Bitenler ve Çöpe Gidenler - 107

 Merhabalar,


Bugün sizlerle önceden yazıp gelecek tarihte yayınlanması için planladığım bir yazıyı paylaşıyorum. Siz bu yazıyı okurken ben -kısmen- çok uzaklarda olacağım. 

Yaz mevsiminin son ayı olan Ağustos'ta neler bitirip çöpe gönderdiğimi ve ürünler hakkındaki yorumlarımı bu yazıda bulabilirsiniz.





Isana Wasser Spray Aqua: Termal su mantığı ile, basınçlı metal şişe içerisinde püskürtmeli başlıklı su. Serinlemek için birebir ancak gerekli mi, size kalmış.


Vichy Liftactiv Peptit-C Kırışıklık Karşıtı Ampul: İçerisinde 1.8 mL 'lik 10 adet ampul bulunan ve her ampulün iki seferde kullanılması önerilen, ilk kullandığım geceden sonraki sabahta bile ciltte aydınlık ve duruluk olarak etkilerini gösteren hoş bir serum. Düzenli kullandığımda etkisinin azaldığını gözlemledim, C vitamini serumu olarak başka markalara şans vereceğim, olmazsa yeniden alırım.


CeraVe Crème Hydratante Visage SPF25: Gerek temiz içeriği, gerek sahip olduğu güneş koruması ile severek kullanıp bitirdim. 2 pompa tüm yüzüme yetiyordu. Sonbahar / bahar aylarında yeniden alabilirim.


Avene Cicalfate Bariyer Onarıcı Krem: Bıyık bölgesi ağdası sonrası istisnasız oluşan kızarıklıklara iyi bir çözüm oluyordu. Yeniden alınabilir. Bu ürünü 2 yıl önce 29,90 TL 'e almışken aynı sitede şu an 215,10 TL'e satılıyor olmasını sizin takdirinize bırakıyorum.


L'occitane Immortelle Precious Serum - Ölmez Otu Precious Serum: Markanın ürünlerinin bendeki etkisi hep "eh işte" oluyor. Kötü değil, iyi de değil; öyle orta. Yüksek fiyatları da göz önüne alınınca fiyat/performans açısından tercih edilmeyecekler listesine giriyor.


Origins Original Skin Retexturizing Mask with Rose Clay: Her ne kadar rengi tatlı olsa da, kuru cildimi daha da kuruttuğu ve içerisindeki taneciklerin cilt bariyerine zarar verdiğini bildiğimden uzun aralıklarla kullandım ve nihayet bitti. Tam boyunu almam.




Palette Kalıcı Naturals Renk Açıcı Sprey: Geçtiğimiz sene saçlarımı koyuya boyatmadan önce denemek için almıştım. Kokusu çok yoğun asidik olduğu için birkaç kullanım sonrası kenara attım; çöpe gidiyor.


Revox Biotin Collagen Şampuan: Hormonal saç dökülmesi yaşadığım bir dönem düşük beklenti ile bu şampuanı satın almıştım. Saç dökülmemi neredeyse tamamen durdurmasına -hâlâ- inanamıyorum. Bu tarz bir sorun yaşayan herkese öneririm ve gerektikçe kesinlikle yeniden alırım.



 

Marc Jacobs Enamored Hi-Shine Nail Polish 110 Gatsby: Metalik şampanya rengi, neredeyse folyo bitişli iki katta mükemmel opaklıkta. Her folyo bitişli ojede olduğu gibi fırça izi kalabiliyor. 5 yılın ardından yapısı bozulduğu için çöpe gidiyor.


Golden Rose Color Expert 43 


Gabrini Flat Brush Kiremit Oje: Rengini çok sevsem de yapısı çok kısa süre içerisinde bozulup ağdalaştı. Ne yazık ki yollarımızı ayırıyoruz.


H&M Exquisite Emerald


Pastel Nail Hardener: 2022 tırnaklarım için iyi bir yıl olmadı. Aseton kullanımı, hormonal nedenler, stres vs derken tırnaklarımı kırılmadan bir arpa boyu bile uzatamadım. Bu ürün de sene içerisinde şans verdiğim pek çoklarından sadece biri. Ne yazık ki pek faydasını göremedim ve kısa sürede yapısı değişti, çöpe gidiyor.


Kalyon Oje Koruyucu Renk Canlandırıcı: Renksiz cila olarak kullandığım, oje kurutma, renk canlandırma ya da ojenin tırnaktaki ömrünü uzatma gibi herhangi bir etkisini göremediğim ürün. Sally Hansen Insta Dri kalitesinde bir ürün bulmak çok zor.


O.P.I Dutch Tulip




Fa Freshly Free Cucumber Melon Scent: Kozmetik ürünlerde yiyecek kokuları midemi bulandırıyor ancak bu durum bu üründen iki tane almama engel olmamış. İlkini geçtiğimiz yıl birkaç kullanımdan sonra kuzenime vermiştim, bu sene biraz daha sabırlı davrandım. Yine de bitiremedim.  Adı gibi kavun ve salatalık koktuğunu ve alüminyum içermediğini söyleyebilirim.


Nivea Değerli Yağlar İçeren Losyon Coconut & Monoi Yağı: Yaza uygun hoş kokulu, nemlendirmesi orta, emilimi hızlı bir vücut kremi. Online sitelerde 129 TL gibi bir fiyatta gördüm, umarım gerçek değildir; çünkü ben 1/5 'i bir fiyata edinmiştim. 


LCW Honey Cream 0824 EDP: Adı gibi bal ve krem kokan bir parfüm. Bu tarz şekerli kokuları seviyorsanız uygun fiyata edinebilirsiniz. Kalıcılığı orta ve yayılımı düşük.


Isana Banyo Tuzu Lavanta Yağı & Vanilya Özlü: Hoş ve rahatlatıcı bir lavanta kokusu içeren küvet tozu. Tek paketin bir küvet için yeterli olduğunu düşünmüyorum ancak yine de iş görüyor. Yeniden alınabilir. 





Baby Turco Alkolsüz Islak Mendil ve Beauty Blender Cleanser Solid ise geçtiğimiz ay bitirdiğim yardımcı ürünlerdendi.



   Yakında görüşmek ümidiyle. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. isana sprey herhalde piyasadaki kullandığım en kötü termal su spreyi olmuştur halbuki çok da uygun fiyatlıydı diğerlerine göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinletmek dışında bir işe yaramıyor, ancak beni etkileyen bir yüz spreyi ile de karşılaşmadım henüz :/

      Sil