Bitenler ve Çöpe Gidenler - 105

   Haziran ayının bitenler ve çöpe gidenleri ile merhaba! Bu ay kozmetik dışında her alandan ürün bitirdim, geçtiğimiz ay biten dört kozmetik üründen sonra bu ayı görmezden gelebiliriz bence, ne dersiniz?



Deborah Clean Skin Remover: Yoğun göz makyajı yaptığım günlerde çift fazlı makyaj temizleyici olarak bu ürünü bir pamuk yardımıyla kullanıyordum. Makyajı kolayca temizlemesi ve gözlerde buğu bırakmamasını beğendim. Tüm makyajı tek tip yağ bazlı temizleyici ile temizlemeyi hedeflediğim için yeniden almayabilirim.


Heimish All Clean Balm: Uzun zamandır cilt makyajımı çift aşamalı temizlik yöntemi ile çıkarıyorum. Yağ bazlı temizleyici olarak daha önce mini boyunu banyoda bulundurduğum Heimish 'e bir şans vermek istemiştim, ne de olsa epey ünlü bir ürün. Katı krem formda, içerisinde spatula bulunan ve parmak uçlarında ısıtılarak yüze uygulanan bir yağ bazlı temizleyici. Cilt makyajını ve güneş kremini başarılı bir şekilde arındırıyor ancak göz makyajında pek de başarılı olduğu söylenemez. Asıl problem ise, soğuk su ile durulandığında, arkasından temizleme jeli kullanılsa da ciltten tamamen çıkmış gibi hissettirmiyor. Ilık su şart. Yeniden almayı düşünmüyorum.


L'occitane 3-in-1 Micellar Water: Sabahları spor öncesi cilt nemlendiricisi olarak kullandığım, gerek ağırlık yapmadan nemlendirme, gerekse bu nemi saatlerce koruması gibi özelliklerini epey sevdim. Ancak güncel fiyatıyla tam boyunu almayı düşünmüyorum. Kuru ciltlilere önerebilirim.




Hbmic Hanbang Collagen Ampoule Mask: Tek kullanımlık kağıt maskeleri para israfı olarak görsem de içerik ve etki olarak sevdiklerimi dönem dönem yeniden alıyorum. Gratis'ten aldığım bu kağıt maskenin "hyaluronic acid, aleo barbadensis leaf juice, collagen exract, witch hazel extract" gibi fiyatından çok çok büyük bir içeriğe sahip olması beni kendine çekti ve nem verme etkisini sevdim. Mantıklı yanım tek kullanımlık maskelerden uzak durmak istese de indirimde yeniden alabilirim.


Leaders Insolution PHA Sleeping Mask Brightening: Yukarıdaki maskenin aksine birden fazla kez kullanım imkanı sağlayan, açıkçası pek bir beklenti ile almadığım ancak ilk kullanımda bile etkisini gösteren harika bir maske. Gece cilt bakım rutinimden sonra haftada 1-2 kez uyguladığım kremsi yapıdaki bu maske, sabah kesinlikle daha duru ve aydınlık bir cilt bırakıyor. Pek hassas cildimde ise herhangi bir yanmaya sebep olmadı. Kesinlikle yeniden alınacak.


Bepanthol Sensiderm Kaşıntı Giderici Krem: Bu kremin seveni çok, biliyorum. Sonda söyleyeceğimi başta söyleyeyim, ben sevemedim. Yapısı yoğun, ki gece cilt bakımı için bu sorun değil, bu yoğunluğa rağmen nemlendirmesi pek bir zayıf ve emilmiyor da. Uyguladıktan bir saat sonra yatsam bile yüzüm yastığa yapışıyordu. Beğenmedim.





Schwarzkopf Gliss Serum Deep Repair Onarıcı Şampuan: Yağlı ve ince telli saçlara sahip olan annemin saçlarını kolay açılır hâle getirdiği için severek kullandığı şampuan oldu. Yedekleri var.


Batiste Dry Shampoo Fresh: Hakkındaki düşüncelerime ürün adına tıklayarak ulaşabilirsiniz. Fresh, diğer çeşitlerine göre daha pudralı bir ürün.


Shiffa Home Sarı Kantaron Yağı: Ciltteki yanık vb. tahriş sonrasında oluşan lekenin tedavisinde öneriliyor olsa da; aylık saç bakımı sırasında kullanıp bitirdiğim yağlardan biriydi. Yedeği var.


Balparmak Süzme Çam Balı: Bal, saç bakımında kullandığım ürünlerden biri. Gerek şampuanıma gerekse aylık bakımlarda bal kullanmaktan çok memnunum. Bir daha ki sefere sıkmalı ambalajda olanlardan alacağım.




Duru Zeytinyağlı Nemlendiricili Duş Jeli: Hoş kokulu, cildi kurutmayan bir duş jeli. Denk gelince alınabilir.


Palmolive Clay Detox Banyo ve Duş Jeli: Palmolive markasının içi tanecikli duş jellerini ailece severek kullanıyoruz. Bu ürünü de annemle birlikte bitirdi. Mavi renkte olanı daha çok beğenmiştik, onu yeniden alabiliriz.


Dalin Bıcı Bıcı Bebek Kolonyası: Son zamanlarda çantamdan ayırmadığım ürünlerden, kalıcı olmasa da kokusuna bayılıyorum.


Dalin Bebek Yağı: Kokusu kolonya olan kadar yoğun değil, nemlendirmesi sıradan ve en kötüsü de sıvı parafin bazlı olması. Yeniden almam.





Banat Pro 6240 Diş Fırçası: Diş doktorumun önerisi ile uzun yıllardır ultra soft diş fırçalarını kullanıyorum. Curaprox markası bu zamana kadar vazgeçilmezimdi, ancak artan fiyatı beni muadil aramaya itti. Banat'ın bu ürünü istediğimi verdi bana, elimde iki tane Curaprox olsa da bittikten sonra yola Banat ile devam ederim gibi görünüyor. Sadece renkleri facia...


Oral-B Hassasiyet ve Diş Eti Rahatlama Diş Macunu: Hassas diş etleri için kullandığım diş macunu bittiğinde bu ürüne bir şans vermek istedim. 15 mL boyunu kullanırken sorun yaşamadım ancak tam boyunu aldığımda diş etlerimde kanamaya neden oldu.


White Glo Coffee and Tea Diş Macunu: Diş macunum bittiğinde denediğim bir diğer ürün de buydu. İlk kullanımlarda bir sorun yaşamasam da ilerleyen günlerde kullandıkça dayanılmaz bir hassasiyete neden oldu. Dişlerimde de ekstra bir beyazlama gözlemlemedim.





Natracare Panty Liners Curved, Sleepy Sensitive Islak Bebek Havlusu, Isana Wattepads 100% Baumwolle, StopEver Lady Comfort Isıtıcı Ped, Benri Paper Soap Ocean ve Maylo Puf Mendil ise geçtiğimiz ayın biten yardımcı ürünlerindendi.



   Benim Haziran ayında bitirdiğim ürünler hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder