Bitenler ve Çöpe Gidenler - 106

   Merhaba! Yazın son haftalarının tadını çıkarırken elimde kahvemle Temmuz ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünlerin yorumlarını blogumda paylaşıyorum.




Filorga Optim - Eyes Intensive Revitalizing 3-in 1 Eye Contour Cream: Güncel fiyatı (600 TL) gayet yüksek olan ancak ortanın biraz üstü nemlendirme dışında bir etkisini gözlemlemediğim beni üzen bir ürün oldu. Düzenli kullandıkça etkisini göreceğime de inanmıştım oysa ki, ne kırışıklıklarda ne morluklarda işe yaramadı.


La Roche Posay Redermic Retinol Eye Cream: Hakkında çeşitli yorumlar okuduğum, kiminin tahrişten dert yandığı, kiminin kırışıklıkları açtığını iddia ettiği bu üründen ben pek bir etki göremedim. Nemlendirmesi de zayıftı. Belki başka bir göz kremi ile birlikte kullanılırsa işe yarayabilir.


Isana Pure Serum: İçeriğinde hyaluron ve pantenol bulunduran, vegan, ayrıca parfüm, silikon, paraben, parafin, mikroplastik içermeyen yani bileşen konusunda tam bir rüya olan cilt serumu. Ancak ne yazık ki herhangi bir etkisini görmedim; belki biraz nem. Yeniden almam ancak çok hassas cilde sahip olanlar sevecektir.


Bioderma Sensibio Gel Moussant: Yüzü germeden ve tahriş etmeden güzelce temizliyor. Aynı markanın Atoderm serisinin yüz yıkama jelini daha çok sevsem de, denk geldikçe bunu da kullanıyorum.





SNP Fruits Gelato Moisture Mask Coconut: Uzun zamandır içeriği bu kadar iyi bir maske ile karşılaşmamıştım. İyi ki hediye gelmiş ve de denemişim. İndirimde gördükçe alıyorum.


La Roche Posay Hyalu B5: Hassas ciltteki olumlu etkileri hakkında yorumlar okuduğum bu serum uzun zamandır satın alma listemdeydi. Yukarıda yazdığım Isana Pure Serum 'u bitirdikten sonra yeni bir arayışa girdim ve elimde bu ürünün testerını görünce büyük umutlarda denemek için açtım. Ürün içeriğinde ilk sırada su, ikinci sırada gliserin ve üçüncü sırada ise alkol denat bulunuyor; bu da buram buram alkol kokusunu ve ürün yüzüme ilk değdiği anda cayır cayır yanmanın sebebini açıklar. Çöp.


L'occitane Immortelle Precieuse Serum: Elimdeki diğer testerlarını da bitirdikten sonra yorumlarımı paylaşıyor olacağım.




Smashbox O - Plump Lip Plumper: Vücut ısısı ile şeffaftan tatlı bir pembeye dönüşen ve içerdiği kurt üzümü ile dudakta karıncalanma hissi ile birlikte geçici bir dolgunluk sunan dudak parlatıcı. Severek kullanmış olsam da, karıncalanma hissinin sızlatıcı düzeyde olması ve eskisi kadar dudak parlatıcısı kullanmayı sevmemem gibi nedenlerden dolayı yeniden almam.


O.P.I Hot & Spicy Oje: Ürün hakkındaki yorumlarımı ve tırnaklarımdaki duruşunu görmek için ürün adına tıklayabilirsiniz.




Nivea Fresh Natural Deodorant: Şu ana kadar kaç şişe bitirdiğimi bilmediğim, kullandığım tek sıvı deodorant. Hem deodorant hem parfüm olarak sıkça kullanıyorum. Yedekleri var, yenisi açıldı.


LCW Rose Tan 1511 EDP: Oda parfümü olarak kullanıp bitirdiğim gül ve mor renkli çiçeklerin kokusuna sahip, kalıcılığı fast fashion markalara göre iyi, yayılımı ise orta olan bir parfüm. Uygun fiyatı ile bir şans verebilirsiniz, benim koku zevkime hitap etmediği için yeniden almam.




Love Beauty and Planet Shower Gel Coconut & Ylang Ylang: Alırken burna hoş gelen ylang ylang kokusuna kanmıştım ancak bu ürünü kullandığım her duş sonrası cildimde gerginlik ve kurumaya neden oldu. 


MJCare Soft Miracle Foot Peeling Pack x2: Çorap şeklinde giyilerek uygulanan ve ölü derilerin soyulmasına yarayan bu ayak maske/peelinglerinden bir anneme bir de kendime aldım. Kullanım sonrası ilk gün bir değişiklik olmasa da sonraki bir hafta boyunca ayaklarımızdaki tüm üst deri soyuldu. İnanılmaz! Herhangi bir acı, sızlama olmadı. Güncel fiyatı biraz yüksek olsa da (69 TL) yeniden alabiliriz.


Hawaiian Tropic Koruyucu ve Bronzlaştırıcı Yağ SPF 8: Yüzümün aksine vücudumun güneş toleransı epey yüksek, bu nedenle tatillerde daha hızlı bronzlaşmak için bu ürünü kullanıyorum. Kurutmuyor, yakmıyor ve güzel bir bronzluk veriyor. Aynısını ya da muadilini kesinlikle alırım.





Batiste Kuru Şampuan Floral: Hakkındaki ayrıntılı düşüncelerimi ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.


Head & Shoulders Men Ultra Şampuan: Erkek kardeşimin hem kepek hem de yağlanma problemleri için en iyi çözümü aldığını söylediği şampuan. Arada başka ürünler denese de her daim bu ürüne dönüyor.


Restorex Speed & Strong Şampuan: Erkek kardeşimin kullandığı olumlu ya da olumsuz bir etkisi olmayan market şampuanlarındandı.




Orkid Infinity Gece (ülkeden çekildiğine en üzüldüğüm ürünlerden biri), Gilette Venus (Swirl çeşidine göre işlevsiz bulduğum ve çöpe gönderdiğim bir ürün) ve Alouette Kağıt Mendil Sensitiv (diğer kağıt mendillerden bir farkını hissetmedim) ise geçtiğimiz ay kullandığım yardımcı ürünlerdendi.



   Benim Temmuz ayım bu şekilde geçti. İçlerinden sizlerin de kullandığı ürünler neler, yorumlarda buluşalım.


   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder