Bunlardanistiyorum.com Alışverişim

   Sizin de durup dururken alışveriş yapasınız gelir mi? Ne aldığınızın bir önemi bile yoktur, bir şeyler almak istediğinizi bilirsiniz sadece :) Bu yazıda okuyacaklarınız da böyle bir ruh halinde satın alındılar.
   Değişik eşyalar ilgimi çekiyor. Ürünün işlevsel olmasının yanı sıra zeka ürünü olması da hoşuma gidiyor. O yüzden alışverişimi bunlardanistiyorum.com 'dan yaptım.
   Gelelim aldıklarıma;

Ürünlerin toplu hali bu şekilde

Rolling Stones rozetim ve Lady Gaga 'nın meşhur şarkısı Born This Way Rozetim, her biri 2,90 TL

Need More Coffee yazılı kupam, harflerin sıradışı görünümüne bayıldım. Fiyatı: 13,90 TL

   Ürünler güzelce paketlenmişti, kargo hızı ise normaldi. Zevkle alışveriş yapmaya devam edeceğim bir site, size de tavsiye ediyorum.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder