Bitenler ve Çöpe Gidenler - 92

   Yazın sıcağını iyice hissetmeye başladığımız bir Haziran gününden herkese merhaba! Bugün blogumda Mayıs ayının biten ve çöpe giden ürünlerinden bahsettim.




Sephora Face Konjac Cleansing Sponge: Yıllardır kış sabahlarında cildimi arındırma amacıyla temizleyici bir ürün olmadan, tek başına kullanıyorum konjac süngerleri. Son bir kaç senedir eskisi kadar hijyenik bulmadığım  için kısa kullanım sonrası rahatsız olup çöpe atıyorum. Yeniden almayı düşünmüyorum.


Dermoskin Be Bright Göz Çevresi Peptit Kompleks Krem: Hafif yapılı, nemlendirmesi orta bir göz kremi. Her ne kadar adı 'be bright' olsa da, aydınlatma etkisi ile karşılaşmadım. Yeniden almam.




Caudalie Vinosource Overnight Recovery Oil: Nemlendirici ile karıştırılarak gece uyguladığımda cildimi güzel nemlendirdiğini düşünüyorum. Yoğun gül kokusu nedeniyle tam boyunu almam.


Near Skin Dustless Bubble Pack to Foam: Köpük maskeden temizleyici köpüğe dönüşen değişik cilt bakım ürünlerinden biri. Az bir miktarı bile ciltteki kiri ve yağı söküp alıyor, makyajı temizleme iddiası da var ancak o şekilde denemedim. Karma - yağlı cilde sahip olanlar bayılacaktır; benim gibi kuru ciltlerde kurutmaya kaynaklı tahrişe neden olacaktır.


Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel: Yüzü germeden ve tahriş etmeden güzelce temizliyor. Aynı markanın Atoderm serisinin yüz yıkama jelini daha çok sevsem de, denk geldikçe bunu da kullanıyorum.




Atelier Rebul Mimosa Wood EDP: Zarif, minimalist bir şişede satışa sunulan tam bir bahar kokusu. Laf aramızda, mimozanın sedir ağacı notası ile birleştiği bu basit parfüm kesinlikle en favori bahar parfümüm. Bitmeden yedeğini aldım ve önümüzdeki sene kullanmayı iple çekiyorum.


Sephora Scented Body Mist Pillow Battle: Tam da sevdiğim gibi, çiçeksi temiz kokulardan. Ancak kalıcılığı gerçekten çok zayıf. Neredeyse yok gibi.


Rexona Men Active Deodorant: Erkek kardeşim içeriğini  kontrol etmeden almış ancak alüminyum içerdiği için kullanılmadan çöpe gidiyor.




Pembe Kalp Yüz Fırçası: 2014 yılında blogumun ilk hediye çekilişi sırasında bir tane de kendime aldığım bu fırça ile artık yollarımız ayrılıyor. 7 sene içerisinde tek bir kıl bile dökmemiş olması kesinlikle takdire şayan!


Sephora Contour & Color Liner And Lipstick Duo 08 Rosewood


Beauty Blender Original: Benim için ten makyajının vazgeçilmezlerinden biri. Hijyenik sebeplerden ötürü yırtılma ya da küflenme olmasa da, 3 ayda bir değiştirmeyi tercih ediyorum. Yenisini kullanmaya başladım bile.




Rulopak Tekçek Kağıt Peçete ve Curaprox CS 5460 Diş Fırçası ise geçtiğimiz ay çöpe giden yardımcı ürünlerden.



   Benim Mayıs ayında bitirdiklerim bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder