Oriflame Ekim Alışverişim

   Tekrar merhaba, çevremde Oriflame temsilcisi olmadığı için yapacağım alışverişi Oriflame 'ın kendi sitesinden yapıyorum. Danışman olarak kayıt oluşturmuştum, katalogda yazanlardan ortalama %30 indirimle ürünlere sahip oluyor ama 8 TL kadar kargo ücreti ödüyorum.


   Her ay alışveriş yapmıyorum, bu ay alışveriş yapmamın nedeni ise hindistan cevizi yağı. Uzun zamandır hindistan cevizi yağı aradım, artık istediğim gibi bir ürün bulamayınca Oriflame Nature 'ı denemeye karar verdim. Kargo elime geçtiğinde başka bir markayla daha karşılaştım, kısa süre içinde oradan da bir alışveriş yapmayı planlıyorum. :)

Swedish Spa Arındırıcı Sabun: Vücut peelingi yapmadığım zamanlarda kullanmak için aldım. İçerisinde fotoğrafta da görüldüğü gibi kahverengi parçacıklar var ve arka yüzeyinde ise masaj başlıklarında bulunan girinti çıkıntılar var. ( Bknz. Tasvir edememe) 100 g, 3,46 TL

Nature Secrets Kuru ve Yıpranmış Saçlar için Buğday ve Hindistan Cevizi Özlü Sıcak Bakım Yağı: Parmak kadar ürüne bu kadar uzun isim verilmiş. :) Sıcak kullanılması gereken bu yağı daha önce bir kere kullanmıştım ve etkisini pek anlayamamıştım. Tekrar kullanmak istedim. 15 ml, 2,46 TL

Nature %100 Hindistan Cevizi Yağı içeren Saç Bakım Yağı: İşte üstte bahsettiğim hindistan cevizi yağı. 100 ml, 6,85 TL.

Ve bonus ürün: Kargo parası ödemek istemeyenler için, kargo sıfırlama ürünü adı altında +1 TL vererek sahip olacağınız ürün kendisi. Yani şöyle söyleyeyim, kargo ücreti 8 TL, kargo sıfırlama ürünü ise 8 + 1 TL ye sahip olacağınız bir ürün. Eğer istemediğim bir ürün olursa kargo parasını ödeyip çekiliyorum, ama çoğunlukla "Amaan, beğenmezsem de 1 lira gider en fazla." diye düşündüğümden sepete ekliyorum. 
Bu ayın kargo sıfırlama ürünü ise Very Me Lovebirrrds Göz Kalemi, rengi I Love Blue. Açık mavi değil de koyu kot rengi, lacivert bir renk verdi elimde. Umarım sürülüşünü ve gözde duruşunu da severim.

   Evet, bu ay ki Oriflame alışverişim bu kadardı. Sizin favori Oriflame ürünleriniz neler? 
Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder