Alışveriş - 1

Yaz okulu çıkışı en yakın arkadaşımla Capacity AVM'ye gittik. Gitmişken alışveriş yapmamak olmaz tabi. Aldıklarımın toplu hali:


Bu 5 parça şey beni ne çok sevindirdi bir bilseniz :)



İlk olarak Zara Home' a uğradık ve benim delisi olduğum white jasmine kokulu ürünlerine daldık. Aslında ben oda parfümünü alacaktım ama cilde sıkılmaması yönünde bir uyarı bulunuyordu ürünün arkasında. Zaten cildime sıkmayacak olsam da tereddüte düştüm, hiç yoktan iyidir diyerek sabununu aldım ve pişman olmamak için bir an önce mağazadan çıktım. :)



Daha sonra Sephora'ya uğradık. Göz makyajı temizleyicisini denemek istiyordum ama benim denemek istediğim tek fazlı olanmış, eve gelip listemi kontrol edince yanlış ürünü aldığımı farkettim :/ 125 ml ürün, her gün göz makyajı yapan bana çok dayanmaz, çabucak biter diye avutuyorum kendimi. Daha önce Yves Rocher' nin çift fazlı göz makyajı temizleyicisini kullanmıştım. Hatta karşılaştırmalı bir yazısını bile yazabilirim önümüzdeki günlerde. (Yazdım bile, okumak için tık tık. ) Fiyatı: 19.90 TL



Alışverişimin asıl yüzümü güldüren kısmına gelirsekk


                                                                         
Güzel mi güzel lacivert üzerine renkli puantiyeli makyaj çantası Forever New ' den. 4 şeffaf ve fermuarlı bölümü ve bir de aynası var, çıtçıtlarla çıkarıp takabileceğim. Fiyatı : 25 TL


Bu küçük mutluluk ise aslında bir pozuk para cüzdanı. Ben hâlâ karar veremedim, müzik çalarımı mı koysam yoksa bozuk paralarımı mı? Ama sanırım tüm gün elimde olması için cüzdan olarak kullanacağım. Baksanıza ne kadar tatlı <3 Forever New ' e bayılıyorum! Fiyatı : 19.95 TL


Son olarak Penti'den 3'lü pakette soket çorap aldım. Normal boyda çorapları pek giyemiyorum, bunlarla daha rahatım. İndirimde de görünce aldım. Fiyatı : 3.95 TL


Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder