlenceli oldu!  


Elbette yazıdaki tüm ürünleri her gün kullanmıyorum; bazen sadece bir göz makyajı, bazense tam teşekküllü bir performans olsa da Mayıs ayı için seçtiğim kozmetik ürünleri ve olmazsa olmazlarımı (☆) bu yazıda bulabilirsiniz.


Ve daha önce inceleyip blogda yazılarını paylaştığım ürünler hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün adlarına tıklamayı unutmayın.


Gelelim bu ay kullandığım ve aşağıda uygulama sırasıyla yazdığım kozmetik ürünlere;






- Benefit Girl Meets Pearl Luminizer: Benzersiz rengi ile tarif edilmeyi zorlaştırsa da; pembe ışıltılar içeren sarımsı şampanya renginde ve ışığı güzel yansıtan bir aydınlatıcı. Ben renkli ten ürünü ile karıştırarak uygulamayı tercih ediyorum.

NYX Bare with Me Tinted Skin Veil Vanilla Nude 


- Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream 22 Light Beige


- Maybelline Master Contour Stick 01 Light: Her ne kadar açık rengi bir işe yaramasa da, kontür uygulaması için koyu renginin cildimdeki duruşunu seviyorum.


Chanel Jardin de Chanel Blush Camelia Rose: Chanel 'in simgesi ikonik kamelya çiçeği desenli, hafif ışıltılı, açık ve orta pembe olmak üzere soğuk tonlu iki renkten oluşan limited edition bir allık. Sadece beyaz tenlilerde varlığını belli edecek, doğal duran bir ürün.


Yves Saint Laurent Souffle D'éclat Toz Pudra 


- Maybelline Glass Spray: Tavsiye üzerine aldığım ancak yeterince deneyimleyemediğim makyaj sabitleme spreyi. Her ne kadar ben 1/3 fiyatına almış olsam da güncel fiyatı markaya göre çok yüksek. Kullandıkça yorumlarımı paylaşırım.


- Too Faced Chocolate Bar Collection Far Paleti: Mis gibi kakao kokusu ile sürekli kapağını açıp koklama isteği yaratan, her duruma uygun renkler barındıran ve ambalajı da kokusu gibi nefis olan bir far paleti. Sanki biraz toz toz olma sorunu var gibi.


- Kiko Long Lasting Stick 03 Metallic Rosy Copper : Metalik pembe - bakır renkte krem kalem far. Uygulaması kolay, dağıtması parmak yardımıyla saniyeler süren ve en güzeli de homojen bir duruşa sahip! Makyaj yapmadan evden çıktığım tembel günlerde, ofiste kullanmak için makyaj çantamda tutuyorum. 


- Lancome Artliner 24H Precision Eyeliner 05 Turquoise : Uzun süre kalıcı, kullanımı kolay ve parlak turkuaz renkte eyeliner. Kesinlikle her ortama uymasa da bahar ve yaz aylarında severek kullanıyorum.


- Smashbox Eyeliner - Always on Liquid Liner Black: Uzun zamandır almak istediğim ancak hakkında pek yorum bulamadığım için uzak durduğum ürünlerden biriydi. Sonunda kendime doğum günü hediyesi olarak aldım; şimdilik iyi anlaşıyoruz.


- Bobbi Brown Smokey Eye Mascara: Birkaç aydır kullandığım, sürümü kolay, akmayan ve doğal duran maskara. Kıl fırçalı olması da benim için artı.


Sephora Retractable Brow Pencil Waterproof 06 Soft Charcoal


- Benefit Browvo Conditioning Primer: Kaş sabitleyici ve aynı zamanda kaş çıkarıcı bir ürün. En azından markanın iddiası bu şekilde. Bir süre kullandıktan sonra kaş çıkarma etkisi hakkında sağlıklı yorumlar yapabilirim. Kaş sabitleme konusunda daha başarılı muadillerini kullanmıştım.


- Flormar Sheer Up Lipstick 05 Intense Love: Dudakları kurutmayan ve opak olmayan, şekerli bir kokuya sahip ruj - lip balm arası bir ürün. Maske ile kullanması kolay olmasa da evde 'kamera açık' toplantılarda soluk görünmemek için kullanıyorum.
 
- Bobbi Brown Nourishing Lip Color Claret: Kremsi yapıda bir ruj. Rengi günlük kullanıma da uygun bir kırmızı. 




Essie Mint Candy Apple: 


- Essence The Gel 13 Forgive Me: Jel tırnak etkili bir bitişe sahip Barbie pembesi bir oje.


- Marc Jacobs Enamored Hi-Shine Nail Polish 110 Gatsby: Metalik şampanya rengi, neredeyse folyo bitişli iki katta mükemmel opaklıkta. Her folyo bitişli ojede olduğu gibi fırça izi kalabiliyor; o sorunu da alttaki oje ile kombinlediğimde ortadan kaldırıyorum.


Ciate Nail Polish Antique Brooch: İçerisinde açık pembe - altın pullar bulunan, rose gold yansımalı bir oje. Üstteki ojenin üzerine iki kat uyguladığımda mükemmel sonuca ulaşıyorum ancak çıkarmaya uğraşırken tırnaklarıma zarar verdiğini de gözlemledim.



   Ayrıca baz olarak Kalyon Nail Protective Hardener, üst cila olarak Essence Extreme Shine Top Coat da kullandığım yardımcı tırnak ürünlerinden. Bunlara ek olarak ağdalaşmış ojelerin yapısını açmak için Kalyon Oje İnceltici ve ojelerin hızlıca kurumasına yardım eden Avon Nail Experts Liquid Freeze Quick Dry da tırnak kozmetiklerinde olmazsa olmazlardan.



   İçlerinden sizlerin de kullandığı ürünler var mı? Varsa yorumlarınızı merak ediyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder