Makyaj Menüsü - Haziran

Ağustos ayında başladığım Makyaj Menüsü yazı dizisinin on birinci paylaşımı olan yazın ilk ayı Haziran sizlerle!


Gerek sabah uyanınca yaşanan ürün seçme zorluğu, gerekse yeni ürünler alınca eskileri bir kenarda unutmanın verdiği mutsuzlukla birkaç senedir her ay kullanacağım makyaj malzemelerini seçiyorum. Seçtiklerimi yani makyaj menümü blogumda paylaşmak ise benim için çok eğlenceli oldu!  


Elbette yazıdaki tüm ürünleri her gün kullanmıyorum; bazen sadece bir göz makyajı, bazense tam teşekküllü bir performans olsa da Haziran ayı için seçtiğim kozmetik ürünleri ve olmazsa olmazlarımı (☆) bu yazıda bulabilirsiniz.


Ve daha önce inceleyip blogda yazılarını paylaştığım ürünler hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün adlarına tıklamayı unutmayın.


Gelelim bu ay kullandığım ve aşağıda uygulama sırasıyla yazdığım kozmetik ürünlere;






Benefit Hello Flawless Oxygen WOW SPF 25 Ivory


The Body Shop Shape Adjusting Drops - Lightening ☆: Rengi koyu gelen fondötenleri kullanılabilir hâle getiren çok başarılı bir ürün. Fondötenin yapısını zinhar bozmuyor. Bu kullandığım ikinci şişe, bittikçe alırım.


- Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream 22 Light Beige


- Clarins Bronzing Duo SPF 15 Mineral Powder Compact 02 Medium: Cildi doğal bir şekilde ısıtan bir yarısı mat somon, diğer yarısı ise mikro ışıltılı sıcak orta kahve bronzlaştırıcı pudra. İkisi ayrı ayrı kullanılabiliyor olsa da ben karıştırarak uygulamayı tercih ediyorum. 


- MAC Sheertone Blushbaby Allık


- Benefit Watt's Up! Mini Aydınlatıcı


Yves Saint Laurent Souffle D'éclat Toz Pudra


MAC Prep + Prime Fix+


- Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original: Farı göz kapağında zamk gibi tutan bir ürün. Genelde hafif makyajlardan hoşlandığım için elim pek gitmiyor olsa da, başarısı yadsınamaz.


- Urban Decay Basics Far Paleti


- MAC Woodwinked Eyeshadow: Veluxe Pearl serisinden sıcak, ışıltılı bronz/kahve renkte, az eforla uğraşılmış göz makyajı görüntüsü sunan güzel bir far.


Sephora Colorful Shadow & Liner Matte Waterproof 35 Café Au Lait Kalem Far


- Smashbox Eyeliner - Always on Liquid Liner Black: Uzun zamandır almak istediğim ancak hakkında pek yorum bulamadığım için uzak durduğum ürünlerden biriydi. Sonunda kendime doğum günü hediyesi olarak aldım; şimdilik iyi anlaşıyoruz.


Too Faced Better than Sex Mascara ☆: Bunca yıl elliden fazla maskara denedim ancak bunun kadar hiçbirini sevemedim. Hayatıma tek bir maskara ile devam edecek olsaydım Too Faced Better than Sex kesinlikle o ürün olurdu.


Sephora Retractable Brow Pencil Waterproof 06 Soft Charcoal


- MAC Brow Set Clear


Sleek Power Plump Lip Crayon Notorious Nude: Kremsi yapıda bej-nude renkli hafif dolgunluk veren bir ruj. Hediye gelmeseydi bu rengi kendime yakıştıracağımı hayal edemezdim ancak şimdi çok severek kullanıyorum. Dolgunluk veren her dudak ürününde olduğu gibi karıncalanma ve yanma hissine neden oluyor.


- Estee Lauder Pure Color Envy Sculpture Lipstick Knockout Nude: Sıcak alt tonlu, bej - gül kurusu, yumuşacık ve sürümü kolay kremsi bir ruj. Yılbaşı hediyelerimden biri olan bu ürünü koyu göz makyajlarına çok yakıştırdım. Altın rengi ambalajı üzerinde küçük bir ayna bulunması ile hem lüks, hem de pratik. Favori olmaya aday!





- Color Club Cosmic Fate : Holografik ojeler denilince akla gelen marka Color Club 'ın bakır / pembe renklerindeki enfes yansımalı ojesini bol güneşli Haziran ayında bolca kullandım.


- Golden Rose City Color 66: İki katta tamamen opak, jel görünümlü, koyu gül kurusu renkte oje. Geç kuruyor olması ise bu ürünün tek kötü yanı.


- O.P.I. Dutch Tulips: Soğuk tonlu pembe / kırmızı renkte güzel bir oje. Ayak tırnaklarımda kullandım.


Mavala London 53: Tam bir klasik domates kırmızısı renkte oje. Kağıt işi ile uğraşanlar için zor olsa da, görüntüsünü pek bir seviyorum.


   Ayrıca baz olarak Kalyon Nail Protective Hardener, üst cila olarak Essence Extreme Shine Top Coat da kullandığım yardımcı tırnak ürünlerinden. Bunlara ek olarak ağdalaşmış ojelerin yapısını açmak için Kalyon Oje İnceltici ve ojelerin hızlıca kurumasına yardım eden Avon Nail Experts Liquid Freeze Quick Dry da tırnak kozmetiklerinde olmazsa olmazlardan.



   Benim Haziran ayında tercih ettiğim ürünler bunlardı; içlerinden sizlerin de kullandıkları var mı? Varsa yorumlarınızı merak ediyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder