Rossmann Alışverişim - 1

   Merhaba, bir çoğunuzun bildiği gibi Rossmann' da bayram dolayısıyla bir çok markada %50 indirim var. Ben de bu indirimden yararlanmak adına ilk gün alışveriş yaptım. Bakalım neler almışım:



Rival de Loop marka yüz maskeleri ( Peel-Off , Hydro, Q10 Revital): 2 kullanımlık yüz maskelerini denemek için aldım daha önce başka çeşitlerini kullanmıştım. Fiyatı: 1.49 TL x 3 (%50 indirimli fiyatıdır.)

Alterra Doğal Kuru Cilt Gece Kremi: Aslına aklımda kendime yüz kremi almak yoktu ama anneme yüz kremi bakarken kuru ve hassas ciltler için olan temiz içerikli bu kremi görünce hemen sepetime attım. Hassas bir cildim var ve buna ek olarak kışın kurumalar da başlayınca makyajımı temizledikten sonra kullanacağım bir krem almak çok da lüks değil, değil mi? Fiyatı: 5,95 TL (%50 indirimli fiyatıdır.)

Alterra Çok Hassas Ciltler için Yüz Bakım Kremi: Bu kremi de anneme aldım. Onun cildi o kadar hassas ki neredeyse her şey alerji yapıyor. Umarım Alterra'dan memnun kalır. İlerleyen günlerde annemin yorumları doğrultusunda bir yazı yazabilirim. Fiyatı: 5,95 TL (%50 indirimli fiyatıdır.)

Down Under Argan Bakım Yağı: Bu ürünü saç bakımım için aldım. Argan yağının yararları hakkında yazılar artık her yerde karşımıza çıkıyor. Down Under' ın bakım kürü ise; argan, avakado, jojoba, tatlı badem ve ay çiçeği yağları içeriyor. Beğeneceğimi umuyorum. Fiyatı: 16,95 TL (%50 indirimli fiyatıdır.)

Isana Hair Saç Şekillendirici Köpük: Saç köpüğü almayı düşünmüyordum ama gerek uygun fiyatı gerek kafasına göre dalgalı saçlarım için uygun olabileceğini düşündüğüm çeşidini bulduğum için benimle geldi. Fiyatı: 2,90 TL (%50 indirimli fiyatıdır.)

Playboy Miami EDT: Bu parfümün kokusuna bayılıyorum!!! Bazı erkek parfümlerinin bu kadar güzel kokması haksızlık bence.
   Tanıtımı:
Playboy Miami , seksi, ışıltılı ve duyarlı. hayatın tutkusunu bergamut, yeşil meyveler, elma ve ozonun karışımıyla yansıtıyor. Kalpte baskın olan gül ağacı yasemin ve siklamanle devam ederken, dip notalardaki amber misk ve sedir Playboy Miami erkeğinin teninde çekici ve baştan çıkarıcı bir iz bırakıyor. 
   Babamın yaklaşan doğum günü için vereceğim hediyelerden biri olacak kendisi. Babam gibi sonsuza kadar genç kalacak erkekler için mükemmel bir hediye. Kokusunu adım gibi bildiğim parfümü bir kere daha koklamak amacıyla bileğime sıktığımda tüm gün benimle kaldı. Babacım çok şanslı adamsın. :) Fiyatı: 18,25 TL (%50 indirimli fiyatıdır.)

   Gördüğünüz gibi hiç makyaj ürünü almadım. Ama Gratis ve Watsons' ın olası indirimlerinde de kendimi böyle tutabilir miyim bilmiyorum. İndirimler 4-5-6 Ekim tarihlerinde geçerli. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder